Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
24 bře 2012, 22:41
Koupil jsem si Olivera,tak doufan,ze bude slouzit,az bude cas,budu vkladat poznatky.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 srp 2013, 16:56, celkově upraveno 2
Důvod: Přesunuto do správné sekce, protože do sekce - Rady před nákupem skútru - to již po koupi skútru nepatří.
24 bře 2012, 22:56
Tak to šlo rychle
gratulace a hodně štěstí v jedné stopě
25 bře 2012, 10:17
To ti gratuluju. Jo a pokud tam máš ještě původní pneu (resp. ventilky), tak si je nech co nejdřív vyměnit. Já mam rok 06 a když jsem to před 2 rokama protočil na stojanu, tak mi ulítly (ventilky)
Přeju hodně šťasných kilometrů.
25 bře 2012, 13:02
moc vam dekuju snad bude slouzit.pneu jsou puvodni,jako nove,ale ventilky jsou vymenene
dekuju za informaci.
28.3. edit:UNITKOMBAT: prosimte,co tam lejes za olej?dik
Hledám vše o této značce.Podělte se o informace.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 srp 2013, 16:49, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
30 bře 2012, 18:10
Leju tam Valovoline 2T scooter polosyntetiku. Beru ho hlavně kvuli dobrý ceně, protože bereme u známýho oleje ve velkym
(
http://maziva.heureka.cz/valvoline-dura ... ooter-2-t/) (Teď už maj nový lahve
).
30 bře 2012, 20:04
valvoline jsem používal pro jawy a za mě dobrý olej. motor i po pár tisícovkách čistý a bez dýmů
08 kvě 2012, 16:08
Chci se zeptat,nemáte někdo zkušenosti?Nemá originální CDI jednotka nějaký omezovač rychlosti?Víc jak 65 km/h z toho nevytáhnu
08 kvě 2012, 22:31
Určitě ne, já jezdim na origu okolo 80-ti. Jen omezuje otáčky.
01 zář 2012, 16:43
skůtr mi neháže jiskru,kamarád co opravuje motorky vše prošel a nic nenašel.CDI je nové,jediné co zjistil jsou jiné hodnoty naměřené od snímače na magnetu,porovnával to se stejným skůtrem.Nevíte jestli se dá koupit samotný snímač nebo musim koupit celý stator?Děkuji
01 zář 2012, 20:43
Jakej je tam snímač otáček ? Vnitřní nebo vnější ? Ten vnější jde v pohodě vyměnit a ten vnitřní je tam myslim nejtovanej a to by byl větší problem. Každopádně samotnej ho nejspíš nikde nekoupíš,budeš muset sehnat nejspíš celé zapalování...
01 zář 2012, 21:19
je tam vnější,celé zapalování stojí cca.1300kč,což se mi investovat moc nechce
25 zář 2013, 21:03
Potřebuji poradit co by odstranilo můj problém :
http://www.youtube.com/watch?v=3nHWqJ5- ... e=youtu.bedo cca 13 km/h je skútr strašně línej a vůbec nejde za plynem. Je tam nově výfuk Leo Vince TT s 62 tryskou. Můžou to mít na svědomí pružinky, který jsou tam stále sériový? Dnes jsem se je pokoušel vyměnit, ale nejde mi povolit matka od spojky, tak hledám řešení před tím, než kompletně matku sedřu
26 zář 2013, 07:01
Samozřejmě je potřeba vyměnit pružinky za tvrdší,doladit váhu válečků a hlavně správnou směs v karburátoru. Svíčka má jakou barvu ?
27 zář 2013, 15:47
Ahoj, válečky jsem tam dal co byly u výfuku. 3,5 G... Vyměnili jsme s kámošem pružinky a stále skútr je při rozjezdu absolutně bez otáček. Svíčka má rezavou, hnědou barvu. Dostali jsme ještě radu vyměnit kontrastní pružinu. Může to pomoct? Předem díky za každou radu.
Používej tlačítko odpovědět a necituj poslední příspěvek, Vratas
Naposledy upravil
Vratas dne 27 zář 2013, 19:50, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
27 zář 2013, 19:47
Jestli tam máš seriovou,tak i to je možnost. Ale pokud ti to do kopců neztrácí otáčky,tak to potřeba není.
Ještě se mrkni,zda ti ve variátoru sjíždí řemen až dolu na čep a nezůstává viset kousek nad ním. Ladí se to podložkama,aby to bylo přesný,jinak si tím můžeš ubrat na maximálce.
http://www.skutry-malsice.cz/cpi/aragon ... -3803.html....a pročti pravidla,nemusíš mě citovat,dole je tlačítko odpovědět.