Cyborg ZEN BT49QT-12

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod ROBOTOX » 11 úno 2014, 20:05

Ano ano, zaslepím to, a také se podívám jestli jsou odstraněny restrikce sání. Teda hlavně ta pod kolenem k hlavě páč odstraněním blokace v airboxu bych změnil poměr směsi a musel přetryskovávat karbec. Do takovýchto operací se mi zatím nechce. Jak jsem psal maximálka kterou se skútříkem dosáhnu v dobrách podmínkách (rovinka, slabý protivítr) je těch cca 60 Kmh tachometrových. Z kopce by to dalo více ale zatím sem nezkoušel. Jinak taková průměrná cestovní rychlost kterou dosáhnu i v mírných kopečcích a ze slabším protivětrem je cca 55 Kmh tachometrových. Ještě dotaz, je možné aby palivoměr ukazoval méně než je ve skutečnosti v nádrži? Respektive když je po okraj plná nádrž tak správně ukáže plnou ale po nějaké době to začne poměrně rychle klesat - rychlejc než ve skutečnosti klesá množství paliva v nádrži. Nebo si to aspoň myslím :D Dnes sem nabral plnou a zapsal si údaj na tachu abych si mohl zjistit dojezd na plnou a tím pádem spotřebu. A až bude v nádrži málo vezmu si do petlahve benzin a vyjedu to uplně abych zároveň pořádně vyzkoušel funkci palivoměru :)
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod TUNER » 11 úno 2014, 22:41

Do petlahve ....neblázni,za to by jsi tady mohl být linčován. Kup si pořádnou nádobu na benzin a ať stojí aspoň 300 a můžeš se cítit bezpečně... (JOKE)

Změř si rychlost GPSkou,ať víš kolik ti proměřuje tachometr,každopádně pokud je tam 70 ccm kit (jakože myslim že z výroby určitě neni) tak je to velká bída....ale to holt u 4T 50 ccm je vždycky.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod ROBOTOX » 12 úno 2014, 20:04

Tak sem dneska trochu koukal na ty restrikce a pravděpodobně tam už žádný nejsou. Pod kolenem z karbce nic není, snímač ve variátoru byl ustřiženej. Na restrikci v sání jsem se nezaměřoval protože nemám trysku. Upřímně jsem se skútrem docela spokojený, na testování rychlostí není moc počasí - studený vzduch a protivítr nedává moc šancí na otestování maxima. Ale jak sem psal co se akcelerace z nuly týče tak to je paráda - z nuly na 50 Kmh to leze fakt pěkně pak už to tam de hůř ale až bude venku líp tak se bude jezdit jinak. :)
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod TUNER » 12 úno 2014, 23:07

Hele a fakt tě baví jezdit 50-60 ? Neni to nebezpečný ? Doporučuju cyklotacho a nebo změřit GPSkou i počítadlo kilometrů,to také proměřuje. Pak si můžeš celkem přesně změřit spotřebu po pár tankováních do plné nádrže ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod ROBOTOX » 13 úno 2014, 07:25

No tak je to sériová 4T padesátka takže tyto čísla jsou docela OK. A ve městě spíše ostatní brzdí mě :)

16:27 edit:
Ještě bych měl drobný dotaz na hadičku která mi volně visela nad motorem u airboxu. Což jsem tak četl tak by to mohlo být odvětrávání klikovky nebo něco takovýho a to má vést právě do airboxu. A na sací trubici do filtru jsem měl připravený zašpuntovaný otvor i se sponkou tak jsem tam tu hadičku zavedl. Takže mám dotaz co to vůbec je :) Děkuji
13677-3.jpg

15.2. edit:
A ještě dotaz ohledně zaslepení toho EGR ventilu. Nebude to vadit na technický že bude zablokovanej a nefunkční?

5.3. edit:
Tak dnes sem absolvoval menší-větší cca 50 Km dlouhou vyjížďku. Okolo druhý hodiny bylo ještě hezky slunečno a příjemně takže super na projížďku. Skútr je vcelku pohodlný i na delší trasy i pro mě dvoumetrového dlouhána. Výhodu má hlavně v tvaru podlážky která je vystrčená z celkového profilu takže mám kam uklidit nohy. Taky jsem dnes zbastlil nějaký fotky - škoda že na focení už bylo pod mrakem.
DSC03257.JPG
DSC03259.JPG
DSC03258.JPG
DSC03261.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 bře 2014, 19:19, celkově upraveno 6
Důvod: Sloučeny 4 příspěvky pod sebou
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod kocur » 05 bře 2014, 18:37

Emise se v motocyklů neměří.
Uživatelský avatar
kocur

100+
 
Reputace: -11
Příspěvky: 116
Registrován: 03 led 2014, 19:30
Skútr / moto: Yuki 125 Snake, TGB X-Motion 300 EFi

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod Vratas » 05 bře 2014, 18:51

To ale není EGR, resp. neplní stejnou funkci jako u auta, kdy jdou spaliny zpět do sání. Tady u skútru bývá mnohdy ještě taková baňka, na které je šipka směru proudu oněch plynů a bývá to nastaveno, aby čistý vzduch šel opačnou cestou, tedy do výfuku a ředil spaliny z válce.

Zaslepení je většinou takový malý placebo efekt :wink:
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod stixal » 07 bře 2014, 21:47

Já jsem to měl u jednoho ze svých skůtrů a prokazatelně byly výfukové plyny přisávány přez karbec do motoru, Taky byl karburátor pěkně zaneřáděn. Po odstranění se zvýšil výkon a klesla spotřeba.
stixal

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 08 úno 2014, 21:14
Skútr / moto: zoom 50 4t
Tuning / úpravy: 72 mm , variátor, odstranění restrikcí

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod TomRaptor » 07 bře 2014, 22:35

To: Robotox
Ta hadička je odvětrání ventilů (nikoliv kliky) a do airboxu vede proto, že je proudícím vzduchem strháván i olej (tedy jen mlha) a v airboxu steče do nejnižší části a při výměně filtru se vyčistí.
Když jsem ještě jezdil s Cyborgem, měl jsem tu hadičku vyvedenou do prostoru a ne do boxu...

Ten ventil na výfukovém potrubí je jen přisávání vzduchu do spalin, aby skútr vyhověl emisím - pokud se zaslepí, asi se nic nestane a zvýšení výkonu je asi jen v naší hlavě - to se nevysmívám, jen jsem to také zkoušel.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod ROBOTOX » 10 bře 2014, 19:18

Tak sem nakonec jednu restrikci našel a to plastový omezovač vzduchu v airboxu. A já se ptám jak velký vliv má ta restrikce na výkon (aby mělo cenu objednávat trysku) - Díky

11.3. edit:
Poradí teda někdo prosím? Nechci trysku kupovat zbytečně - potřebuju vědět jestli ta restrikce hodně ubírá výkon...
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 bře 2014, 18:40, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod TomRaptor » 11 bře 2014, 18:32

Já to dělal dohromady...
Zrušil jsem restrikci v sání a odpojil snímač rychlosti z variátoru (chápej omezovač). Pak jsem koupil variátor Malossi a válečky, kontrastku a pružinky... a trysku jsem vynechal. Po prvním rozjezdu jsem jí okamžitě vyměnil za novou.
Takhle kompletně to byl mazec a bylo to hodně znát - jelo to po rovině 75 - 80 km/h (záleželo na větru) a pěkně to tahalo do kopců. Spotřeba šla malinko nahoru (cca +0,3 l/100 km). Důležité je i hlídání tlaku v pneumatikách. A jak vidíš u mě v podpisu, na Zenu jsme i ve dvou nalítali 11.000 km... Hmotnost válečků si už nepamatuju, ale jistě by se to dalo dohledat v mých starších příspěvcích.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod ROBOTOX » 11 bře 2014, 18:50

Ano gumy dělaj dost - když sem měl zadní píchlou a furt mě trochu utikala tak sem se to plazilo a po nahuštění to bez silného protivěru na rovince udrží 60 tachometrových. Víc z toho dostanu akorát s kopce. Snímač ve variátoru dávno vyhozen. Ten blokátor airboxu je jediná restrikce kterou sem našel. Vzhledem k tomu že vám Cyborg lítal tolik tak ta restrikce asi bude dělat hodně. Variátor by vám snad na maximálce nepřidal tolik - ten zvedne hlavně výkon v kopcích (ale maximálku samo trochu taky) Ono by stačilo i 70 tachometrových - to už bude krásné poježdění na padesátku!
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod TomRaptor » 11 bře 2014, 19:36

Vím, že mi je, kolik mi je, ale myslím si, že si tu tykáme... alespoň mě to nevadí. :wink:
Samotná restrikce je jen krůček... a může se i stát, že se to po jejím vyjmutí bude dusit.
P.S. Po rozebrání válce jsem zjistil, že tam byla 70 ccm a ne 50 ccm - a to taky dělá dost. Kupoval jsem Zena, když měl 1.000 km najeto a majitel se dušoval, že s tím nic nedělal - takže to beru, jako dárek od soudruhů z P.R.C. :lol:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod ROBOTOX » 11 bře 2014, 19:58

Bývalej majitel řikal že má taky 70ccm ale nevim nevim. A pokud vyhodim tu blokaci a vyměním trysku tak to musí šlapat. Četl sem že to zkoušeli i bez vyměněný trysky a jelo to akorát bělala svíčka takže efektivita restrikce se dá nouzově vyzkoušet i bez trysky.

13.3. edit:
Tak mám teď v plánu koupit krom trysky taky válečky. Vybral jsem po pročtení názorů gramáž 5,5g. Variátor původní, kontrastka dobrá (v kopcích motor neztrácí otáčky) akorát teda chci docílit toho aby motor pracoval v trochu vyšších otáčkách. Co myslíš je to dobrý nápad?

Tak jak tedy ? Jak změní jízdní vlastnosti lehčí válečky?

15.4. edit:
Zdar draci! Potřebuju rychlou radu! Objednal jsem varec Malossi Multivar a řemen (Naraku) a potřebuju poradit ohledně konfigurace. 1. jaké válečky nainstalovat (nedávno jsem koupil 5.5g) jestli přibalené 7g nebo nechat 5,5g. 2. kontrastka - můžu nechat původní nebo mám dát bílou přibalenou k Multivaru. Pro informaci moje úpravy: Přetryskováno (tryska 88), vyndán gumový blokátor z airboxu, odstraněn snímač z variátoru, jehla v karbu zcela nahoře, válečky 5,5g. Moc díky za rychlou radu!
Naposledy upravil KYBLOS dne 16 dub 2014, 16:19, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
Obrázek
CYBORG ZEN BT49QT-12 - Majitelem od 9.2.2014 - odstaveno 8.9.2015
Obrázek
GILERA RUNNER 50SP - Majitelem od 22.10.2015
Uživatelský avatar
ROBOTOX

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 150
Registrován: 09 zář 2012, 20:12
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Gilera Runner 50SP

Re: Cyborg ZEN BT49QT-12

Příspěvekod Dusan14 » 16 dub 2014, 12:36

Vyskusas, uvidiš
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků