Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod micky » 15 dub 2010, 16:18

Tohle téma je nekonečné, ale pokud můžu přidat vlastní zkušenost, tak jsem si taky, ač varován a poučen, koupil novou 125 Yamasaki (4,2 KW výkonu!!), protože jsem si myslel, že novej scoot je lepší, než ojetina. Nebudu snad ani popisovat všechny závady, protože bych tady byl dovečera, a tak šel zpět prodejci v rámci reklamace (byl to boj a padala i silná slova). Pak jsem si koupil novýho LEADA NHX a první svezení bylo jak když sedneš z osla na koně. Byl to nezničitelný stroj a ani jednou mě nenachal někde viset. Závady vůbec žádné. Pak jsem posílil a koupil Hondu SH 150, což už je zase úplně něco jinýho a myšlenka, že by snad byla stejná čína za 1/2 peníze, mě už nenapadne ani ze srandy. Je snad zbytečný se rozepisovat o tom, co už tady kluci psali, ohledně materiálů, kontroly výrobce a pod. Já to mám vyřešený a myslím, že každej se s tím musí popasovat sám. Většinou ale dojdeme všichni (skoro) k poznání, že levná věc je dvakrát zaplacená.
Uživatelský avatar
micky

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 112
Registrován: 15 čer 2009, 17:31
Bydliště: Brno(na kraji)
Skútr / moto: Honda CBF 600 S
Tuning / úpravy: ne

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod balcin » 15 dub 2010, 16:41

Napsal jsi to pekne a ta yamahasaki to byl dobry kup,to jsi mel tak 3 promile v krvi,jinac to neni mozny. :D
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod micky » 15 dub 2010, 16:52

No, když se na to tak zpětně dívám, tak jsem tehdy asi nebyl moc při smyslech :mrgreen: Vždycky mě bavilo se v motorkách vrtat, ale teď už raději víc jezdím a su rád, že nemusím přispívat do vlákna -technické problémy a pod. ta Yamasaki byla fakt pekelná, ale víš jak to je s tím, když dětem říkáme:"Nesahej na ty kamna, spálíš se!". Stejně si každej musí sáhnout, aby zjistil, že je to pravda :wink:
Uživatelský avatar
micky

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 112
Registrován: 15 čer 2009, 17:31
Bydliště: Brno(na kraji)
Skútr / moto: Honda CBF 600 S
Tuning / úpravy: ne

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod crhy » 15 dub 2010, 17:15

Tak tak pánové, NEJSME TAK BOHATÍ ABYCHOM SI MOHLI DOVOLIT KUPOVAT LEVNÉ VĚČI Z ČÍNY ! :wink:

Edit :
Samozřejmě to z "Číny" vztahuji pouze ke skůtrům bez kontroly kvality našich západoevropských soudruhů :D
To jen tak pro upřesnění, kdybychom si příště nerozuměli :-)
Naposledy upravil crhy dne 15 dub 2010, 18:09, celkově upraveno 1
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod MisaKacenka » 15 dub 2010, 17:57

Ale Crhy :) porad pletres hrusky a japka :) To rceni je: Nejsem tak bohaty, abych si mohl dovolit levne veci :) To z Ciny, neni na miste, ptz skoro vse se dneska vyrabi jen v Cine :)
Cina neni spatna zeme, byl sem tam na 14dni a moc se mi tam libilo :) je to jiny stat, jina kultura, vsechno...jsou tak ekonomicky silni prave proto, ze maji rezim, jaky maji...btw, neni to komunismus...je to spis vlada jedne strany zamerena na rust HDP :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Rady » 15 dub 2010, 18:12

Vyrobky vyrabene v Cine pod taktovkou vyrobcu svetovych znacek rozhodne nejsou levne. To jen honba za nejvetsim ziskem a konkurencni boj nuti svetove vyrobce hledat nejlevnejsi pracovni silu. Nebude dlouho trvat a i pracovni sila z Ciny bude pro ne draha.
Toto ale neplati u vyrobcu ryze cinskych, kde jsou vyrabene nekvalitni vyrobky a tomu odpovida i cena.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod micky » 15 dub 2010, 18:40

Jen taková jedna pěkná ukázka. Cituji: Další novinkou roku 2010 je VODOU chlazený skútr, u kterého si troufáme říci, že se jedná o stejně dobrý skútr jako např. Hondy mnohem vyšší cenové kategorie :mrgreen: . Výkon je necelých 9 kW a max. rychlost se zastaví na úctyhodných 95 km/h! a více zde http://atv-rakovnik.cz/index.php?p=prod ... Z,-2-osoby. Soichiro Honda by se opravdu nestačil divit, jak Loncin skopíroval Sháčko a ten komentář... Nevím jestli se mám smát nebo plakat :?: Názor si udělá každý sám.
Uživatelský avatar
micky

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 112
Registrován: 15 čer 2009, 17:31
Bydliště: Brno(na kraji)
Skútr / moto: Honda CBF 600 S
Tuning / úpravy: ne

