Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

18 říj 2010, 14:35

Mojše,,, nemohu souhlasit s tím co jsi napsal, mám Keeway Focus a rok výroby 2005, od té doby jsem najel 15400 km . To co píšeš je úděsný, ale okamžitě jsi to měl reklamovat a vrátit. Za celou dobu co jej mám, jsem řešil snad jen světla- špatné patice - stačí přiohnout kontakt. Jinak to jezdí a leju do toho jen olej. Sice jsem musel po 10 000 km měnit píst válec, ale to bylo i tím, že skútr dostal hašte, když jsem jel do Chorvatska. Zkus si stěžovat do Bruselu a uvidíš jak tě poženou. Je veřejným tajemstvím, že šéfové a zástupci EU mají podíly v čínských firmách. Proč si jinak myslíš, že se sem vše dováží a EU se nebrání dovozům?

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

18 říj 2010, 14:40

Supr příspěvek. Škoda, že jsem to nečetl v Trnkách Brnkách ... :wink:
To Mojše - nezlob se, ale vzhledem k tomu, že jsi to tak krásně vybarvil se nešlo nezasmát. Snad bude Taiwan krapet lepší :roll: . Chci se zeptat - kolik jsi na kojotovi do teď najel?

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

18 říj 2010, 14:45

to Mojše: K bodu 9 aj tá helma je z Číny??? :mrgreen:

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

18 říj 2010, 15:33

to Mojše: tak to jsem se fakt pobavil :-D
to Klif: jsou ,ale ne o moc :-D

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

18 říj 2010, 17:30

To:1975: Tvůj model stroje není klasická china z Chiny, ale z Maďarska a je to snad jediný stroj, na který jsem neslyšel nic špatného.
Jinak si myslím, že Mojše má docela objektivní výpověď. Taky jsem se zasmál, ale měli bychom plakat, protože i nás tyto stroje ohrožují na našich silnicích.( špatné brzdy, ventilky, lité kola) jak to komusi rupne třeba na křižovatce či u chodníku, tak bude po prdeli.

Oni číňani dokážou vyrobit i kvalitní věc, jenomže není zájem. Vyrobí to, co si kdo objedná.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

18 říj 2010, 18:58

No FOkus je montovanej v Maďarsku, to je pravda, ale díly jsou vyráběny v CHIně. Takže snad mohou maďaři jen vychytat mouchy.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

18 říj 2010, 19:34

Trocha štatistiky: z 264 príspevkov v tomto vlákne je asi iba 100 od majitelov čínskych scotov a znich asi 30 percent ma negatívne skusenosti zo scotmi z Číny, česť výnimkám ale zvyšok vačsinou od ťažkotonážnikov samá síra a blen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

18 říj 2010, 22:03

Za sebe, kejwej, skoro 3000 najeto a pohoda, jezdí 65 podle radaru, startuje, má sílu i ve dvou, jezdím za 2 litry, na jaře uvažuju o 70 kitu, jinak pohoda

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

18 říj 2010, 22:35

to: Mojše, netvrdím,že je Koyot čupr stroj, ale ten můj už najel skoro 8000 km a co se týče závad tak ložisko vpředku a teď prasklý lanko na plyn (kdybych ho byl deb.... promazal, tak je to v pohodě doteď, holt byl jsem línej a soudruhům z číny důvěřoval), jinak pohoda, taky se mu nechtělo startovat stačilo poladit směs a chytá i v mrazu, co se týče výkonu, co by jsi chtěl po číňanským motoru, mě to s mejma 97 kilama do práce a z práce odevezlo vždy, na nákup taky, a to je naprostá seriovka, víc jsem po tom nikdy nechtěl a neočekával, jestli ty jo, tak jsi najiva :D

že nedrží zrcátka, tamten šroub, nebo to se povolilo, holt čínská slitina oceli a žvejkačky, tak se nedivím, že se strhne závit, nebo se to povololuje :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 16:47, celkově upraveno 1

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

19 říj 2010, 09:10

Ahoj, jsem rád, že Vás moje zkušenosti pobavili. Prosím kolik má nádrž normální 50ccm skútr? Mě přijde že dva je nějak málo.
To jakattara: Najeto má cca 1500km a první body mého příspěvku jsem psal cca po 50km.. Na kontroly jezdím jak se má a je přes zimu garážovaný.
To klif: Helma byla zdarma stejně jak ta skříňka (kufr) vzadu, která zvyšuje atraktivitu stroje..
To 1975ak: S tím Bruselem ti naprosto věřím, protože jinak si to nedovedu vysvětlit. Když jsem byl skútr reklamovat, tak prostě všechno "opravili". Ten upadlý zadní kufr byl opraven (přimontovali to takovým ocelovým plátem). Asi jim to bylo blbé mě poslat s kufrem v podpaží. Distributor závadu neuznal :) A Těžko se reklamuje výkon a jalovej materiál celého stroje. Ty budíky a další věci co nefungují při nejbližší kontrole vyreklamuju. Protože ještě v záruce je..
Jen pro zajímavost. Prodejce mi říkal, že už kingwaye neprodávají protože byly moc poruchový. Má tam ale dál například myslím YUKI tak s nima má možná lepší zkušenosti. Já jsem na Čínu zanevřel a nekoupím od nich už nikdy nic. No možná VOLVO bych asi stejně za pár babek koupil... :) Na druhou stranu moje kolo bylo o něco dražší než ten skútr a to není nic moc.. Selský rozum se nad tím musí pozastavit..

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

19 říj 2010, 09:32

Já měl Gileru Runnera 50 SP 2010 a ten měl, pokud si to dobře pamatuju, nádrž na 7l 8)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

19 říj 2010, 09:41

No, ja mám nádrž na 11,5l :)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

19 říj 2010, 10:59

Já mám Kymco Agility, nádrž na 5l, ale když ji naplním po okraj, vleze se 5,5l. 200km ujedu cca na 4l...
Jinak takové "věci" po tak málo ujetých km, tak to je mazec.
Naposledy upravil jakattara dne 19 říj 2010, 20:35, celkově upraveno 1

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

19 říj 2010, 18:17

Mojše:
Musím říct, že si to napsal suprově (zábavně) a opravdu jsem se u toho chechtal :D , nicméně jinak to moc směšný neni... :(
A musím říct, že mi to hodně připomělo mé zkušenosti s čínou... konkrétně MP Korado via 50...
Měl jsem snad ty samý trable jako ty... Vrzajcí rozjezdy, rozklepaný zrcátka, upadlej kufr, nefungující zámek sedla, nefungujíci ručička paliva,přetrhl se řemen, popraskaný plasty... a já nevim co ještě... někde je to tu napsaný.... najel jsem s tim 3a půl tisíce a šlo to z domu... strašný...už bych to nechtěl ani kdyby mi za to ty číňani platili...

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

21 říj 2010, 19:38

Taky přispěju .Vlastnil jsem 2 skůtry Sundiro. Byl to výprodej pro zaměstnace dovozní firmy takže cena nového skůtra" za hubičku". Velikost 2/3 normální padesátky a technicky bída. Stálo to v garáži a tak jsem to za hubičku opět prodal. Je to tak 6let dozadu. Teď jsem koupil ze zvědavosti Rhona /dovoz AutoKelly/
a pokrok je znát. Desing OK, plasty pasují. Litá kola se stala samozřejmostí,kotoučová brzda vpředu též. Všude už poměrně dobré konektory spinače atd. Je to kopie Minarelli horizontál AC s některými změnami.
Pořád tam jsou známé čínské neduhy. Vyplatí se vyměnit všechny náplně/např olej v převodech vypadal jak naředěná vazelína/. U motarda 250ccm bylo nalito nalito v předních vidlích něco co se ani tlumičovému oleji nepodobalo. A v každé vidli něco jiného i barevně. I baterky mají kratkou životnost. Čínské gumi hází.Ověřeno na více kusech.Teď ještě k Rhonovi. Mám najeto 1450km za dva měsíce a skůtr prošel tuningem na 70ccm atd. a má maximálku 104km/h dle GPS. 100 docílí na dlouhých rovinkách , na kratších 90km/h a zatim se nic nerozsypalo. Takže dle mě seriozní pokrok a osobě mě udělal spoustu radosti hlavně dosaženým výkonem :lol: :lol: :lol:
PS: ještě se pořád objevují gumové hadičky a těsnění které mají odolávat benzinu a neodolávají
Odeslat odpověď