Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

CPI Oliver city 50

26 čer 2015, 14:43

Ahoj všichni.
Mám dotaz, zda někdo nezná hmotnost origo válečků u tohoto skůtru.
Předem díky!

Re: CPI Oliver city 50

29 čer 2015, 06:10

http://www.scootland.cz/skutr-cpi-oliver-50/

Re: CPI Oliver city 50

08 črc 2015, 12:33

Jo, jo, díky :) , na to jsem koukal, ale nějak jsem nenašel tu původní hmotnost, jelikož u válečků, které tam nabízejí jako náhradu za origo je celá škála hmotností na výběr. :?

Re: CPI Oliver city 50

08 črc 2015, 21:25

V seznamu najdete standardní válečky (15x12 s hmotností 6.2g). :shock:

Re: CPI Oliver city 50

09 črc 2015, 05:59

Nj,příště to chce koukat lépe ;-)

Re: CPI Oliver city 50

10 črc 2015, 12:28

teď už to vidím :-) jsem slepej, díky moc!

26.7. edit:
Mám ještě jeden dotaz. Skutr asi dva roky stál a nyní, když ho projíždím, ztrací výkon v kopcích. Dříve to nedělal. Zřejmě bude již vyměklá kontrastní prižina. Jelikož mi původně skůtr jezdil perfektně, rád bych tam dal původní pružinu, jaká tam byla (to samé bych chtěl udělet s válečkama, pro to ten minulý dotaz), ale nevím, jakou zvolit, aby byla so nejblíže tvrdostí té původní. Díky za radu.

31.7. edit:
Tak pro info všem, kdo by řešil podobnou věc s pérem. Po komunikaci s prodejcem by mělo jít nahradit bílou malossi. Až jí tam ji tam dám, dám vědět, jak to funguje.
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 zář 2015, 13:28, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou

Re: CPI Oliver city 50

31 črc 2015, 22:00

Kdysi jsem na svoje CPI dal taky bílou kontrastku malossi a byla strašně měkká.

Re: CPI Oliver city 50

03 srp 2015, 10:25

hmmm, tak to jsem zvědavej, jak to bude fungovat. a jakou jsi tam nakonec dal, nebo jsi nechal tu původní? já mám právě tu původní už k.o..

Re: CPI Oliver city 50

03 srp 2015, 21:58

Já jsem měl Oliver Sport a nakonec jsem tam nechal tu původní protože s bílou malossi to fakt jelo strašně. :wink:

Re: CPI Oliver city 50

04 srp 2015, 08:50

Mě právě říkali na scootlandu, že tam tu bílou dávají na servise standardně jako náhradu za originál.
Tu origo novou jsem nikde nenašel prodávat. pouze s celou řemenicí. Jinak, jak jsem se ptal na ty válečky, tak jsem ty originál zvážil a mají 6,3g.

24.8. edit:
Tak jsem tam dal tu bílou kontrastku, nové válečky, nový řemen a jede to hezky, tedy tak jako původně. Ještě mám dotaz, nedaří se mi moc seštelovat volnoběh. Když skutr nastartuji, běží, ale po čase chcípne. Když přidám plyn a uberu, tak otáčky padají dolu pozvolna. Při jízdě, když brzdím a dojíždím má skůtr tendenci také chcípnout. Zkusím ještě vyčistit karbec. Je možné, že to může děla i zanesený vzduchový filtr? Ještě jsem ho neměnil akorát jednou čistil. Díky za případnou radu.
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 zář 2015, 13:29, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: CPI Oliver city 50

24 srp 2015, 13:26

volnoběh šteluj při zahřátém motoru, když nastartuješ běží to se sytičem po nějaké době se sytič zavře a tobě to chcípne...

Re: CPI Oliver city 50

24 srp 2015, 13:32

Já tam mám právě nový sytič. Startuje to dobře, ale když to projedu a zahřeju, tak to právě pak ten volnoběh nedrží a zdechne to. zkusím si s tim ještě trochu víc pohrát.

30.8. edit:
Tak jse zkoušel seřídit znova volnoběh, ale nějak se mi to stále nedaří. Když nastartuji, běží skůtr tak 20 vteřin a pak chcípne. Když jedu a zastavím, tak také chcípne. Ještě jsem ladil bohatost (cca 1,5 otáčky vzdušníku) a svíčka je stále bílá. Vyměním filtr a vyčistím karbec. Mám v něm původní trysku, ale nevím její velikost. Pak mám ještě jednu na které je napsáno 57,5. Ta by měla být větší, tak jí tam zkusím dát. Zdá se mi, že tam jde málo benzinu. Když vyměním trysku, co musím poladit na karbecu? Předem díky za rady.
Naposledy upravil KYBLOS dne 15 zář 2015, 12:50, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: CPI Oliver city 50

14 zář 2015, 07:52

Tak jsem včera vyčistil karbec a vyměnil trysku. Byla tam origo 47,5 a dal jsem tam 57,5, která byla u odblokovávacího kitu. S bílou kontrastkou a válečkama 6,3g to jede stejně jako origo. Akcelerace dobrá , max. dle radaru u cesty 68km/h. Jediné, co se mi stále nedaří, je seřízení volnoběhu.
Když jedu na plný plyn a pak uberu a brzdím až do zastavení, tak to chcípne. Když je to zahřáté a nastartuji, tak to chvilinku běží a než to začnu ladit, tak to také chcípne. Připadá mi, jako by tam nestíhal jít benzin. Ještě zkusím vyměnit palivový filtr a pak mne napadlo, zda nemůže být něco s tím podtlakovým ventilem. Nemáte někdo nějaký tip, co by to mohlo být? Předem díky!
Odeslat odpověď