Mé osobní zkušenosti s opravami číňanů jsou nulové,má tatík jenom chvilku(dva roky) jednoho líného osla se kterým jezdí tak málo,že se snad ani nemůže pokazit.. ...ale dle vyjádření kamaráda motoráře:"vytáhnu válec,a udělám do něj nehtem rýhu,co to může vydržet?"...takže asi tak...Všem kdo jezdí a číňan mu drží a jezdí gratuluji a držím palce aby tomu bylo i nadále a kdo měl smůlu,snad se polepší.
Víte ono srovnávat to v podstatě nejde.Taky jsem si koupil ojetinu za cenu stejnou či nižší než nový číňan a rozhodně toho nelituji.Nafoukal jsem pneu,dolil olej a leju benzín a jezdím...nic víc nic méně.Je to 9 let starý stroj.Ano řve to(2T),ale taky to na rozdíl odo osla od tatíka jede,pohodlí pro sezení nesrovnatelné(mých 187cm je znát).Už jsem tohle srovnání psal i jinde.Pokud si Aprilka řekne mám toho dost,tak zhebne.Dobrá,udělám komplet GO a vejdu se pořád do částky který by mě stála "slušná" čína a budu jezdit dál.Není už nejkrásnější,nevadí...až budou "volné" peníze a zimní pokrývka,třeba dostane nový kabátek.Ale je to jednoduchá konstrukce dvoutaktu,ruční sytič..v zásadě se nemá co podělat co by se neopravilo a rozhodně nemám problém že by se toho někdo bál..protože to je sériový stroj ne živočich a co kus to originál ze kterého bude mít někdo strach...a malorážky ve 4t,vodníky a nedej bože stříkačky to je prokletí těchto strojů.
Závěrem,jsem laik,dívám se kolem sebe,ledasco vidím,slyším a zkusím.Taky se najdou tací,kteří nevěří starším kouskům (mají k tomu spoustu důvodů) ale jsou i tací,kteří raději koupí starý stroj s tím,že ho rovnou "udělají" znova dají mu GO a ví,že budou mít tisíce kilometrů před sebou v podstatě s novým strojem ikdyž se starším kabátkem,který se dá vždycky dodělat.
No nějak jsem to roztáhnul,omlouvám se za obecné tlachání a všem na těchto strojích mnoho km bez servisu..