Právě že ne e
Ta "vrána" (v 59t km GW snad není vrána? A i pokud to bylo stočené o 50t km, tak 100t km pro motorku typu GW je to teprve po záběhu) byla pro jeho přítelkyni. On se těmto problémům chtěl už pak vyhnout a koupil si proto novou.
Tohle lajdáctví už se cpe všude dneska, nejen do motorek a proto mám motorku starší, auto taky. Co se děje třeba v oblasti IT, tak to je hodně katastrofa a průser je, že tyhle nekvalitní elektronické capinky se už cpou všude i do těch motorek, přitom to nic nevydrží. Pro výrobce dobré, on je živ tím, že vyrábí a prodává, ne tím, že vyrobí něco co vydrží třeba 30 let. Ok, je "trend" téhle doby, když to chtějí, tak ať, ale pak tady taky padá právo na to chtít takové prachy za novou motorku případně díly na ni. To je pak ta chvíle, kdy začíná být jedno jestli Čína nebo značka (to říkám s vědomím toho co jsem viděl i sám na prodejně třeba kde DB/Motorro od pohledu nekvalita i na plastech, lícování, šroubech a vedle Keeway CityBlade nebyl na pohled rozdíl třeba od Kawasaki - vnitřek nevím, je to jen o prvotním dojmu).