Tome díky za fundovanou odpověď, přesně tohle jsem potřeboval vědět...
Včera jsem ho připravil k technické. Koupil jsem starší strojek s velmi málo km. Bomba
Nejsem nejmladší (spíš starej
), asi mi bude stačit ta 50ccm jestli tam tedy je ona. Ale asi ano, subjektivně to výkon nemá. I tak je to dobré popostrkovadlo tady po okolí
a je to tichoučké.
Koukal jsem na výfukový ventil (ten na koleně co přisává vzduch z airboxu). Někde se milně uvádělo, že je to EGR ventil. není - je tam jednocestná klapka průchozí jen dovnitř do vejfuku a funguje to jako fixírka. Ale ani bych neřekl, že je to kvůli emisím (že to ředí spaliny). Můj názor je, že to má za funkci hlavně ochlazování vejfuku!!!
Nechal jsem zatím všechny restrikce. Motor je v záběhu, ale chystám se na:
vytočit vrchní šroubek v karbecu – doraz (ten prej dělá hrozně moc)
vypojit snímač ot. na vari
možná silnější kontrasku kvůli prokluzu řemene...
Nevím jestli větší trysku a jehlu na maximum. To bych musel mrknout na omezovače průtoku vzduchu (v samotné airboxu je jen takovej plastovej prostavek se šikmou přírubou ale vnitřní průřez je stejnej jako průřez kolínka do karbecu to by nevadilo...) a ještě bývá plastovej mezikus u karbecu na vzduchu. To nevím jak moc tohle ovlivní "výkon" a "maximálku"
Jo a taky mrknout na vari jestli tam není restrikce v podobě kroužku (nebo přímo nálitku na samotné plotně-na čtyřkole jsem to tak měl) která brání max. sevření vari a řemen tudíš nejde až nahoru...
Jinak strojek je to hezkej, tichej, na ty nákupy a do práce paráda.