Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
11 dub 2011, 22:56
85600km a porad jenom jezdim zadny opravy pouze preventivni servis v podobe vymeny olej sem tam filtr a ted po zime jsem mu dopral i vycisteni karburatoru ale to uz byl luxus to si ho zase nesmim tak rozmazlovat.
V 9000km dostane novej olej a vyrazime smer Osvetim kde dostane dalsi nadilku 1000km a tim splnim svoje precevzeti ze najedu 10 000km.
11 dub 2011, 22:58
Chci videt cinu, ktera najela vice nez moje Majesty, kde bydlis?
Dom999:
Chtel si napsat 8560 km, ne? Pokud mi nekdo ukaze cinu, ktera najela poctivych 86t km bez poruchy, snim uzeny se slehackou.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 04 říj 2013, 21:32, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
12 dub 2011, 15:10
...mno zatím má mamina nalítáno jenom 1200km a zatím si chválí...
Já dělam mehanica
a
ladím-upravuji.......Obraz015.jpg
D.jpg
g.jpg
Obraz011.jpg
12.4.2011.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
12 dub 2011, 16:40
janon píše:Dom999 píše:...85600km a porad jenom jezdim zadny opravy pouze preventivni servis...
Chtel si napsat 8560 km, ne? Pokud mi nekdo ukaze cinu, ktera najela poctivych 86t km bez poruchy, snim uzeny se slehackou.
Za jak dlouho si najel na tý MAJESTY 85 000 km?
12 dub 2011, 20:55
Ahoj.Mám Rhona 50,a jsem docela spokojenej jen bych potřeboval poradit kde najdu omezovač rychlosti a jak ho odblokuji,já si teda myslim že bude na variátoru ale nevim to přesně tak prosím o info foto případně odkaz kde to najdu.Pak mám ještě další problém,teče mi snad všechno co může olej olej olej.Teče mi olej od nádobky respektive od hadičky na mazání motoru už sem jí utahoval menil motexpásku a furt teče a teče,a pak mi ještě teče olej ze spodní zadní části deklu variátoru což je nesmysl ale teče je to kousek od vypoštěcího šroubu na převodový olej tak nevim jestli tam pod víkem není nějakej simering nebo tak něco tak pokud budete někdo něco vědet dejte prosím vědet,jooooo a ještě sem se chtěl zeptat proč to tak žere 4,0l na sto plus mínus tak to je docela hnus,v brožuře píšou 2,5l na sto tak nevim jestli se to ješte nejak nezajíždí nebo co ale spotřeba je to řádná.Díky za info čau Honza
12 dub 2011, 22:48
Restrikci na variátoru nehledej, žádná tam není. Restrikce je elektronická viz :
viewtopic.php?f=78&t=3786&start=45Pročítej vlákno a zjistíš více. Jinak vítej
12 dub 2011, 23:14
jo jasný ja sem vůl přepsal jsem se o jednu nulu sakra to bych na tom musel snad i spát. Ale jestli chceš vidět čínský 125ky co mají najeto víc jak tvoje majesty tak si udělej výlet do turecka tam to nejni zas takovej problém najít gy6ku s najetejma 80 000km. A teď sem se neupsal o nulu opravdu sem tam viděl ne jednoho číňana s najetejma 80 000km. Ale co na tom bylo dělaný to samozřejmę nevím.a kamarád co tahal skútry z venku tak taky říkal ze jednou přivezly nějaký kymco s gy6kou a mělo najeto 80 000 km a vrcevo to
25 kvě 2011, 12:34
Navazuji na svůj příspěvek ze dne 7.6.2010 str.14 a k tématu. Dne 23.5.2011 najeto 10 000 Km. Závady mezi 5-10t. : žárovka tlumeného světla, hřebík v zadní pneu. Vlivem soli rezavý výfuk, oloupaná barva levého kluzáku a koroze trubky přední vidlice. Zažloutlé čiré plasty předního světla a přístrojů, vybledlé číselníky a ručičky. Motor má stále dobrý výkon i mechanický zvuk, variátor původní (není ideální) měněny válečky a kontr. pružina. Spotřeba 3,5. Podvozek i kola statečně snáší nástrahy brněnských ulic a co už dostali ran. Elektroinstalace bez závad, aku původní, nikdy jsem nedobíjel, startuje výborně i v -7. Opotřebení pneu vpředu neznatelné, vzadu poloviční. Odpovídající opotřebení brzd, přední kotouč pěkný. Plasty houževnaté , lak pěkný i ty černé. Skůtr je celkově pěkný. Stále se mi líbí, je to malá lehká padesátka, nehraje si na velký stroj, v pohodě ho naložím do auta. Přes malé rozměry je dost místa na nohy a velký kufr díky nádrži v podlaze. Skůtr používám jen v Brně kdy dopravní špička a parkování v centru nejsou problém. Jen v takových podmínkách vyniknou jeho silné stránky a ty slabé, kterých není málo mne tolik netíží.
Hodně bezpečných kilometrů !
Luděk Brno
13 črc 2013, 21:53
Ahoj, takže ve středu jsem koupil čínu, model Apache 125. Od té doby až do dneška najeto cca 360 km (prozatím bez problémů). První garančka za mnou a stála 412,-Kč (pouze výměna oleje).
445883.jpg
445884.jpg
445885.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
06 srp 2013, 14:09
Prosim o radu.. Mam moznost koupit Keeway Outlook, je bud tri nebo ctyrlety, najeto do 1500km.. Z rodiny, je zatim trochu vyssi cena nez bych si predstavoval.. Zatim sme na 1200E, ale urcite sem schopen to dostat niz.. Nefunguje podsviceni tachometru, coz me docela zarazilo u tak nejeteho stroje.. Nevyhoda je, ze je to ze Slovenska, takze prepis a dalsi veci taky budou neco stat..
