Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: Baotian Ixon 125

25 úno 2013, 00:26

Vsak to se dozvime jestli janon mamu dojezdi.

Re: Baotian Ixon 125

25 úno 2013, 11:07

bokor píše:...to nebylo během jednoho roku , ale pěti...

U Tebe ne, ale u mne by to bylo behem jednoho roku.

Moje rocni najezdy...
2006 od kvetna 9000 km
2007 19000 km
2008 18000 km
2009 18000 km
2010 18000 km
2011 16500 km
2012 19500 km
2013 zatim 600 km

Za tu dobu zavady: 1. nefunkcni snimac rychlosti (55 000 km), 2. protrzena podtlakova membrana ve vstriku (60 000 km), 3. netesne gufero na klikove hrideli (60 000 km), 4. praskla zarovka hlavniho svetla a parkovacek (70 000 km), 5. vymena lozisek v přednim kole (92 000km) 6. netesne gufero v zadnim prevodu (105 000 km), 7. spatne lozisko v zadnim prevodu (105 000t km). Vidis ten rozdil? Zadne nove valce, vybrusy a dalsi silenosti. Chapes, proc ja si proste nemuzu dovolit koupit cinana, ja potrbuju jezdit a ne menit valce a podobne... :idea:

Kdo nevidi ten rozdil, znacka versus cina. At si klidne koupi cinu a bude spokojen.
Naposledy upravil janon dne 25 úno 2013, 16:26, celkově upraveno 5

Re: Baotian Ixon 125

25 úno 2013, 13:27

Tak si pročítám články číňan vs. značka a možná jsem jen hloupá holka, ale..... :)
Vespa gts 125 vs. Keeway Focus 50
výměna válce Vespa po 6500 km, Keeway po 8000 km
Nepíšu to proto, abych vychvalovala číňany, ale protože ať už značka, nebo noname, vždy nebo spíš většinou je to podle mě na sérii. Např. jezdím ve VW a nikdy bych nešla do Kie, nebo něčeho asijskýho, ale skútra si klidně koupím :D .
Myslím, že už jsem to tady někde psala, že jsem jezdila půl roku na té Vespě a výkon, brzdy, podvozek se nedají srovnat 100% + , ale pokud se něco vysype, tak 100% + číňan. Já platila za válec vč. 3000,- Keeway a ona 5500,- Vespa. Možná se to v délce provozu cenově srovná.Vespa přežije čínu o dvacet let, ale momentální náklady jsou větší a podle toho co vím, tak né moc častější. Snad jsem teď nikoho nenaštvala. :D
poznámka: cena u číny náhr dílů 50-125ccm se moc neliší

Re: Baotian Ixon 125

25 úno 2013, 13:38

Nesmí se zapomínat, že čínský motorky obecně jsou určený pro místní trh - tzn. je kladen důraz na co nejvyšší přínos za co nejmíň peněz...našinec je pak trochu zklamaný z toho, co to v reálu představuje. Kdo s tím ale počítá, tak může být jedině spokojen. Ani číňani nemají zájem o skůtry, co nefungují. To nemluvím o zápřahu, co je na ty stroje v Asii kladen. Při srovnání se značkovou konkurencí vidím obrovský rozdíl v podvozku, je to takové chatrné...řekl bych, že je dobře, že číny mají nižší výkon.

Re: Baotian Ixon 125

25 úno 2013, 13:53

sinistre: souhlasím s obsahem skútra a ve městě se ani moc vyšší kubatury neuplatní. Přechody, semafory, kolony ..... :D

Re: Baotian Ixon 125

25 úno 2013, 21:51

Konecne si toho taky vsimnul nekdo jinej nez ja. Byl jsem v turecku a tam je to samej skutr cinskej samozrejme. A co tam s tim delaj? Jako treba kdyz 2 125 tahnou MB 190 nebo povoz za osla a podobne. No kdo z vas by si se znackovim skutrem tohle dovolil? Ja teda ne.

Re: Baotian Ixon 125

31 bře 2013, 20:51

Ahojky decka, prosím o radu :-).
Vcera jse byla projet skutrika a pri navratu domu jsem natankovala plnou nadrz. Po prijezdu domu jsem si sla, pro vodu, abych ho trosku umyla. Kdyz jsem asi po pul hodine prisla zpet, tak jsem ucitila benzin a pod skutrikem byla mala louzicka. Patrala jsem odkud to tece a zjistila, ze nadrze :-D, ale nezjistila jsem presne kde. Pri tankovani me neukapla mimo ani kapka. Myslite, ze by to mohlo byt tim, ze jsem to dala az po vicko, nebo neco zavaznejsiho. Bojim se ho ted nastartovat :-(. Jestli mate nekdo zkusenost budu rada za info. Pekny vecer A.

Re: Baotian Ixon 125

31 bře 2013, 21:07

Nádrž má přepad, to by mohlo být ono...není se čeho bát...nikde na stroji nevznikají takové teploty, aby benzín vzplanul. Příště tankuj raději do prvního cvaknutí pistole...i z toho důvodu, že benzín ti může naleptat a ucpat víčko nádrže, který uvolňuje podtlak v nádrži.

Re: Baotian Ixon 125

31 bře 2013, 21:12

Sinistre, moc dekuji za osvetleni :-). Dnes uz to nekapalo. Bala jsem se, ze nestihnu srazik ve Slapkach, pac mam malo penez na opravu. Diky a pa pa

16.4. edit:
Zdravim fandy skutriku a pisi jak jsem slibyla o zkusenostech s moji masinkou. Nyni najeto 750 km a stale zadne zavady :-). Snad jen, ze se nesmi tankovat az po vicko, protoze tesneni neni moc kvalitni a pri naklonu ci otresech neco malo vytece :-(. Uz jsem dala novy pneu, svicku a baterii, ale tu puvodni jsem schovala kdyby neco. Strojek jsem se snazila do garancky setrit, ale ... :-). Takze maximalku mam 108 po rovine a vetsi kopec 84 podle gps. Coz si myslim, ze na me je az, az :-). Zjistila jsem, ze strojku nevadi ani dest, protoze minulou stredu jsem jela cca 20 minut silenym lijakem a za hodku opet v poho nastartovala. A diky tomu prisla o srazik ve Slapkach. Horecky ... Pred skolou me taky zmokl a porad dobry. Plasty jsou pri detailnim zkoumani trosku odflaknuty, ale ... Zatim jen pozitivni zkusenosti. Navic halogenovy svetla jsou moc fajn a i ty ledky. Ale abych moc nechvalila, tak se me po 60 km povolily brzdice a dost to cukalo. Ale ted uz jen spokojenost. S klidem mohu doporucit cinsky skutrik tem co nemaji moc penez na znackovy strojek ;-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 říj 2013, 23:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Baotian Ixon 125

17 dub 2013, 10:33

108 je hezká hodnota,nějakej výpúis z GPSky ?

Re: Baotian Ixon 125

17 dub 2013, 19:52

Asi mas na mysli vypis z GPS. Jen nevim jak tento vypis z mobilu dostat :-). Jestli me poradis jak na to, tak budu rada. Nokia lumia 610.
Prosím necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, díky

Re: Baotian Ixon 125

18 dub 2013, 09:19

Nevím co používáš za software,tak ti těžko poradím. Nebo si stáhni aplikaci sporttracker a máš to komplet i s mapama atd... Je spousta aplikací co zaznamenává trasu. ;-)

Re: Baotian Ixon 125

16 kvě 2013, 22:59

Ahoj skutrari, tak pisi po delsi dobe o zkusenostech s moji masinkou. Predevcirem jsem mela druhou garancku po 1500 km a musim rict, ze stale zadna zavada. Jen co by se dalo vytknout je asi nemoc vsech cinskych strojku praskl me plast pod sedlem, ale na garancce me to svarili a zustala tam nepatrna ryha. Jeste z ceho jsem prekvapena je spotreba :-(. I kdyz nezavodim, tak jezdim kolem 4 l 100/km a to je pry na cinu 4t moc a v servisu s tim nejsou schopni nic udelat. Startovani na prvni brnknuti. Minulej tyden jsme si udelali vylet na otocku z Brna do Prahy a uz mam plnou duveru, ze v cervnu zvladnu i skutrsnuru. Jasne, ze me znackove 125 davaji na frak, ale ze zkusenosti co mam, tak nelituji porizeni cinana :-). Ahoj a vzdy dobre dojedte A.

Re: Baotian Ixon 125

16 kvě 2013, 23:05

Tak to je fakt hodne 4litry ja jezdil dlouhodobe za 3.2 a to jel furt co da. a co delaly na garancce? Delali ventyly? Proc ti na zaruku nedaly ten plast novej?

Re: Baotian Ixon 125

17 kvě 2013, 17:30

Ventyly me delali, to bylo prvni co me rekl mechanik. Jinak plast me svarovali, pac nahradni nemaji na sklade, tak jsme se domluvili na garanckach gratis. Tem ventylum se divim, pac v manualu se delaji az ve 2500 km, ale nebudu protestovat. Az na tu zpotrebu jsem spokojena. Decka co maji taky ciny, tak me v kopcich nestihaji a to to mam bez uprav. Kolega ma udelanej kit na 150 a je to stejny jako muj. Mozna, proto ze vazi asi o padesat kilo vic, nez ja. :-)
Odeslat odpověď