Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod 1975ak » 18 říj 2010, 14:35

Mojše,,, nemohu souhlasit s tím co jsi napsal, mám Keeway Focus a rok výroby 2005, od té doby jsem najel 15400 km . To co píšeš je úděsný, ale okamžitě jsi to měl reklamovat a vrátit. Za celou dobu co jej mám, jsem řešil snad jen světla- špatné patice - stačí přiohnout kontakt. Jinak to jezdí a leju do toho jen olej. Sice jsem musel po 10 000 km měnit píst válec, ale to bylo i tím, že skútr dostal hašte, když jsem jel do Chorvatska. Zkus si stěžovat do Bruselu a uvidíš jak tě poženou. Je veřejným tajemstvím, že šéfové a zástupci EU mají podíly v čínských firmách. Proč si jinak myslíš, že se sem vše dováží a EU se nebrání dovozům?
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod jakattara » 18 říj 2010, 14:40

Supr příspěvek. Škoda, že jsem to nečetl v Trnkách Brnkách ... :wink:
To Mojše - nezlob se, ale vzhledem k tomu, že jsi to tak krásně vybarvil se nešlo nezasmát. Snad bude Taiwan krapet lepší :roll: . Chci se zeptat - kolik jsi na kojotovi do teď najel?
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod klif » 18 říj 2010, 14:45

to Mojše: K bodu 9 aj tá helma je z Číny??? :mrgreen:
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Neos50 » 18 říj 2010, 15:33

to Mojše: tak to jsem se fakt pobavil :-D
to Klif: jsou ,ale ne o moc :-D
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Kamilus » 18 říj 2010, 17:30

To:1975: Tvůj model stroje není klasická china z Chiny, ale z Maďarska a je to snad jediný stroj, na který jsem neslyšel nic špatného.
Jinak si myslím, že Mojše má docela objektivní výpověď. Taky jsem se zasmál, ale měli bychom plakat, protože i nás tyto stroje ohrožují na našich silnicích.( špatné brzdy, ventilky, lité kola) jak to komusi rupne třeba na křižovatce či u chodníku, tak bude po prdeli.

Oni číňani dokážou vyrobit i kvalitní věc, jenomže není zájem. Vyrobí to, co si kdo objedná.
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod 1975ak » 18 říj 2010, 18:58

No FOkus je montovanej v Maďarsku, to je pravda, ale díly jsou vyráběny v CHIně. Takže snad mohou maďaři jen vychytat mouchy.
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod klif » 18 říj 2010, 19:34

Trocha štatistiky: z 264 príspevkov v tomto vlákne je asi iba 100 od majitelov čínskych scotov a znich asi 30 percent ma negatívne skusenosti zo scotmi z Číny, česť výnimkám ale zvyšok vačsinou od ťažkotonážnikov samá síra a blen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod bartCZ » 18 říj 2010, 22:03

Za sebe, kejwej, skoro 3000 najeto a pohoda, jezdí 65 podle radaru, startuje, má sílu i ve dvou, jezdím za 2 litry, na jaře uvažuju o 70 kitu, jinak pohoda
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod powerline » 18 říj 2010, 22:35

to: Mojše, netvrdím,že je Koyot čupr stroj, ale ten můj už najel skoro 8000 km a co se týče závad tak ložisko vpředku a teď prasklý lanko na plyn (kdybych ho byl deb.... promazal, tak je to v pohodě doteď, holt byl jsem línej a soudruhům z číny důvěřoval), jinak pohoda, taky se mu nechtělo startovat stačilo poladit směs a chytá i v mrazu, co se týče výkonu, co by jsi chtěl po číňanským motoru, mě to s mejma 97 kilama do práce a z práce odevezlo vždy, na nákup taky, a to je naprostá seriovka, víc jsem po tom nikdy nechtěl a neočekával, jestli ty jo, tak jsi najiva :D

že nedrží zrcátka, tamten šroub, nebo to se povolilo, holt čínská slitina oceli a žvejkačky, tak se nedivím, že se strhne závit, nebo se to povololuje :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 16:47, celkově upraveno 1
Kingway Koyot 50, rudej číňan.....mimo jiné
powerline

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 20 črc 2010, 09:37
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Piaggio x9 200 evolution
Tuning / úpravy: seriovka

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod Mojše » 19 říj 2010, 09:10

Ahoj, jsem rád, že Vás moje zkušenosti pobavili. Prosím kolik má nádrž normální 50ccm skútr? Mě přijde že dva je nějak málo.
To jakattara: Najeto má cca 1500km a první body mého příspěvku jsem psal cca po 50km.. Na kontroly jezdím jak se má a je přes zimu garážovaný.
To klif: Helma byla zdarma stejně jak ta skříňka (kufr) vzadu, která zvyšuje atraktivitu stroje..
To 1975ak: S tím Bruselem ti naprosto věřím, protože jinak si to nedovedu vysvětlit. Když jsem byl skútr reklamovat, tak prostě všechno "opravili". Ten upadlý zadní kufr byl opraven (přimontovali to takovým ocelovým plátem). Asi jim to bylo blbé mě poslat s kufrem v podpaží. Distributor závadu neuznal :) A Těžko se reklamuje výkon a jalovej materiál celého stroje. Ty budíky a další věci co nefungují při nejbližší kontrole vyreklamuju. Protože ještě v záruce je..
Jen pro zajímavost. Prodejce mi říkal, že už kingwaye neprodávají protože byly moc poruchový. Má tam ale dál například myslím YUKI tak s nima má možná lepší zkušenosti. Já jsem na Čínu zanevřel a nekoupím od nich už nikdy nic. No možná VOLVO bych asi stejně za pár babek koupil... :) Na druhou stranu moje kolo bylo o něco dražší než ten skútr a to není nic moc.. Selský rozum se nad tím musí pozastavit..
Mojše

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 21 srp 2009, 09:50
Skútr / moto: Koyot 50

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod foky » 19 říj 2010, 09:32

Já měl Gileru Runnera 50 SP 2010 a ten měl, pokud si to dobře pamatuju, nádrž na 7l 8)
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod 11Libor11 » 19 říj 2010, 09:41

No, ja mám nádrž na 11,5l :)
Uživatelský avatar
11Libor11

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 20 úno 2010, 18:25
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Aprilia Area, Aprilia Shiver 750

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod jakattara » 19 říj 2010, 10:59

Já mám Kymco Agility, nádrž na 5l, ale když ji naplním po okraj, vleze se 5,5l. 200km ujedu cca na 4l...
Jinak takové "věci" po tak málo ujetých km, tak to je mazec.
Naposledy upravil jakattara dne 19 říj 2010, 20:35, celkově upraveno 1
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod jarafari » 19 říj 2010, 18:17

Mojše:
Musím říct, že si to napsal suprově (zábavně) a opravdu jsem se u toho chechtal :D , nicméně jinak to moc směšný neni... :(
A musím říct, že mi to hodně připomělo mé zkušenosti s čínou... konkrétně MP Korado via 50...
Měl jsem snad ty samý trable jako ty... Vrzajcí rozjezdy, rozklepaný zrcátka, upadlej kufr, nefungující zámek sedla, nefungujíci ručička paliva,přetrhl se řemen, popraskaný plasty... a já nevim co ještě... někde je to tu napsaný.... najel jsem s tim 3a půl tisíce a šlo to z domu... strašný...už bych to nechtěl ani kdyby mi za to ty číňani platili...
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod jardajbc » 21 říj 2010, 19:38

Taky přispěju .Vlastnil jsem 2 skůtry Sundiro. Byl to výprodej pro zaměstnace dovozní firmy takže cena nového skůtra" za hubičku". Velikost 2/3 normální padesátky a technicky bída. Stálo to v garáži a tak jsem to za hubičku opět prodal. Je to tak 6let dozadu. Teď jsem koupil ze zvědavosti Rhona /dovoz AutoKelly/
a pokrok je znát. Desing OK, plasty pasují. Litá kola se stala samozřejmostí,kotoučová brzda vpředu též. Všude už poměrně dobré konektory spinače atd. Je to kopie Minarelli horizontál AC s některými změnami.
Pořád tam jsou známé čínské neduhy. Vyplatí se vyměnit všechny náplně/např olej v převodech vypadal jak naředěná vazelína/. U motarda 250ccm bylo nalito nalito v předních vidlích něco co se ani tlumičovému oleji nepodobalo. A v každé vidli něco jiného i barevně. I baterky mají kratkou životnost. Čínské gumi hází.Ověřeno na více kusech.Teď ještě k Rhonovi. Mám najeto 1450km za dva měsíce a skůtr prošel tuningem na 70ccm atd. a má maximálku 104km/h dle GPS. 100 docílí na dlouhých rovinkách , na kratších 90km/h a zatim se nic nerozsypalo. Takže dle mě seriozní pokrok a osobě mě udělal spoustu radosti hlavně dosaženým výkonem :lol: :lol: :lol:
PS: ještě se pořád objevují gumové hadičky a těsnění které mají odolávat benzinu a neodolávají
jardajbc

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 07 srp 2010, 18:30

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron