CPI Oliver 50 - zadřeno mojí blbostí

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

CPI Oliver 50 - zadřeno mojí blbostí

Příspěvekod PROOF » 13 lis 2012, 16:44

Tak letos na podzim mi skútr začal zlobit, špatně držel otáčky , při jízdě měl tendenci chcípat a měl celkově takovej divnej projev. Po chvíli zkoumání jsem zjistil že gufero na klice je kaput. Objednal jsem novou sadu gufer a rozhodl se vyměnit rovnou všechny. Zároveň s tím jsem se rozhodl vyměnit i plynové lanko a unašeč olejové pumpy. Po demontáži variátoru , spojky a magneta se zapalováním jsem vydloubal staré gufera a nahradil je novými. Namontoval jsem nové lanko , unašeč pumpy a celej nedočkavej jsem to postrojil abych mohl provést zkušební jízdu. Ze začátku se to zdálo ok ale po cca. 3km motor zavyl a pěkně natvrdo se kousnul. Ještě že už byla tma a nikdo neviděl jak se barva v mém obličeji mění z bílé na zelenou a pak sytě rudou. No nic po cca. 10 minutách jsem to trochu rozdejchal a skútr dotlačil do garáže. Hned druhej den po práci jsem mazal do garáže s tím že musím přijít na příčinu kousnutí. Demontoval jsem podsedlovej prostor a hned si všimnul jak je kryt válce pěkně rozteklej. Při tom jak jsem pobíhal po garáži , nadával na prokletý Číňany a hledal nějakýho viníka mích problémů na kterým bych si mohl vylít zlost , jsem v bordelu na stole zahlídl podezřelou hromádku hadrů a ještě něčeho. Jak jsem do hromádky hrábnul , bylo jasno. Z hadru se na mě vykulil ventilátor chlazení motoru. No co vám mám říkat , hanbou bych se nejradši propadnul do Západního Německa. :oops: Proto pamatujte že spěch a bordel na pracovním stole vám můžou pěkně zavařit. Naštěstí poškození válce nebylo nějak vážné a já už dneska zase jezdím. :D
Naposledy upravil PROOF dne 13 lis 2012, 17:19, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: CPI Oliver 50 - zadřeno mojí blbostí

Příspěvekod roxman » 13 lis 2012, 17:16

To je hned :) Tak hlavně, že to nebylo nic vážného.
Obrázek JET 4 125
Uživatelský avatar
roxman

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 221
Registrován: 25 úno 2012, 18:29
Bydliště: Topolná
Skútr / moto: SYM Jet 4 125

Re: CPI Oliver 50 - zadřeno mojí blbostí

Příspěvekod TUNER » 13 lis 2012, 17:50

Mě to bylo jasný ještě než jsem to dočetl )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: CPI Oliver 50 - zadřeno mojí blbostí

Příspěvekod vena307 » 13 lis 2012, 18:18

Chytrej kluk :D
Já jsem se napínal až do konce jestly to dopadne hepiendem :lol: :D

Taky to znam když v garaži něco montuju a rozebírám,ale věčinou mi zustavají zatí jenom šroubky a podobný volovínky. :) 8)
Když jsi přišel na svět, plakal jsi a všichni se radovali. Žij tak, aby všichni plakali a ty ses usmíval, až jej budeš opouštět!“
Uživatelský avatar
vena307

500+
 
Reputace: 173
Příspěvky: 602
Registrován: 14 čer 2010, 16:27
Bydliště: Praha-Horoměřice
Skútr / moto: Honda SW-T 400,Yamaha FZS 1000 Fazer,Yamaha R1,
Tuning / úpravy: Honda CBR 1000RR Fireblade


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron