Zdravim vas tady vsechny... Nevim co vam mam napsat na to co tady pisete vy kteri mate neco jineho nez cinu... kdyz se podivam na ostatni skutry znackove tak na vsech co jsem videl bylo neco z Ciny. Mozna tady vseci odsuzujete Cinske skutry, byl jsem vlastnikem Keeway Focus pres 2 roky a nalital jsem pres 13000 km a bez zavady jen od 8000 jsem nemel byterku a startoval jsem naslapkou...Jezdil jsem skoro celorocne pokud to pocasi povolilo a nemuzu si na nej stezovat.To ze tady nekteri machruji ze maji lepsi skutr od te a te znacky to z vas dela neco vic nez my co mame Cinu??
Ja myslel ze ridic skutru bere podle toho jak jezdi ne podle toho na cem jezdi... Proc kupovat skutra za 80 000 kdyz nevim kdy mi ho muzou ukrast nebo kdyz ho mam jen na nejakych 20 km denne?? Mam kamarada co ma Yamasaki T125 Supersport a jezdi na nem denne 80 km do prace (mysleno tam i zpet) a ma najeto neco pres 10 tisic kilometru a menil jen brzdove lanko a papirovy filtr...??? Tak v cem je pak problem kdyz je to Cinan??
A ted se naskytne druha otazka proc ja bych mel kupovat ojeteho skutra za 50 tisic nejak 4 roky stareho s 20 ticici najeto kdyz nevim co se mi tam muze pokazit po prvnich km bez zaruky?? Kdyz se divam na ceny nahradnich dilu na kvalitni skutry tak ceny jsou silene?? To vas pak vyjde skutr na 100 000 a zase bez zaruky...
A jiz podruhe jsem vlastnikem Ciny typu Yamasaki T150 Supersport s cenouvkou za 18 000 novy s dvouletou zarukou... Me staci kdyz mi vydrzi bez velkych potizi 2 roky pak uz budu koukat po jinem... Najel jsem za 7 dni 380 km a bez problemu, treba se ty problemy dostavi, ale treba taky ne...
Ale jak jsem uz rekl pokud ze se tady rozlisuji lidi podle toho jestli maji CInu ci znacku tak to jste potom ubozaci... Jednou vam treba bude dobra i ta Cina..
S pozdravem David...