Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod oldik » 14 kvě 2010, 05:20

Samozřejmě může být pár výjimek, kdy na echt číně najedeš nějaké kilometry bez závady. Spíš jde o to, že i přes stále se zlepšující kvalitu číny, potřebuju scoot, na který se můžu spolehnout, vyrazit na výlet 200 km a delší trasu bez myšlenky, no ono se to může posr.... a je to dost pravděpodobné. U číny se těmhle myšlenkám nevyhneš ať chceš nebo ne. U 50ccm pokud chceš normálně jezdit tak dle uvážení, ale u 125ccm a výš je to téměř vždy šlápnutí do ho..... už s ohledem na nabízený výkon a díky kubatuře pravděpodobnost riskantních delších vyjížděk. Právě tak jak u echt číny jsou lepší kousky, tak u značkových jsou horší kousky. Akorát je to jak píšu úplně v opačném gardu. Pak je to o výkonu, plastech a tak by se dalo pokračovat až až, je tu toho napsáno mraky. Samozřejmě je vidět, že se zlepšující se kvalitou číny lehce roste i cena. Takže zde pořád platí a dlouho ještě bude přímá úměra obdržené kvality za daný peníz. Samozřejmě i u značkových jsou kusy, které jsou zase neúměrně předražené. Nikoho kdo má čínu jsem nikdy neodsuzoval a ani bych si to nikdy nedovolil, ale prostě třeba já bych do ní nikdy nešel, pokud bych nemusel a radši šetřil o rok dýl. Samozřejmě ojetinu byc taky nechtěl. A hlavně kdo se chce pohybovat v nějaké skůtrařské komunitě, tak holt na číně nikdy žádnou parádu neudělá a to se asi nikdy nezmění. Jinak z okruhu mých známých, kdo má čínu, stále brečí. Jedná se hlavně o Juki, právě ty kubatury 125ccm.
Hlavně to nemá cenu rozebírat furt dokola, echt čína bude vždycky čína, ať je jaká je. To, že na značkových strojí je buď něco nebo komplet čínského nemá vliv na kvalitu, která tam prostě je.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod TomRaptor » 14 kvě 2010, 09:47

Přečetl jsem si celé vlákno... a nedá mi to, abych si taky něco nenapsal. A asi mě tady ukamenujou. :D
Prosím všechny "prskaly", než sem něco napíšete, tak si přečtěte hned první příspěvek při založení vlákna!
"Odpůrci čínských skůtrů nepiště sem prosím své výkřiky o kvalitě, zpracování atd. Jde mi o seriozní téma, kde budou přispívat především majitelé motocyklů z číny, nebo lidé, kteří mají s těmito skůtry vlastní zkušenosti. Předem moc díky."
Mám 5-ti členou rodinu, nejmladší dcera jde na střední školu a dvě další jsou na VŠ... a nestydím se za to, ale šetříme každou kačku. Každý den jezdím do práce a z práce celkem cca 30 km. S veřejnou dopravou bych ztratil půl života a ježdění autem vychází docela draho, tak jsem před nedávnem koupil čínu skútra 50 ccm 4T za 14.500,- a najeto cca 1.000 km (papíry mám jen do 50 ccm :oops: ). Před koupí jsem pročítal fóra a tahal z lidí rozumy... ale bylo to, jako tady - "kup si čínu - nekupuj čínu", "jedině itala - hlavně ne itala" atd. Tak jsem si vzal papír a tužku, napsal + a - a vyhodnotil jsem to takto.
Najel jsem na něm zatím jen cca 1.200 km a během tý doby jsem udělal to, co bylo nutné :D - odstranil restrikce, vyměnil vario a trysku a pošteloval. Celkem mě ta sranda vyšla na cca 18.000,- Kč, ale skútřík nyní jede velice slušně (na 50 ccm) a bere si cca 2,5 l/100 km, což je SUPER. Jezdíme zatím dost i s manželkou na výlety po okolí (nyní o víkendu cca 150 km) - dost nás to chytlo. Při mém ježdění by se tahle "rýžová sranda" měla za rok zaplatit (v porovnání s autem).
Zatím jsem neřešil nic velkého, jenom začátečnický mouchy - nedělá mi problém si je opravit. Beru toho skútříka, jako stroj, který buď jede, nebo stojí a je jedno, jestli je žlutej, mluví italsky, nebo žvatlá francouzsky. :D
Skútra mám něco přes měsíc, celkem najeto 2.200 km, poruchy - nic, vyměněny žárovky a oleje, rychlost po rovině cca 70 km/h.
Pro mě osobně je důležitá cena - ekonomika provozu a spolehlivost. Vím, že se tomu asi někdo zasměje, ještě skútříka nemám tak dlouho..., ale já osobně jsem spokojenej. Nemusím trhat asfalt a být všude první.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod _Tom_ » 14 kvě 2010, 12:06

