Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Nuramon11 » 21 říj 2010, 20:12

Zdravíčko, jsem od začátku sezóny majitelem číňana Jmstar Eagle 50. Nejezdím příliš často, najeto zatím jen 1000 km, ale nemůžu si stěžovat na žádné velké závady, které bych sám nezavinil.
Jediná oprava byla, když jsem v cca 25-30 km/h spadl v zatáčce na písku a podařilo se mi ohnout brýle u řízení což by vypovídalo o nízké kvalitě slitiny, jenže ono to pak vůbec nešlo narovnat... až s pomocí třímetrové páky a pár chlapů. Nechápu teda, proč to ohnout šlo tak lehce a zpátky vůbec :D

Jinak jednou byla potřeba dobít baterka, protože skůtr vůbec nechtěl nastartovat, od té doby ale v pohodě.
Skůtr je celkově docela robustní a s tím že by někde něco upadávalo, nebo chrastilo nebyl problém, i když je to samozřejmě celé z jakéhosi čínského plastu :D
Dosahuje "úžasné" maximální rychlosti cca 62 km/h, ve dvou 55 km/h (dle radaru, tachometr přeměřuje cca o 2-3km/h). I největší kopec ve dvou ale vyjede pětatřicítkou, žádné odrážení nohama :)
Co se týká brzd, tak vzadu je klasická bubnová, která moc nebrzdí a vpředu obstojně pracující kotoučovka. Nejvíc mě asi štve nepříliš pohodlné sedlo a to, že když mám 185cm, tak nemám pořádně kam natáhnout nohy. Žere mi to cca 2,5l/100km, takže pohoda jahoda.

Je to pro mně dostačující dopravní prostředek do města a navíc byl zadarmo, takže nic neřeším :) A podnítil ve mně touhu po něčem silnějším :twisted:
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod DavidST » 25 lis 2010, 11:45

Zdravim po dlouho dobe jsem nakoukl se a no nestacim se divit jak nekteri ti radoby velci skutrari chlubi svymi stroji... mam uz 5 mesicu skutra Yamasaki coj je cinska vyroba dal jsem za nej 18t za novyho a mnam najedo 5400km bez poruchy a nekdy jsem jel i 100 a vice km.... Myslim ze pro cloveka co chce na necem zacit je tohle idealni volba, sice je pravda ze plasty a vse co je na skutru neni tak suprove jako u stroju vetsi kvality , ale co bych chtel za 18 t ne?? Myslim ze pro zacatecnika co si uziva jizdu a nemusi byt nekde za 20 min taky dobry... Tak proste vy kvalitnejsi mate svuj svet a my ten nas...
Uživatelský avatar
DavidST

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 04 bře 2010, 17:36
Bydliště: Hranice, Olomoucky kraj
Skútr / moto: Yamasaki T150, Keeway Focus 50

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod keto » 25 lis 2010, 13:34

Měl jsem chvíli čínu-Betku a pak Aprilii a teď Hondu,tak mám trochu srovnání.I na na té číně se dalo jezdit,ale rozdíl v četnosti drobných poruch,údržby byl stejně velký jak rozdíl v ceně a upřímně po čase jsem už měl i strach na té číně jezdit.Prý se ty dnešní číny s těmi z před lety nedají srovnávat a taky,že není čína jako čína,ale po předchozí zkušenosti jsem raději šel do značky.
Uživatelský avatar
keto

1000+
 
Reputace: 70
Příspěvky: 1142
Registrován: 24 zář 2010, 07:45
Bydliště: Ludgeřovice
Skútr / moto: Forza 350, NC 700X, SH 300i, Aprilia Scarabeo 200i

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod DavidST » 25 lis 2010, 13:43

No vidis ty jsi mel pochuby na cinskem stroji jak maku a ja nemel jeste ani jednu....Ono taky musis prehodnotit jak a kde chces na ni jezdit a potom premyslet jestli cinu nebo kvalitu... a je jasne ze kazdy skutr je neco jineho... to mas tak i u aut... kdyby kazdy byl stejny tak neni tolik znacek a tolik stroju....
Uživatelský avatar
DavidST

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 04 bře 2010, 17:36
Bydliště: Hranice, Olomoucky kraj
Skútr / moto: Yamasaki T150, Keeway Focus 50

