Ahoj Robo
Sportovní CDI nemá absolutně smysl... Vyhodíš prachy a zjistíš, že to ničemu nepomůže. Milion otáček to stejně nemá, a ty co to dokáže vyloudit s odpojeným snímačem z vari v pohodě zvládá originál jednotka... Jsou i diskuze kde to zkoušeli a absolutně beze změny. Pokud jde odblokovat originál jednotka (jako že na ZENu jde úplně lehce) tak to nemá cenu...
Sporotvní filtr také nemá cenu... Spousta kluků se vrací k originál filtrboxu.
Chod a dynamičnost motoru - jen to změní poměr směsy a pak musíš zase ladit a zjistíš, že je to vlastně stejné a jinou tryskou si nepomůžeš protože karbec má malej difuzor a víc vzduchu tam stejně nedostaneš. Akorát to víc řve a do válce jde daleko víc bordelu než s originál filtrem... Hovořím pořád o ZENu. Raději častejc vyper a zkontroluj molitan a bude klid. A občas mrknout na barvu svíčku také neuškodí.
To vyndavání "restrikce" ze sáníJe to (opět u ZENu) úplná blbost. Veř tomu nebo ne
Zmeř si průměr restrikce a zjistíš že má průměr 20mm. Zmeř si průměr vyústění kolínka do filtrboxu a zjistíš že má průměr slabých 20mm
A nakonec si změř karbec a zjistíš že má průměr 19mm
Takže to není žádná restrikce, ale jenom to prodlužuje vyústění sání a rozprostírá tah vzduchu na prostředek filtrboxu
Toť vše