Kiper píše:Vypadá to, že se Lubik nechce smířit s tím, že jeho Yamaha je také možná vyrobená v Číně
Myslím že jsem to jasně vysvětlil na příkladu Škoda auto vyráběné v číně ...
Dokonce i můj telefon je Made In China , Designed in California - co to znamená ? Prostě největší (nejdražší) firma světa má továrnu v číně, kde na všechno dohlíží.
Ale to není příklad Benelli, s tím se smiřte a nevymýšlejte tu spiklenecké teorie o tom že Benelli je něco jako Volvo, protože to je zcela jiná situace
Volvo = číňani převzali značku, technologie, patenty, továrny, know-how atd ....
Benelli = číňani koupili JEN název společnosti a dále vyrábí stálé stejné čínské skůtry, jen pod jinou samolekou.
Benelli Masic 125 = Keeway Outlook 125 nebo Motobi Caffé Nero. Vše motory z čínské provincie, jen kopie další kopie.
Je mi jedno kdo na čem jezdí,ale myslet si že jezdím na Hondě a pod prdelí mám ve skutečnosti fichtla je fakt nesmysl.Dále se nebudu o tom dohadovat, prostě si budeme všichni myslet (hlavně si to myslete VY) že máte čistokrevného Itala, který stojí po boku ostatních renomovaných značek jako je například koncern Piaggio
PBM2 píše: Čas a majitelé ukáží, jak moc to byl dobrý krok a jak moc to je jen pozlátko. Zatím nevidím důvod, proč by to nemělo fungovat.
Nemyslíš že 12 let na přesvědčení zákazníků je už dost ? Ale asi to je moje chyba, ale neznám žádné spokojené majitele skůtrů Benelli. Vlastně tady jeden psal že má UŽ 10 000km
Kolik jich znáš Ty za těch 12 let co to dělají?