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Jarys4 » 25 lis 2010, 15:29

Zdravím :) mám taky čínu a zatím si nemůžu stěžovat až na pár drobností, které jsem si ovšem způsobil sám a má kamarádka, ale to se dá přežít.Skútra mám od května 2010 a zatím mám najeto 2900 km. Sice občas nechce chytnout (většinou tak na 2-3 pokus) ale nakonec vždycky chytne. I když se mi párkrát stalo že nechtěl nastartovat ani po x pokusech, protože to bylo přehřátý. Jinak jsem s ním už taky spadl v zatáčce po oleji na silnici a kromě 3 větších škrábanců na plastech se mu nic nestalo. A šlape dál. Jednou v létě jsem najel za odpoledne se skútrem bez nějaké větší přestávky 170 km. A jiný den jsme s kámošem ujeli na té číně 105 km ve dvou a to jsem byli ještě o 15 kilo přetíženi. Sice to nebyla nějaká závratná rychlost (na rovince to bylo nejvíc tak 45 km/h po odchylce a do opravdu prudkého kopce jsme jeli tak 10-15km/h), ale pořád jsme jeli. :-D A od tý doby má ten skútr ode mě obdiv, na to jaká to byla trasa a že to vydržel. :-)
Samozřejmě značka je značka, taky bych si asi pořídil značkovej skútr, ale bohužel na to zatím nemám. Ale čína mi zatím stačí a jak bylo řečeny v předešlým dotazu, záleží na co se narazí. :-)
Uživatelský avatar
Jarys4

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 17 kvě 2010, 19:50
Bydliště: kousek od Brna
Skútr / moto: Piaggio X8 200
Tuning / úpravy: samolepka, natřený výfuk + třmeny brzd černou vypal. barvou :-)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod 1975ak » 25 lis 2010, 16:06

Mám Keeway Focus 50 (toho času na prodej, najezdil jsem na něm 14500 km a byl s ním i u moře. Tak jako u značkových jde i tady o to jak je to složeno, a jak se s tím jezdí. Pokud někdo tomu dává haště od začátku, kašle na průběžné dotahování šroubů, tak se nemůže divit že to nejezdí. Na druhou stranu, když jsem viděl dokument o tom jak se ty stroje montují, tak se taky nedivím. nebo spíš divím, že to jezdí,
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod DavidST » 26 lis 2010, 10:34

Keway Focus je dobry stroj mel tedy spise jeste mam a najel jsem na nem 13500 za dva roky a jezdil porad ve dne v noci, v lete i v zime... Ale pak jednoho dobreho dne nechtel naskocit nejaka blbost ale jeste jsem ji neresil nejak uz se venuji jinemu mazlicku dvoukolemu.. :) ale jak rikas jak se o to staras neni problem aby ti to slouzilo.. :)
Uživatelský avatar
DavidST

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 04 bře 2010, 17:36
Bydliště: Hranice, Olomoucky kraj
Skútr / moto: Yamasaki T150, Keeway Focus 50

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod PumaDedek » 10 led 2011, 12:21

TAK ,JAKO NOVÁČEK. napíši pár postřehů...
Manželka musí denně doj. do práce do Hořic,tj cca 12km. Prvním strojem bylo Ryzzatto-california,
který jsem koupil bez PP v r.2003. Sloužil 6let v pohodě..až na drobné závadičky...
Obrázek
V roce 11/2009 jsem se synem na Aukru vyhrál tento scootřík JMstar-NATTY-50 4T.
za 13200Kč....a hlavně k vyzvednutí V Hořicích v pod....
Obrázek
Mirča byla spokojena,váží 55kg a upalovali si to těch 55km/h,což docela šlo....
Problémy nastaly po první gar.prohlídce-300km -nejelo netáhlo,potom mi manželka volala,
že nemůže vůbec nastartovat.Naštěstí to je asi 500m do vrátnice OLPRANU v Hořicích. Otlačil jsem ve 22oo.hodin,
scootra a supějící,nas......,jsem jej nechal na vrátnici se slovy které asi tušíte.Druhý den mi volali,
že je to hotové,že odešla svíčka,ale stejně už to nejelo,jako před garancí..
Dalším problébem byl karambol.kdy maminu sestřelil mladík s Nisanem Terrano...
ObrázekObrázekObrázekObrázek
Těchto pár sr..... a oprava,stála skoro 10000Kč, což naštěstí zaplatila pojištovna...
Jinak se rovnou provedla druhá garančka..jízda potom..katastrofa..hrůza..děsběs...JIŽ NIKDY VÍCE DO OLPRANU-Hořice
to se rači na záruku vys....u :!: :!: :!: :!:
JInak zpět k tématu...co se týče čínana,krátce řečeno...tyto stroje se hodí pro ženský a nebo důchodce.
Bez dalších finančních výdajů ,se na tom nedá moc vyvádět. Musím podotknout, že co čínan,to unikát.
Nejen co se týká zpracování, ale hlavně ladění. Na tomto modelu,není žádná Restrikce a tak je nutné
měnit celé komponenty ap. Hodlám vyměnit variator,řemen a spojku, páč jsou tam stejně sr....,které by
mne stejně čekaly vyměnit. Je najeto asi 12OOkm,mám to nyní rzhozený,tak se uvidí...foto atd. dám do jiné sekce..
OMLOUVÁM SE ZA TEN ROMÁN, RAČI MELU PANTEM, NEŽ PÍŠU... :mrgreen:
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 04:06, celkově upraveno 3
Důvod: Úprava neslušných výrazů
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod 1975ak » 10 led 2011, 14:00

Dnes jsem po 5,5 letech prodal Keewaye, odhlásil a předal techničák. Za dobu co jsem jej měl jsem kromě výměny Píst válec po 11 000 km nemusel nic vyměňovat ani opravovat. spotřeba byla kolem 2,98 litru, což vychází asi na 1,027 Kč - pokud počítáme jen benzín a olej , nebo 3,43 Kč pokud do toho počítám sakumprdum i helmu, pojištění a další materiály k provozu. Najel jsem 15465 km . Nikdy se nestalo, že bych nedojel, a to jsem za den absolvoval i 780 km. Snad se mi podobně bude dařit i s novým skútrem.
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Kamilus » 10 led 2011, 18:53

Za kolik šel?
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod MisaKacenka » 10 led 2011, 20:53

Neni to nesplnitelne - ja najel za cely den 240, ale s pauzami, prochazkou, atd...jen ta pr.... z toho boli tuze moc :(
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 13:56, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod matty46 » 10 led 2011, 20:58

opět přichází to naše : když cesta je cíl a navíc když to miluješ není co řešit, klobouk dolů a ne vlhkej sen....
South Bohemia Scooters
Bývalo:Derbi Vamos,Piaggio NRG,Yamaha yp Majesty 150,Suzuki Burgman 400 K3,Yamaha T-Max 500.....
fén 602626895
http://matty46.rajce.idnes.cz/
abych neměl hlad a žízen na provázku zkáču, doufaje že získám přízen samolibých sráčů
Uživatelský avatar
matty46

750+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 960
Registrován: 22 čer 2009, 11:25
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio Liberty 125

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod MisaKacenka » 10 led 2011, 21:09

No a den ma 24h, pokud je to malo, je potreba nastavit noc ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod matty46 » 10 led 2011, 21:25

nemožný?nic není nemožný chce to jen velké skůtříkářské srdce :D
South Bohemia Scooters
Bývalo:Derbi Vamos,Piaggio NRG,Yamaha yp Majesty 150,Suzuki Burgman 400 K3,Yamaha T-Max 500.....
fén 602626895
http://matty46.rajce.idnes.cz/
abych neměl hlad a žízen na provázku zkáču, doufaje že získám přízen samolibých sráčů
Uživatelský avatar
matty46

750+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 960
Registrován: 22 čer 2009, 11:25
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Piaggio Liberty 125

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod jakattara » 10 led 2011, 21:30

8steve píše:prumerna rychlost maximalne 45kmh to dela 17hod bez prestavky v sedle...ale no tak, to je masochismus. Nemozny

Proč myslíš že ta rychlost byla maximálně 45km/h? Já mám padesátku, na ní jen neblokované CDI a Malossi Multivar a normálně mi jede 65km/h ( maximálka po rovině nějakých 75km/h ). To si myslím, že jsou celkem solidní hodnoty. Přiznávám, do kopců to přs 40-30 nedám, ale po rovinkách ... :roll:
A pokud to 1975ak jelo obdobně, nemusel na sedle vůbec sedět tolik hodin. :wink:
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník