Koupil jsem si Olivera,tak doufan,ze bude slouzit,az bude cas,budu vkladat poznatky.
Naposledy upravil KYBLOS dne 20 srp 2013, 16:56, celkově upraveno 2
Důvod:Přesunuto do správné sekce, protože do sekce - Rady před nákupem skútru - to již po koupi skútru nepatří.
To ti gratuluju. Jo a pokud tam máš ještě původní pneu (resp. ventilky), tak si je nech co nejdřív vyměnit. Já mam rok 06 a když jsem to před 2 rokama protočil na stojanu, tak mi ulítly (ventilky) Přeju hodně šťasných kilometrů.
skůtr mi neháže jiskru,kamarád co opravuje motorky vše prošel a nic nenašel.CDI je nové,jediné co zjistil jsou jiné hodnoty naměřené od snímače na magnetu,porovnával to se stejným skůtrem.Nevíte jestli se dá koupit samotný snímač nebo musim koupit celý stator?Děkuji
Jakej je tam snímač otáček ? Vnitřní nebo vnější ? Ten vnější jde v pohodě vyměnit a ten vnitřní je tam myslim nejtovanej a to by byl větší problem. Každopádně samotnej ho nejspíš nikde nekoupíš,budeš muset sehnat nejspíš celé zapalování...
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...
Potřebuji poradit co by odstranilo můj problém : http://www.youtube.com/watch?v=3nHWqJ5- ... e=youtu.be do cca 13 km/h je skútr strašně línej a vůbec nejde za plynem. Je tam nově výfuk Leo Vince TT s 62 tryskou. Můžou to mít na svědomí pružinky, který jsou tam stále sériový? Dnes jsem se je pokoušel vyměnit, ale nejde mi povolit matka od spojky, tak hledám řešení před tím, než kompletně matku sedřu
Ahoj, válečky jsem tam dal co byly u výfuku. 3,5 G... Vyměnili jsme s kámošem pružinky a stále skútr je při rozjezdu absolutně bez otáček. Svíčka má rezavou, hnědou barvu. Dostali jsme ještě radu vyměnit kontrastní pružinu. Může to pomoct? Předem díky za každou radu.
Používej tlačítko odpovědět a necituj poslední příspěvek, Vratas
Naposledy upravil Vratas dne 27 zář 2013, 19:50, celkově upraveno 1
Důvod:Citace posledního příspěvku
Jestli tam máš seriovou,tak i to je možnost. Ale pokud ti to do kopců neztrácí otáčky,tak to potřeba není.
Ještě se mrkni,zda ti ve variátoru sjíždí řemen až dolu na čep a nezůstává viset kousek nad ním. Ladí se to podložkama,aby to bylo přesný,jinak si tím můžeš ubrat na maximálce. http://www.skutry-malsice.cz/cpi/aragon ... -3803.html
....a pročti pravidla,nemusíš mě citovat,dole je tlačítko odpovědět.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...