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod _Tom_ » 15 dub 2010, 18:42

ale je nesporným faktem, že možnost ke sklouzávání k horším materiálům mají i značky. příklad, který jsem viděl a mohl sledovat na vlastní oči. čína dokáže vyrobit cokoliv v neuvěřitelném čase a za neuvěřitelnou cenu. první série jsou přesně jak si zadavatel přál, bohužel s rozjetou sériovou výrobou se může stát a stává se, že číňani změní dodavatele materiálu nebo kdo pro ně vyrábí dílčí součástky, většinou opět jiný číňan a pak se vše montuje dohromady, problém nastává s neuvěřitelným zpožděním v řádu měsíců a náprava trvá opět další řádku měsíců. Rozhodně to není nějaké uklouznutí o řád k např. čínským skútrům, ale určité uklouznutí je vždy. Hlídání kvality a napravení chyb se projevuje opravdu dramatyckým zpožděním už jen naskladněním a fifem hotových výrobků, které čekají na zákazníka. Tím chci říct, že dá podstatně víc práce hlídat a koordinovat číňana a jejich šéfy ve vybraných fabrikách. Je to podstatně složitější než, když je výroba zde v čr, pak stačí jedna změna, jeden telefon a zastavení nebo změna ve výrobě je zanesena v řádu hodin, nikoliv měsíců.

Měnit vedení nebo celého kooperanta v číně je zbytečné mrhání prostředky, protože jinde je to nemlich to samé. O trvalé pracovní síle jako kontrola kvality z mateřského závodu jsem neslyšel a pokud vím standartně toto v číně nefunguje. většinou se to řeší vyčleněním týmu z mateřské firmy, který má např. roční úkol zavést výrobu v cn a rozeběhnout tak celý proces, nikoliv ho nadále udržovat denodenné v běhu, od toho tam je zaškolený cn managnent, jakožto vedené tané vybrané továrny.

2micky: detail, který jsem objevil při okukování tohoto skvostu, přijel jsem na hondě podobný model a jen jsem si sáhl na sedlo, materiálově jinde. nečekám, že u své hondy je na sedle kůže, ale na "osahávaném" skútru byl potah na prsty o kus jinde. Podle mě i koženka má několik levelů. A další detaily těžko na první oko porovnávat, ale věřím, že postavit SH a loncina vedle sebe do garáže, tak po seznamování a šťourání do detailů rozdíly budou. Popisuji jen zkušenost jednoho sáhnutí ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Beechcraft » 15 dub 2010, 18:56

Hoši, tak srovnejte mého rákosníčka - http://img.diytrade.com/cdimg/797847/69 ... MANDER.jpg s tímhle http://www.bikez.com/pictures/daelim/20 ... Daelim.jpg. A přiznejte, že můj číňánek je hezčí :D Ne ne, od tý doby co jsem viděl čínskou kopii Smartu, tak už bych si nikdy nic od nich nekoupil. Jen se toho teď kvůli prachům nemůžu zbavit. A po Praze je určitě lepší číňánek než mastná tyč, ne?
Beechcraft

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 67
Registrován: 24 bře 2008, 16:25
Bydliště: PRAHA
Skútr / moto: Sukida Commander - na Čínu dobrý:-)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod _Tom_ » 15 dub 2010, 18:59

pravda je že číňan vypadá většinou podstatně líp designem, kopie italských dravců se nezapře.

Stejně tak jsem postavil svojí hondu PS a yuki hawk II vedle sebe a co si budeme povídat, design hraje pro vzhledově dravějším yuki, bohužel do doby nastartování, svezení, servisu, jízdních vlastností apod.
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Winterwolf » 15 dub 2010, 19:20

Zdravim panove pridam se i ja jako cerstvy majitel poctive ciny Huatian 50ccm 8)

Tenhle stroj jsem si vybral hned z nekolika duvodu :
1, bude na denni jezdeni 6km do prace
2, bude stat pres noc venku v Praze
3, za cenu 14 000 jsem dostal uplne novy stroj v ZARUCE
4, i kdyz vydrzi jen ty 2 roky je to porad slusne pak stejne rad prejdu na silnejsi :wink:

Za ten tyden jsem najel cca 300km ( hrozne mne to bavi :D ) a jedine co mne dost pobavilo je to ze mi presli jit blikace po 20km jizdy :x v zivote by mne nenapadlo ze se da zabalit do folie pojistka a vlozit do obvodu.... :roll: opraveno behem 3 minut na benzince po telefonatu s prodejcem :P

Abych se dostal k meritu veci nekdy vazne nema smysl kupovat znackovou vec kdyz stejnou praci odvede pro zacatek i levna nahrazka

Lukas
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod _Tom_ » 15 dub 2010, 19:27

jj pamatuji kolegu, do práce 3km, z práce 3km a poprvé když to nechytlo z práce tlačil, dovečera s ním nic nebylo. při dalším nezdařeném pokusu šel domů již pěšky. 90kg a 3km se nechají tlačit :(
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Winterwolf » 15 dub 2010, 19:29

popravde s tim jsem pocital jeste pred koupi proto jsem sel do noveho co je v zaruce :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 dub 2013, 00:43, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod _Tom_ » 15 dub 2010, 19:39

jj tamten byl také v záruce. v ideálním případě můžeš čekat až servisman pro tebe přijede za 3 hodiny nebo druhý den dodávkou
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod MisaKacenka » 15 dub 2010, 19:42

Zaruka...dneska? to neznamena vubec nic :) Kor u skutra za 14tis...

Je asi nad slunce jasne, ze kazdy si tim musi projit...to je holt evoluce :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků