Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
04 led 2016, 15:42
mám Keewaye hurricane 50 2T a zatím s ním nemám nějaké extra potíže jen jsem musel měnit válec a píst protože jsem ho koupil od k**téna a nechal ho na třech oskách a dostal se tam bordel a já to nevěděl a ještě jsem měnil brzdové destičky a řemen ale to jsou detaily jinak je to rv. 2004 a najeto má skoro 12tisíc
04 led 2016, 17:35
to je uctihodné u starších čín mám strach když mají najeto od 6tis vejš,to je totiž ona hranice kdy čínana dává první ruka pryč,ovšem 12tis km je uctihodné číslo,ale i kdyby se neměnil píst tak věřím že těch 20tis by to mělo zvladnout zvláště keeway o kterým se hovoří že už je to vyšší level něco jako kymco a je to vidět koneckonců i na pořizovacích cenách,co se týče udržby tak ta je byla a bude všude na čemkoliv,ovšem jsou i čina skutry te nejlevnejsi kategorie a kentoya ani yuki k nim nepatří jsou to takovy no name neboli nikdo nazev nikdy neslyšel a to sou panečku šmejdy jen od vidění většinou nejsou ani nové ND k nim. Do toho bych fakt nešel.
13 bře 2016, 13:38
Při přípavě strojovny pro maminu prdlo plynový lanko.
Pěknej porod. Všichni asi znáte.
Dnes jsem objednal -
http://www.multimoto.cz/index.php?2081,lanko-plynu-����nsk��-4t-sk��try-z��vit-do-rychlopalu-212cm-{1040}
Kua,už mne to nějak nebaví se vrtat se v....
Raději si hraju,při výrobě dýmek.
21 bře 2016, 15:00
Tak plynový lanko vyměněný,koupil jsem sice delší než tam bylo,ale aspoň se nikde nešprajcuje.
Funguje dobře,raději jsem jej ještě prolil olejem. Musím ještě koupit tu vratnou pružinu na karbeci,
páč je nějak unavená....nebo má někdo nějakou fintu,aby se přitvrdila?
08 dub 2016, 22:49
K dnešnímu dni mám na Yuki Fairy najeto rovných 9000 km bez nějakých větších problémů, jednou seřízení volnoběžných otáček a bohatosti směsi. Vyměněn řemen, válečky, miska válečků a nalezena jedna prasklá podtlaková hadička což byla příčina kolísání volnoběžných otáček. Řemen nijak požkozen nebyl ale nechal jsem ho vyměnit preventivně a dle slov servisáka by tam v pohodě ještě 1000 km vydržel. Ukazoval mi řemen který měl najeto 11000 km. A tak si myslím že ta Yukina zas takovej krám nebude jak se všude píše.
09 dub 2016, 07:34
Tak až budeš mít na Yukině najeto alespoň 50Tkm, tak si to povíme, jo.
09 dub 2016, 11:01
Až se dočkám doby, kdy se tu na nový příspěvek neozve alespoň jeden "rejpal", tak to oslavím... Kdy konečně už všichni takoví dokážou respektovat to, že je to každého rozhodnutí, co si koupí. Nemělo by to tu být spíš o tom, jak si to každý dokážeme užívat, abychom se podělili o své rady a zkušenosti a vzájemně si dokázali pomoct při řešení problémů? Proto si dovolím požádat ostatní o jednu maličkost - pokud sem a do podobných témat o čínských skútrech nechcete napsat něco přínosného (a tím nemyslím rady typu "koupil sis krám, tak co chceš" a podobně), tak to raději nechávejte bez odezvy. Děkuji - a určitě nejen za sebe.
__________________________
Odesláno z "founa"
09 dub 2016, 13:29
Během těch pár kilometrů co máme vyzkoušeného Maxona, jsem přišel na jednu důležitou věc. Všiml jsem si, že na velké části šroubových spojů jsou použity šrouby s jiným stoupáním závitu než je běžné a to ztěžuje jejich případnou výměnu. Zatím jsem měnil pouze šroub na hlavním stojánku, který měl stržený závit a držáček airboxu, který asi prasknul při jedné z jízd po dost hrbolaté polní cestě. Vše se dá koupit za doslova pár korun a hlavně to je skladem. Nakupuji to přímo v centrálním skladu AutoKelly, navíc se slušnou slevou na firmu, protože s nima oboustranně obchodujeme.
Nemá cenu poškozené šrouby nahrazovat opět originálmímy šrouby, protože to je strašné bláto, jejich pevnost snad ani nemá tabulkové označení, jak je nízká. Doporučuji projít všechny šrouby na které narazíte a u klíčových prvků je nahradit za nové klasické. Osobně některé méně zatěžované, nahrazuji nerezovými šrouby, ačkoli mají menší pevnost než standardních 8.8, tak jsou stále pevnější než ty jejich. Horší je že u některých částí musíte nahradit i jejich matice kvůli jinému stoupání. Např. u zmíněného stojánku, jsem původní navařené matici odvrtal poškozený závit a za ní pak dal klasickou matici se silonem, takže původní matice slouží jako pouzdro pro nový šroub a zlepšilo se tak uchycení stojánku.
Takže moje rada: hlídejte si případné poškození šroubů (závitů) a poté je nahraďte novým klasickým.
Až budu mít čas, chci se podívat na šroub osy kola a pokud půjde nahradit rád bych ho vyměnil za kvalitnější materiál. Stejně tak uchycení tlumičů, vidlic a brzdových třmenů. Zde vidím největší riziko.
09 dub 2016, 16:45
Hmm minuleho roku stacilo aby cina najazdila 30tkm, a dnes uz crhy ziada 50tkm. Asi sa zacina bat ze ta cina az taka zla nebude a predsa sa vyvija.
10 dub 2016, 20:47
[quote="FullSoft"]Až se dočkám doby, kdy se tu na nový příspěvek neozve alespoň jeden
"rejpal", tak to oslavím...
No a já zase oslavím, až si někdo kdo si cosi objedná a sjedná schůzku, nebude chtít zboží odebrat, tak bude alespoň od té dobroty a dá to dotyčnému na vědomí, že pane kolego?
Abych byl konstruktivní k tématu: Měnil jsem originál filtřik paliva a zjistil jsem, že byl už z výroby špatný. V "trubičce" na straně přívodu paliva byl otřep, který tam lítal a bylo to z 75 procent neprůchodné. Problémy co to dělalo už popisovat nebudu , byl to zdroj problémů od počátku koupě stroje. Tímto se to vyřešilo. Tímto klobouk dolů před některými zdejšími uživateli, kteří typovali na problém v dodávce paliva.
10 dub 2016, 21:35
Já nic nežádám, ale když třeba taková extra jednoduchá sousedovic stará Honda Lead dokáže bez zásahu do motoru a ostatních důležitých částí najet
80 000km, tak proč by tedy nemohl obsahově o 15 ccm větší číňan dát alespoň oňech 50tisíc?
11 dub 2016, 14:00
Jenomže to se Japonec ještě dělal jako Japonec. Dneska se to dělá už takto
http://www.motorkari.cz/tema/?t=171205&pgr=1#goto8986565. To vysvětlíš jak Crhy? Za ty prachy co stojí GW se prostě tohle stát nesmí u značky, protože přece mají nějakou kvalitu výroby, kontrolu ve fabrice po výrobě, předprodejní servis u dealera atd. Nehledě na to co pak stojí oprava takových věcí i kdyby jen práce servisu. To samé vlákna tady na serveru kdy někomu na Yamaze X-max 125 klepe v motoru (po cca 15t km) a podobně. Jasně, že jsou číny co vyžadují mechanika, ale taky jsou číny co ne a přibývat jich prostě bude.
Značky brečí nad cenama a nižší modely přesouvají výrobu do Číny, Indonésie a podobných oblastí, budiž, ale čím se dá argumentovat u toho GoldWingu?
11 dub 2016, 15:12
Tak je na to vysvetlenie,keď si prečítaš všetky príspevky motorkari tak zistíš že to bola olietaná vrána zo stočenými 50tis km z nejastnou hystóriou a boh vie aký motorkár to pred tým mal a ako sa k tomu správal.Aj s Hondou keď sa zachádza hrubo bez úcty k stroju alebo amatérsky tak sa dá pokaziť a rýchlo zničiť.
11 dub 2016, 15:18
Právě že ne e
Ta "vrána" (v 59t km GW snad není vrána? A i pokud to bylo stočené o 50t km, tak 100t km pro motorku typu GW je to teprve po záběhu) byla pro jeho přítelkyni. On se těmto problémům chtěl už pak vyhnout a koupil si proto novou.
Tohle lajdáctví už se cpe všude dneska, nejen do motorek a proto mám motorku starší, auto taky. Co se děje třeba v oblasti IT, tak to je hodně katastrofa a průser je, že tyhle nekvalitní elektronické capinky se už cpou všude i do těch motorek, přitom to nic nevydrží. Pro výrobce dobré, on je živ tím, že vyrábí a prodává, ne tím, že vyrobí něco co vydrží třeba 30 let. Ok, je "trend" téhle doby, když to chtějí, tak ať, ale pak tady taky padá právo na to chtít takové prachy za novou motorku případně díly na ni. To je pak ta chvíle, kdy začíná být jedno jestli Čína nebo značka (to říkám s vědomím toho co jsem viděl i sám na prodejně třeba kde DB/Motorro od pohledu nekvalita i na plastech, lícování, šroubech a vedle Keeway CityBlade nebyl na pohled rozdíl třeba od Kawasaki - vnitřek nevím, je to jen o prvotním dojmu).
11 dub 2016, 15:47
A práve že viem ako to chodí tak ja si už kupujem iba nové auto/motorku alebo keby aj strašie tak od človeka ktorého poznám,bazár vylučujem úplne.
Aj ten chalaň sa popálil a určite bude mať teraz v hlave jasno.