Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: Baotian Ixon 125

23 úno 2013, 19:29

Ono tím zajížděním se myslí především takový ten styl jízdy praktikovaný uživateli, kteří si koupí 2T padesátku a pak se řídí častým heslem prodejce:

"prvních 100km jezděte zvolna na čtvrt plynu, 100-200 začít trošku zatápět a střídat otáčky a od 300km si děletej co chcete"

U 4T skútrů toto není nutné provádět, avšak ze začátku bude vhodné jezdit rozumně a ne na plný kotel a stále v horním pásmu otáčkoměru. Také bude velice vhodné a zvláště když je ten stroj nový nechat chvíli ohřát na volnoběh, nikam nespěchat a pak dohřát klidnější jízdou po dobu pár minut. Však to známe z automobilů - nikdo normální nenatočí auto a hned mu bude dávat plnej kotel.

Takže nějaké heslo ve stylu "hybaj sviňo, je to čtyřtakt" co jsem tu už také viděl bych rozhodně vynechal :wink:

Re: Baotian Ixon 125

23 úno 2013, 19:50

Jen by mě zajímalo zda jsi někdy jezdila na jiné než čínské osmince ? Protože hodně lidí z čínský 50 ccm přejdou na čínskou 125 ccm a jsou spokojený,ale jen proto,prtotože v životě neseděli na ničem jiném a nemají s čím srovnávat. Určitě se někdy svez na něčem jiném,co je trochu kvalitnější a udělej si obrázek. Určitě někoho takového znáš a nebo na nějakém srazu se najde někdo kdo ti nějaký strojek půjčí.
Ještě by mě zajímalo podle čeho jsi skútříka vybírala ? Podle katalogu,nebo že měl hezkou barvu,nebo ? Mezi jakýma skútrama jsi se před koupí rozhodovala ?
Teď už nezbývá než popřát ať vydrží alespoň do jara..... ))) ;-)

PS : záměrně raději nebudu psát do kterého.......držim palce ;-)

Re: Baotian Ixon 125

23 úno 2013, 20:45

TUNER: jezdila jsem od patnácti na Keewayce, ale minulej rok jsem měla půjčenou Vespu GTS 125 od kamarádky a samozřejmě se to nedá s Ixonkem srovnávat, ale mě to do školy a na prygl stačí. Samozřejmě jsem taky koukala na Hondu SH (jetou), ale dost jsem se bála, že budu muset dělat celou generálku, Prostě nemám žádný zkušenosti a lidi co znám jsou velcí motorkáři a o skútrech toho moc nevědí. Navíc mě každej utáhne na vařený nudli :D co se týká mašinek. A samozřejmě rozhodující byla cena a vzhled, Celej rok jsem šetřila po brigádách a můj limyt byl do 27000,- A mamka mě na to nepřidá, protože se taťka před 6-ti rokama na motorce zabil. Prostě z těch levnějších skútříků se mě nejvíc líbil právě tento. :)

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 00:18

Aby si se u nove ciny nedivila, ale jinak drzim palce at ti vydrzi co nejdele.

K zajizdeni: Cina se zajizdet nemusi. :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 lis 2013, 00:41, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 00:58

amandabrno , já mám krom buráčka čí ńana 125 v.d.o.moto a nemůžu si nějak moc stěžovat . Solo dobrý ve dvou do 20km taky ale na dálky s baťůžkem to moc není . Poruchy v asi 5000 km prasklá stírací gumička na ventilu 12000 km odešel řemen a protože jsem nezajížděl a pořád ho točil skoro nadoraz v 18000 výměna válce a zmena na 150 ccm a jinak spokojenost , tak se toho neboj

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 11:06

Doporučuju čínskej řemen vyměnit po 5.000km a koupit kevlarový...

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 14:49

Kevlarovej nee sezere cinskej variator a nic nevidrzi. Ale tech 5000 je akorat.

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 16:15

No já na kevlaru mám cca 8500km a při kontrole řemen i vario jak nový. Měnil jsem pouze válečky (měli nepatrné plošky) a spojkové pružinky protože už byly vyhřáté, takže za mě je kevlar ok :wink:

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 18:28

Za me ne zkousrl jsem jo na svem skutru kde bylo po remenu po cca 5000km a variator se na to taky netvaril nic moc byly tam vydet drazky od toho remene. Apak jsem ho daval panovy na 50ku a tam se po cca 3000 roztekl a opatlal variator i poloremenici.

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 18:56

bokor píše:...Poruchy v asi 5000 km prasklá stírací gumička na ventilu 12000 km odešel řemen a protože jsem nezajížděl a pořád ho točil skoro nadoraz v 18000 výměna válce a zmena na 150 ccm a jinak spokojenost , tak se toho neboj

Je videt, ze pojem "drobna zavada" je dosti relativni. Mit behem jednoho roku tyto "drobne zavady", tak mne asi trefi. :roll: :mrgreen:

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 19:47

8steve , ještě by jezdil , ale ve dvou chyběl výkon a za blbost se platí :mrgreen: ad janon , to nebylo během jednoho roku , ale pěti a finančně také žádná tragedie

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 20:29

To je na tom nejhezci ta financni stranka.komplet go cinana vyjde na min nez pist na majesty s vybrusem.

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 22:47

K tomuto se snad ani nedá vyjadřovat, srovnáváš nesrovnatelné. U majdy je potřeba go motoru při dodržování servisu zhruba 150 000km, to už všichni číňané dávno plní funkci tácků pod grilované kuře, či klobásu.
To, že se sem neustále lifrujou vraky z Itálie, které šikovné české ručičky přetvořej na funkční celek je věc druhá - taky co by jsme asi dělali tu celou dlouhou zimu :mrgreen: i když na tachometru svítí všem okolo 20ti až 30ti tisíc km. Reálně je to oněch 60 - 140tis. km.
Ukaž mi ku.a číňana, kterej tohle vydrží :!: :!: :!:

A jinak těch 18 tis. právě na majdině Janon natočí bez problému za rok, ne li více :lol:

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 23:06

Vsak ja jsem na cinanovy najel taky 18000km za rok. Jinak treba takovy kymco 125 tj gy6 cinana jsem videl s najetea 90 000km s puvodnim motorem a jeste vrcel sice uz ne moc hezky ale vrcel. Takze proc by tech 100 000km cinan nenajel? Prevazne je to o servisu.
Ale je pravda ze uz bych si ho znova nekoupil cuchnul jsem ke kvalitnejsimu podvozku brzdam vykonejsimu motoru... A to mam jen 250 manu. Jinak 400 majesty musi najet pri trose dobreho zachazeni vic nez 150 000km.

Re: Baotian Ixon 125

24 úno 2013, 23:13

To každopádně brachu, nejlepší je koupit voňavku a dobře opečovávat, to by bylo možné i třeba těch 200 000 km.
Odeslat odpověď