naprosto souhlasím s myšlenkou TomRaptora, ale není na hodnocení o spolehlivosti po 2200km opravdu brzy? vždyť to jsou tak 2 měsíce ježdění a to nepočítám výlety. V tuhle chvilku bych to opravdu zatím nehodnotil.

jinak přeji ať dobře slouží a jak jsi psal, že tě to chytlo....chápu myslím, že většinu lidí tady ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod MisaKacenka » 14 kvě 2010, 12:14

Souhlasim s tomem :) Ja sem jeden z mala stastnych ex-majitelu ciny...nemuzu si na ni stezovat :)

Ale, az na ni najedes 20tis, jako sem mel ja a bude bez zavady, pak se tu da hovorit o spolehlivem kousku :) A ze jich neni mnoho...
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod balcin » 14 kvě 2010, 22:26

TOM RAPTOR:Cina na me pusobi tak asi jako na byka cerveny hadr.Prosim te napis nam neco o nem pekneho az budes met nalitano 20000km.To zacne byt tak akorat pekne zajety a nebo vyjety a nebo taky prodany.Tak na nas prosim te nezapomen a napis nam po tech 20000km co jsi s nim pekneho prozil.2200km to nemas jeste ani vyfuk vypaleny. :wink:
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod TomRaptor » 15 kvě 2010, 00:31

HM :lol: :lol: :lol:
A je to tady... už jsem měl pomalu strach, že si nikdo ten "šutr" nehodí.
To balcin: koukám YAMAHA a HONDA... :shock:
To už asi není náhoda... koupit si třeba Hondu a honem psát po fórech s číňanama...?!? :D
Já Ti přeci nevnucuju, abys miloval čínu... ale to je tady pořád dokola.
Najel jsem, co jsem najel... sorry, napsal jsem svoje zkušenosti - a ty jsou "zatím" takové, jaké jsou...
Chtěl jsem skútra - mám ho... možná se spálím, možná ne. Každej někdy začíná... a netušíl jsem, že se sem múže psát až po 20.000 km. :wink:

P.S. Ještě pořád Ti to po startu chcípá? Mě ne...
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod MisaKacenka » 15 kvě 2010, 00:54

Tome :) opravdu nemuzes o zkusenostech mluviti, ale doufam, ze ti vydrzi toliko, co me :) opravdu ;)
Ty jsi, uz podle toho, co sis na tom udelal, tvor zrucny...ale jsou lidi, co to koupej, olej tomu ani nevymenej a pak se divej, ze to nejezdi...a precijen ty ciny jsou nachylnejsi na materialy, atd...
Pokud je clovek schopny a dava tomu urcitou peci a veci, ktere to potrebuje, tak to urco bude jezdit :) Pokud to neni echt blbej kus :D

Pokud Ti to vyhovuje a pro tve ucely naprosto dostacuje, tak proc si nekoupit cinu :) proc ne :) ale urcita rizika to ma ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod TomRaptor » 15 kvě 2010, 01:01

OK...
Na jedné straně peníze - na druhé rizika. A každému to ukáže jinak... :D :D :D
Přesto díky.
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod MisaKacenka » 15 kvě 2010, 01:04

Nemas dekovat zac :)

Jen aby sis tu o nas nemyslel, ze jsme zli a nemame radi levnejsi scootry...to urcite ne :) Jen radeji doporucime jetou znacku, hlavne tem, co si nedokazou nic opravit :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod jarafari » 15 kvě 2010, 02:18

:mrgreen: strašně se tady směju... :mrgreen: dal jsem si pár piv,tak se nemůžu udržet i při tomto vážném tématu....
Sorry za OT

Prostě si to musí zkusit každej sám.... :wink: kucííííí.... čtěte témata.... až tady budete rok....jen se tomuhle zasmějete jako já.... to už budete mít ty jiné scooty...možná :P

Tohle kopíruji z témátu "Problémy s čínskýmí skútry" do kterého jsem psal já někdy 11 srpna...2009... to jsem měl číňana... a o nějakém Derbi se mi mohlo jen zdát... a 30týho už jsem měl nový...pardón staronový a pěkně živý stroj :twisted:

Zatim teda nic závažného....ale! Již u prvních 200km přestala fungovat ručička benzínu a pří 300km to začalo vrzat při rozjezdech....asi řemen nebo variator... při garančce prodejce ukazatel paliva opravil a na vrzání mi řekl že to číny dělaj a že uvidíme co to udělá :evil: no tak jsem jezdil a moc to neřešil(zde na fóru mi k tomu nikdo nic taky neporadil...) Pak jsem jednoho dne jel do práce a zjišťuju že mám měkké přední kolo,zajedu na benzinku a tam zjišťuji že je špatnej ventilek a že to nedofouknu...po práci jsem to hodil do servisu kde jsem koupil novou duši za litr i s prací :o ... Při jízdě na kostkách a špatnejch silnicích to drncá a skáče jako sviňa( tlumiče fakt mizérie) což se projevuje na praskáni různejch plastů....asi při 1200km přestal fachčit zámek sedačky....časem postupně praskaj další kusy plastu :cry: pak jsem někde ztratil nožní startovací páku(to asi někde na těch kostkách :mrgreen: ,řešim to plánováním si trasy po rovném asfaltu a né po kostkách :roll: což je dost na prd....)takže startuji pouze eletricky...jako páka stojí kilo ale schánějto.. když jsem potřeboval koupit novou vložku vzd.filtru tak to byla docela hoňka ji sehnat.. nedávno při nějakejch 2750km mi prasknul řemen(trochu brzo né?!?!) a když jsem to odtlačil do nejbližšího servisu( A.B. )kde mi to muselo stát dva dny venku než otevřeli neb byl víkend..když jsem tam v pondělí po práci letěl abych scoota koněčne dal spravit,tak jsem z děsem zjistil že je problém s tím že je to číňan a že mi to neopravěj,že si to na triko nevemou.... na otázku kde mi to opravěj řekli to fakt nevim...snad jedině na francouský ale to jen možná(to vypovídá o dalším problému číňanů a to
je servis..nikdo to nechce opravovat)....no na tý francouský mi to udělali, to jsem věděl neb tam mi dělali i tu duši,ale scháněj dodávku na převoz :( ...Mám novej řemen a tím vyřešeno vrzání při rozjezdech....... :D už nevrže.
Mp korado je na moravě a posílat to tam kuli každý kravině se mi fakt nechce...a moto luky je jedinej servis v praze kterým vim že mp korado dělaj :( takže bída.. těď mám novej řemen a jezdim....jenže je to teď děsně líný :cry: :cry: :cry: si říkam jestli mi tam dali ten řemen správnej.....( kdyby jste někdo věděli jestli to může byt tím,prosím napište mi to,děkuji :) )
na záver dodám že teď mám najeto 2860km a čekám co mě kde zas postihne...rozhodně,když se mě nekdo zeptá zdali si tento skútr má koupit,tak já mu ho nedoporučim....a ani žádnou jinou čínu...
Už jsem koukal že bych to prodal...jenže to bych na tom prodělal deset litrů a to se mi taky nechce.taky bůh ví jestli by to vůbec někdo koupil a aby mi to pak neomlatil o hlavu :roll: ...hold budu mít chvíli šitovej skútr a až našetřim,tak si koupim značku.... ještě nevim jakej ale pár typů už mám :D už se těšim.....
jestli múžu poradit nekupuj čínu....měj se hezky,pořádně vybírej a skútríkům zdar :mrgreen:
jo a všichni mějte na paměti že slogan "opravdu nejsme tak bohatí,aby jsme si mohli kupovat levné věci" fakt platí a to i pro skútry!!!!!!! sám jsem poznal ahoj
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod satanachist » 15 kvě 2010, 02:37

Právě. Musí si to zkusit každý sám. Pokud má někdo špatné zkušenosti s jakýmkoliv výrobkem chápu, že jej nikdy nebude chválit. Já mám zkušenosti s Čínou dobré, tak nehaním. Ty špatné, chápu tvůj smích (i když po pár pivech). Odbočím - já např. bych si nikdy nekoupil škodovku. Začínal jsem na 105 L po tchánovi přes favorita až po superba. První dva byly ještě totalitní výrobky a dá se pochopit "kvalita". Ale superb by měla být už jiná kvalita. Velký omyl! Poruchy od centrálu až po klimatizaci. Oddechl jsem si když šel z domu. 8) Můj šéf, to samé. Auto bylo více v servisu než na silnici. A takový jsem si udělal názor na zn. Škoda. Po škodovkách jsem se dal ne jinou značku a kromě údržby bez problémů. Proto jak říkáš, není nad vlastní zkušenost. :wink:
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod jarafari » 15 kvě 2010, 02:53

Můj šéf má jednoho z prvních superbů a nikdy si na nic neztěžoval..... Myslim, že dneska u těch aut si moc nevybereš.... je to samá elektronika...a nic si sám nespravíš....ale pořád jsou to značková auta,máš záruku a snad :roll: i kvalitní servis..zaplať Jah,že nevyráběj auta číny....i když už taky nějaký jsou...
No já když,to své kupoval, tak jsem ani nevěděl, že kupuju číňana, jakej jsem byl neználek(díky stránkám MP korado.cz jsem si myslel še pokračujou ve výrobě manet korádo).... ale brzo jsem poznal.... :?
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod satanachist » 15 kvě 2010, 03:04

No, jestli jsi viděl nějakou reportáž z letošního autosalonu z Pekingu, tak i odborníci potvrdili, že Čína se v kvalitě aut pomalu, ale jistě dotahuje na světové značky. Nechci, aby to vypadalo, že chválím vše čínské, to vůbec ne. Jen časem se s nimi bude muset taky počítat i v automobilismu. Jinak MP korado bych taky určitě nekoupil.
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod jarafari » 15 kvě 2010, 03:12

Jasný....Mp Korado bys nekoupil.... a v čem je ta kentoya lepší??? Krom nálepek a vyšší ceny....??? jedině že to máš blíž do servisu...ale jinak,to stejně stojí za..... :?: :?: no víš co.... :idea:
Mp Korado via 50.jpg
kentoya_sharky50.jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Čínské skůtry - vlastní zkušenosti

Příspěvekod satanachist » 15 kvě 2010, 03:21

Jasně, vzhledově takřka totožné. Jen myslím motor je jiný. Měl jsem však na mysli jiný typ Korada. Spolupracovník měl takový menší prskolet Solana a to sotva jelo. Ale jak říkám, dle každého zkušeností.
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 4 návštevníků

cron