Tak letos na podzim mi skútr začal zlobit, špatně držel otáčky , při jízdě měl tendenci chcípat a měl celkově takovej divnej projev. Po chvíli zkoumání jsem zjistil že gufero na klice je kaput. Objednal jsem novou sadu gufer a rozhodl se vyměnit rovnou všechny. Zároveň s tím jsem se rozhodl vyměnit i plynové lanko a unašeč olejové pumpy. Po demontáži variátoru , spojky a magneta se zapalováním jsem vydloubal staré gufera a nahradil je novými. Namontoval jsem nové lanko , unašeč pumpy a celej nedočkavej jsem to postrojil abych mohl provést zkušební jízdu. Ze začátku se to zdálo ok ale po cca. 3km motor zavyl a pěkně natvrdo se kousnul. Ještě že už byla tma a nikdo neviděl jak se barva v mém obličeji mění z bílé na zelenou a pak sytě rudou. No nic po cca. 10 minutách jsem to trochu rozdejchal a skútr dotlačil do garáže. Hned druhej den po práci jsem mazal do garáže s tím že musím přijít na příčinu kousnutí. Demontoval jsem podsedlovej prostor a hned si všimnul jak je kryt válce pěkně rozteklej. Při tom jak jsem pobíhal po garáži , nadával na prokletý Číňany a hledal nějakýho viníka mích problémů na kterým bych si mohl vylít zlost , jsem v bordelu na stole zahlídl podezřelou hromádku hadrů a ještě něčeho. Jak jsem do hromádky hrábnul , bylo jasno. Z hadru se na mě vykulil ventilátor chlazení motoru. No co vám mám říkat , hanbou bych se nejradši propadnul do Západního Německa.
Proto pamatujte že spěch a bordel na pracovním stole vám můžou pěkně zavařit. Naštěstí poškození válce nebylo nějak vážné a já už dneska zase jezdím.