Muj puvodni zamer byl koupit asi desetilety Piaggio Liberty 125, ktery pravdepodobne jezdilo pro postu v Italii..ale melo byt za 13tKč s prihlasenim a se vsim, jenze to nevyslo (ZATIM).. V tuhle chvili bych chtel poradit, jakou cestou jit.. Rekneme, ze bych rad do 30+-tKč se vesel..
Co tak ctu o ruznych cinach, neni to zrovna nej reseni..ale zas mit precejen aspon zaruku by me docela lakalo..
Poradte jak se zaridit, samozrejmne bych chtel co nejspolehlivejsi stroj..aby to i nak vypadalo, ale nechci do toho dat vic penez..
06 srp 2013, 14:22
Zařiď se tak, že čínu úplně vynecháš, pak ještě vynech vietnamské, taiwanské a jiné napodobeniny a zaměř se pokud možno na japonské stroje a pak na italské. Projeď si nabídky tipmoto.cz, motorkari.cz a uvidíš sám. Záleží na tom, co hledáš za kubaturu a zda máš striktní požadavek na daný rok skútra. U značkových se nemusíš bát starších ročníků, ale obecně u každého vybíraného stroje se musíš poohlédnout za jeho stavem.
Pokud máš rozmezí peněz do 30 tisíc korun, tak si troufám říct, že vybereš velice slušnou značkovou (za)jetou mašinu, která ti udělá takovou službu, na kterou čínský, vietnamský, taiwanský a jiný podobný stroj může rovnou zapomenout.
Hodně lidí tě tu možná bude ještě lámat do taiwanského Kymca, za mě ti doporučím nezařazovat ho do vybíraných modelů neboť vzhledem k ceně, která se pohybuje na stejné hranici jako u opradvdové značky ta kvalita a zázemí u těchto strojů nedosahuje té míry, kterou by měla.
Toť doporučení za mě, ale zařízení je na tobě.
06 srp 2013, 14:42
Ja v podstate chtel co nejlevnejsi, ale pochopil jsem, ze funkcni za par slupek nebude.. Jenze nevim, jestli japonec nebo italie s 20tkm, (jestli neni stoceny) je uplne nejlepsi cesta..ikdyz rikas zajetej. Chci urcite 125ccm.. Umim si predstavit, ze za peknyho pocasi po Praze natocim +30km a na mensi vylet bych se taky nebal. .zalezi kdy bych koupil..
Prave nejlepsi reseni se mi zdal ten Keeway (jasny puvod, stav atd) jen ta cena..kdyby ho dal za 20tKč, tak nevaham ale tolik nikdy neslevi. O vikendu se na nem budu vozit, uvidim co dojmy...
Zitra bych rad zkusil i nakou predvadecku japonce nebo italie, ale nevim jestli stihnu.. Jenze to jsou vse stroje +60tKč a tolik do toho nechci proste dat.. Koukal jsem uz na spousta webu, motoinzerce, smoto, aukro a dalsi.. a nic moc
06 srp 2013, 15:00
Samozřejmě to musíš udělat tak, jak jsem ti řekl. Podívat se celkový na stav skútra a zblízka ho prohlédnout, projet atd. Toto se dělá při vytipování jasných favoritů z inzerátů apod.
Jinak u skútra s poctivými 20tkm si myslíš, že je to těsně před smrtí nebo jak? Nějak tomu nerozumím. Nebo bys radši viděl dva roky záruky čínského Keeway 125ccm se stavem tachometrů 00001km jak s tim šoupali po skladě?
Chápu, že český člověk chce na tachometru vidět co nejmenší možnou "únosnou" hodnotu kilometrů, ale na toto nelze hledět. Ano, je pak samozřejmě zarážející, když jsem viděl inzerát na skútra Suzuki Epicuro, ročník 98 z Itálie s natočenými 1734km nebo tak nějak. U inzerce bylo napsáno, že to měla starší paní, která ho vlastně nevyužívala, ještě ke všemu v zemi, kde je sezona minimálně 8 měsíců v roce. Tak takovým modelům se snad rozumný člověk vyhne hned, zvláště, když už od pohledu na svůj nájezd nevypadají.
Takže zhodnoť stav a kilometrů takovýchto hodnot se vůbec neboj.
06 srp 2013, 16:09
Naprosto podepisuji to, co radí Vratas. Pokud seženeš Japonce s poctivými 20000km, tak pokud o něj bylo pečováno, čeká Tě ještě dlouhá radost. Pro informaci, na mém mám teď najeto 25000km a je to jako bych ho včera kupoval. Jen to chce poctivý a pravidelný servis, který navíc ani není tak drahý. Pokazit se může všechno, ale u opečovaného značkového skútru je ta pravděpodobnost jaksi nepoměrně nižší. Nemluvím už o dostupnosti dílů, celkovém dílenském zpracování a tak podobně. Je to tu na fóru napsáno stokrát, nebo možná tisíckrát. Vždy se najde spokojenej majitel číny, neříkám, že ne, ale už z logiky věci je to postaveno tak, jak píše Vratas.
Co se Kymca týče, tam bych se toho tolik nebál. Třeba s Agilitkou jsou tu docela dobré zkušenosti, je to myslím docela dospělej skútr... ale rozhodnutí je na Tobě
06 srp 2013, 16:41
Souhlasím s Vratasem kromě jediného - taiwan není čína, zavedené taiwanské značky SYM nebo TGB nabízí stejnou kvalitu jako ital nebo japonec, bohužel i za podobnou cenu ...