Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Bzuk » 17 úno 2011, 11:54

Loni v létě jsem měsíc dojížděl na skútru Yuki Rex 125 denně 90+ km / jedna cesta . Ujel jsem na tom cca 4200 kilometrů. Když mi to synovec půjčil, tak tam měl něco přes 5000 km, včera to na tachometru ukazovalo 11763 km. Jedinou závadou/nedostatkem bylo, že v zatáčce škrtal stojánek o silnici, což mne poněkud znervozňovalo. Synovec s tím chodil na kontroly dokud to bylo v záruce, ale na další se už nechystá, že to zkusíme zmáknout sami. Na těch 90-100 km to potřebovalo necelé dvě hodiny, ale je to po okreskách s milionem vesnic, takže se ta 125 moc neuplatnila.

Po této zkušenosti (a ještě jedné další s Biaginni Dragon 125 - s tou jsem ujel 1200 km za 4 dny a krom trapasu u pumpy si nemohu stěžovat) a po zkušenosti mého p. kolegy, který si koupil Suzuki Burgman 150, ujel 230 km a Burgman se zastavil a zatím má doježděno - v odborném servisu nepřišli na závadu a nějaký jeho kámoš přišel na to, že se stalo něco s ventily a snad to i dal dohromady, ale ještě to nejelo, ale za to to bylo finančně dosti náročné) jsem začal uvažovat o koupi toho Rexe (ten Dragon se nový podle všeho už neprodává).

U obou dvou číňanů byla maximálka něco přes 90 km/h, pohodlná cestovní rychlost 70-80 km/h. U nás se jezdí v kopcích (Vyso Čína), takže si maximálky člověk tak jako tak moc neužije.

Jinak ročně najedu něco přes 14 tis. km na skútrech Čezeta (velká většina), Babetta, (skútr) Simson a Pionýr 20 (asi tak 3 tis. km).

Shrnutí : Čínské skútry - vlastní zkušenosti velmi dobré.
Bzuk

25+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 30
Registrován: 12 led 2011, 17:48
Skútr / moto: Čezeta

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Kamilus » 17 úno 2011, 22:12

Čusek,chtěl bych vědět, kolik ta Yukina s Biaginim sežrali na 100km benzinu.
Máš přehled?
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Bzuk » 18 úno 2011, 09:30

Ani ne, nijak zvlášť jsem to nesledoval. Počítal jsem 2,25/100 km v jednom, ve dvou necelé tři litry na sto a vcelku to v obou případech vycházelo.

Jednou jsem chtěl tomu Dragonu udělat dobře a koupil jsem mu (více-méně) plnou nádrž Shellu V-Power Plus Racing (prostě toho nejlepšího, co u pumpy měli). A když se vyjel obyčejny 95 kový z hadiček a karburace, tak jsem se nestačil divit. Přestalo to táhnout a mizerně to startovalo, ať už studené nebo teplé a nedržel tomu volnoběh. Ale na obyčejný 95 natural to jelo fakt dobře. U toho Rexe jsem tyhle pokusy nedělal.
Bzuk

25+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 30
Registrován: 12 led 2011, 17:48
Skútr / moto: Čezeta

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod klif » 18 úno 2011, 15:09

To si chodil na 98 oktánový, to sa ani nediví ,že Ti to neťahalo, ja tam mám 95 shell V pover a tiež sa nestačím diviť ale v kladnom zmysle, o dosť to lepšie ťahá ako obyčajná 95 ka.. :wink:
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod jesik » 22 úno 2011, 01:22

Ludwig píše:Tak místo mlácení porázdné slámy přidávám stručné a věcné zkušenosti.
Skůtr Keeway Flash 50 koupený 9.6.2009 na každodenní dojíždění do práce 7Km v Brně. V této chvíli najeto 5031Km, cena 20 650. K tomu odblokovací koleno výfuku 600Kč, tryska 60Kč, válečky do variátoru 244Kč, litr oleje 200Kč. V motorkách se vrtám od dvanácti tak jsem ani nepočítal z nějakou zárukou a servisem. Záhy se projevila první závada, netěsnící okruh sytiče v karburátoru(bohatá směs při volnoběhu a deceleraci). Vyřešeno odstraněním aretace šoupátka aut.sytiče. Nyní dosedá až na sedlo a těsní jak vzduch tak benzin, sytič i karburace OK. Již z výroby obrovská vůle v krku řízení, seřízeno. Dále mne trápily vlažné rozjezdy které se zahřátím spojky ještě zhoršovaly a nízké otáčky v kopci. Vyřešila to kontrastní pružina HEBO černá 180 Kč a spojkové pružinky
Malosi 480 Kč(sada). Dále jsem odlehčil a znovu vyvážil vrtáním a pilováním těžké čínské spojkové pakny. Klesání rozjezdových otáček vlivem tepla do jisté míry zůstalo. Rozjezdy OK. Chlazení varioprostoru jsem zajistil odvrtáním řady otvorů na vstupu i výstupu(originál není), vstup vzduchu opatřen mikrofiltrem. Zatím používám původní díly variátor i spojku, není to ideální ale nemám chuť zatím vyhazovat to, co celkem funguje. Další slabina byla zadní pružina pérování bez tlumiče. V létě 09 výměna za nastavitelné odpružení s kapalinovým tlumičem RMS 990Kč. V zimě jsem vyměnil původní řemen (3800Km bez známek opotřebení) za Kevlar Hebo 550Kč. Čínský variátor zase trochu ožil ale není to to pravé zvlášť po montáži staršího laděného výfuku Arrow a doladění karburace.(1600Kč na Aukru) Výkonové spekrum se posunulo do vyšších otáček až k omezovači a sladění s původním variátorem je více obtížné (válečky 3,5g +podložky pro otvírání varia).
Další závada nastala rozpadením fajky a ztrátou odrušovacího odporu. Dojel jsem a koupil novou gumovou fajku RMS 60Kč. Včera jsem objevil první praskliny na jinak celkem kvalitních a houževnatých plastech kolem háčku před koleny. Při svých 185 a dlouhých končetinách jsem si to způsobil sám narážením koleny. Rozdělám, slepím vypodložím, zkontroluju vůli v krku řízení a jedu dál. Zatím jsem ani jednou netlačil a v práci jsem vždy včas i v dopranvní špičce. Jak bude 10 000 Km zase napíšu. Jinak jezdím vždy pokud není sůl napoosledy 31.12.09 letos poprvé 22.2.10. Oblečení mám nepromok korduru Germas které jsem si koupil k nové Suzuki ale nedalo se v tom pro příšerné vedro jezdit. Na skůtra do města je to ideál. Od začátku mi bylo jasné co kupuju a že bude nutná péče a laborování stejně jak na pionýru nabo nějaké Jawě. Pokud by mne někdo sejmul klidně půjdu třeba do Globusu a koupím dalšího. S pozdravem Luděk Brno

To se mi Líbí :idea: :D
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 14 led 2008, 00:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Skoťák » 22 úno 2011, 07:01

Mám Yuki Quick, což sice není skůtr, ale moto s klasickým řazením. Podstatné je, že je z činy. Musím to trochu rozpitvat. Motor je bomba, obšlehlá Honda, při běžné údržbě téměř nezničitelný. Plastů tam moc není a pravda trochu jsou křehké, ale ještě nic neupadlo. Stojánek je z bláta, oni oba stojánky. Elektrika nutno ze začátku trošičku přičísnout. Ale podstatné je, že těch pár korun českých jezdím a nikdy mne nenechal ve štychu. Ceny ND jsou velice přijatelné a zaměnitelnost s ostatníma značkama zaručená. Garančky se u toho stroje nevyplatí, to opravdu bežný jawkař dělá levou zadní. Ani z ohledu na záruku se nevyplatí garančky, alespoň u člověka, který pozná svíčak od kombinaček. Moto jsem odblokoval a na čtyřtakt 50ccm se stokilovým drobečkem za řídítky se neostýchá roztáhnout k 70km/h. Pokud si někdo dělal na starých fichtlech údržbu sám a udržel je v provozu schopném stavu, pak se nákupu čínského přibližováku obávat nemusí. Nyní mám i Yamahu Majesty 125, ale Yuki jsem neměl to srdce prodat a rád se na ní pořád vozím.

A ještě musím doplnit, že od společnosti Yuki jsem nedostal žádný honorář za tento příspěvek.
Skoťák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 23 říj 2010, 07:43
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125, Yuki Quick 50
Tuning / úpravy: ještě toho trochu

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Dom999 » 22 úno 2011, 11:51

ty vole to je masakr tohle tema cinu si nikdy nekuj jsou to s****y ne cinu si kup jsou dobry............
Az se nekdo z tech odpurcu cinanu dostanete do Turecka tak sem zacnete teprve psat tam clovek o znackovyho skutra nezavadi a kdyz jsem videl ty cisla na tech tachometrech tak mi spadla vzdy celist.
Ono totiz kdyz jsem tam videl cinana s najetejma 85000km tak to je masakr.
Ja osobne mam maxona madadora 125 najeto 7000km a spokojenost jednou odesel nahon tachometru upadla restlikcni trubicka z vejfuka a zacal vytejkat predni tlumic vsechno na reklamaci naprosto bez problemu.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod jesik » 23 úno 2011, 01:24

A já kdybych do toho svýho čínana neládoval každou chvilku nějaký vychytávky,tak s ním taky nemám žádný problémy,ale hrabat se v motorech a pořád něco vylepšovat mě baví,tak ta čína je na toto ideální stav!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A ten pocit když to jede o něco líp je taky příjemný,jezdím s klukam co mají značkový skutry,a už jim v poho stačím:Scooter Club Brno.scbrno.cz/ http://tinyurl.com/diskuzezahajeni2011
,http://tinyurl.com/zahajeni2011
Posted in Wallpaper ,<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/O7168xao54E" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>.
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 14 led 2008, 00:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod B-eckham » 05 bře 2011, 11:13

Rozhodně bych se do číny nebál jít znova...
konkrétně jsem Jezdil na Keeway Focus...
pokud člověku nevadí, že ho do prudkého kopce, ve dvou, předjede cyklista :-D (v nadsázce ;-) )
Najeto 13000km, nikdy nestávkoval... občas mě potrápil s nastartováním, ale vždycky chytnul :-)
Uživatelský avatar
B-eckham

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 193
Registrován: 10 srp 2007, 23:16
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Honda PCX

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod alexsprinter » 24 bře 2011, 11:57

Nemáte někdo zkušenosti a návody na Yamasaki YM 150T. Dík za každou radu.
alexsprinter

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 24 bře 2011, 11:04
Skútr / moto: Yamasaki YM150T
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Dom999 » 24 bře 2011, 12:03

návody?
co potřebuješ?
jinak včera se mi vyskytla první závada (ale bylo to zaviněno mnou) odešla mi zapalovací cívka.
Ale jak napadl ten sníh (poslední) tak jak to bylo mokrý těžký tak jasem v tom jel (asi 90km/h) no a asi do ní "trochu nateklo" aspoň byl ůvod pro další bezvýznamný tuning.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod davsobik » 24 bře 2011, 20:05

Čaute,
koupil jsem si před 3 lety Tauris samba - 50-2t. Ze začátku jsem měl problémy se seštelováním motoru, pořád to chcípalo a moc to nechtělo jet. Takhle jsem se trápil asi do 1000 km než se mi rozhodli ho odblokovat a přetryskovat karburátor.Pak jsem jezdil v pohodě 2 roky až do 8000km než se mi rozpadlo ložisko na klikovce a zničilo mi to kompletně motor. Šel jsem do kvalitních dílů jako jsou ložiska a kompletní sada válce a pístu 70cc od firmy Malossi, což je ital.Mám nalítané asi 300 km, dál zjistím, jak to funguje. S pozdravem David
Piaggio X9
Uživatelský avatar
davsobik

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 66
Registrován: 18 bře 2011, 12:10
Skútr / moto: tauris samba
Tuning / úpravy: upravy

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod tatík » 26 bře 2011, 21:44

já mám 2,5 roku starý Kentoya Zoom 4 T,najeto 3OOO km bez problému,vyměněná číská svíčka za NGK,na doporučení raději preventivně,ve 2000 km vyměněn olej v motoru za kvalitní,jeden povolený šroubek u karburátoru a dofouknutí kol.Jezdí pěkně,bez poruch,startuju na cvrknutí,jen při delším stání 14 a více dní ho raději našlapnu,abych netýral startér a baterku.Koupen nový za cenu 12900 včetně zadního kufru nemá chybu.
Před dvěma týdny jsem koupil rovněž nový Yuki Matrix 5O 4t,za cenu 18900 kč,na něm mám najeto zatím jen 16O km.Velký pohodlný skutr,jede taky pěkně,ale na hodnocení je brzy.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1453
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: nová Honda CB500X model 2023
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Jarys4 » 10 dub 2011, 20:05

Zdravím, mám Kingway Corvette alias Šakal :-D a dneska mi tam skočilo 3000 km. Po tu dobu žádná závada, jen jedna drobnost, kterou jsem si zavinil sám, když jsem spadl. Byl hnutý boční stojan a narážel mě po sklopení do plastu, ale to už je opraveno. Jinak je to spolehlivý stroj, zatím mě nezklamal. :-) Tak ať vám to jezdí.
Uživatelský avatar
Jarys4

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 17 kvě 2010, 19:50
Bydliště: kousek od Brna
Skútr / moto: Piaggio X8 200
Tuning / úpravy: samolepka, natřený výfuk + třmeny brzd černou vypal. barvou :-)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod RHON » 10 dub 2011, 21:39

Dnes jsem přesáhnul hranici 1300 km :mrgreen:
EX: Rhon 50/2T, Honda Lead SCV 100, Piaggio Typhoon 125/2T, CBC Grace 125, Piaggio Beverly 125, Honda Forza 125
Uživatelský avatar
RHON

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 791
Registrován: 02 čer 2010, 21:18
Bydliště: Litoměřice/Ústecký kraj
Skútr / moto: Honda Forza 125
Tuning / úpravy: Série

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron