To je přesně ono. To, že jsou některé díly jedné značky stejné je celkem běžné. Ale otázka je jejich rozumná dostupnost. A pak také jejich potřeba.
Já jsem v roce 1998 koupil novou Hondu VT750. Pouštěl jsem ji v roce 2004 s 75000km. Za celou dobu jsem kromě oleje, filtrů, gum a svíček vyměnil párkrát brzdovku, jedenkrát chladící kapalinu, v 50000 jsem měnil řetězovku a přední brzdové destičky a v 70000 jsem přetěsnil přední vidle a vyměnil spojkové pružiny a dal panceřovku na předek.- toť vše.
S jejím majitelem se dobře znám - stále ji má ve vlastnictví - momentálně 128000km a za celou dobu kromě běžného spotřebáku měnil jen řetězovku, přední desky a kotouč a ložiska v kolech a pár hadiček u nádrže.
Od roku 2000 jsem koupil nové Varadero - prodával jsem ho s 96000km v roce 2012 "poruchovost" byla stejná jako u shadowky - jen běžný spotřebák.
Až toto dokáže nějaká čína (byť 3-4 levnější
), tak smeknu.
Většinu servisu si dělám sám, celkem mě to baví, ale když pak člověk narazí na ty čínské "vychytávky", tak úžas střídá nasrání.
Ono mít pak doma jednorožce na kterého budu shánět díly kdovíkde a kdoví jak dlouho mě moc neláká.
Ale každý svého štěstí strůjcem.