Loni v létě jsem měsíc dojížděl na skútru Yuki Rex 125 denně 90+ km / jedna cesta . Ujel jsem na tom cca 4200 kilometrů. Když mi to synovec půjčil, tak tam měl něco přes 5000 km, včera to na tachometru ukazovalo 11763 km. Jedinou závadou/nedostatkem bylo, že v zatáčce škrtal stojánek o silnici, což mne poněkud znervozňovalo. Synovec s tím chodil na kontroly dokud to bylo v záruce, ale na další se už nechystá, že to zkusíme zmáknout sami. Na těch 90-100 km to potřebovalo necelé dvě hodiny, ale je to po okreskách s milionem vesnic, takže se ta 125 moc neuplatnila.
Po této zkušenosti (a ještě jedné další s Biaginni Dragon 125 - s tou jsem ujel 1200 km za 4 dny a krom trapasu u pumpy si nemohu stěžovat) a po zkušenosti mého p. kolegy, který si koupil Suzuki Burgman 150, ujel 230 km a Burgman se zastavil a zatím má doježděno - v odborném servisu nepřišli na závadu a nějaký jeho kámoš přišel na to, že se stalo něco s ventily a snad to i dal dohromady, ale ještě to nejelo, ale za to to bylo finančně dosti náročné) jsem začal uvažovat o koupi toho Rexe (ten Dragon se nový podle všeho už neprodává).
U obou dvou číňanů byla maximálka něco přes 90 km/h, pohodlná cestovní rychlost 70-80 km/h. U nás se jezdí v kopcích (Vyso Čína), takže si maximálky člověk tak jako tak moc neužije.
Jinak ročně najedu něco přes 14 tis. km na skútrech Čezeta (velká většina), Babetta, (skútr) Simson a Pionýr 20 (asi tak 3 tis. km).
Shrnutí : Čínské skútry - vlastní zkušenosti velmi dobré.