Bývalej majitel řikal že má taky 70ccm ale nevim nevim. A pokud vyhodim tu blokaci a vyměním trysku tak to musí šlapat. Četl sem že to zkoušeli i bez vyměněný trysky a jelo to akorát bělala svíčka takže efektivita restrikce se dá nouzově vyzkoušet i bez trysky.
13.3. edit:Tak mám teď v plánu koupit krom trysky taky válečky. Vybral jsem po pročtení názorů gramáž 5,5g. Variátor původní, kontrastka dobrá (v kopcích motor neztrácí otáčky) akorát teda chci docílit toho aby motor pracoval v trochu vyšších otáčkách. Co myslíš je to dobrý nápad?
Tak jak tedy ? Jak změní jízdní vlastnosti lehčí válečky?
15.4. edit:Zdar draci! Potřebuju rychlou radu! Objednal jsem varec Malossi Multivar a řemen (Naraku) a potřebuju poradit ohledně konfigurace. 1. jaké válečky nainstalovat (nedávno jsem koupil 5.5g) jestli přibalené 7g nebo nechat 5,5g. 2. kontrastka - můžu nechat původní nebo mám dát bílou přibalenou k Multivaru. Pro informaci moje úpravy: Přetryskováno (tryska 88), vyndán gumový blokátor z airboxu, odstraněn snímač z variátoru, jehla v karbu zcela nahoře, válečky 5,5g. Moc díky za rychlou radu!
Naposledy upravil
KYBLOS dne 16 dub 2014, 16:19, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou