Baotian BT49QT-9 Cyborg Eco 50 - restrikce

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Baotian BT49QT-9 Cyborg Eco 50 - restrikce

Příspěvekod Sekin » 24 led 2012, 14:18

Zdarvím všechny skůtaře,
jsem řidičem skůtru Baotian BT49QT-9 (Čína) v původním stavu z výroby (Motor GY6, 139QMA, 139QMB) . Nyní uvažuji o nějakém tuningu, ale nechci investovat do kitu. Na internetu jsem se dočetl, že skůtr má z výroby instalované restrikce, kterých bych se chtěl zbavit. Prosím tedy o radu někoho kdo má zkušenosti s odstraňováním nebo kdo si již restrikce odstranil, aby mi poradil kde se restrikce nacházejí a jak je odstranit.
Díky za odpovědi.
P.S. nestojím o rady čínu zahoď a kup něco značkovýho.
Naposledy upravil Sekin dne 15 úno 2013, 10:26, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Sekin

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 24 led 2012, 10:19
Bydliště: Milín
Skútr / moto: Baotian BT49QT-9 Cyborg ECO 50ccm
Tuning / úpravy: Tryska M4 88, válečky variátoru Stage6 5,5g, svíčka NGK, odstraněná restrikce v airboxu, demontovaný snímač z krytu variátoru, vyndaný šroubek z víčka karburátoru, jehla zvednutá úplně nahoru (nejvyšší 5. pozice), reflexní proužky na kolech, samolepky

Re: Baotian BT49QT-9 Cyborg Eco 50 - restrikce

Příspěvekod TUNER » 24 led 2012, 14:59

Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Baotian BT49QT-9 Cyborg Eco 50 - restrikce

Příspěvekod Sekin » 15 úno 2013, 10:04

TUNERe díky. Ale nakonec jsem po hodině googlení našel tenhle návod - http://forum.skutry-levne.cz/viewtopic.php?f=7&t=39. A úpravy jsou znát - z nějakých 54km/h po úpravě na 68km/h (tachometrových).
Uživatelský avatar
Sekin

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 24 led 2012, 10:19
Bydliště: Milín
Skútr / moto: Baotian BT49QT-9 Cyborg ECO 50ccm
Tuning / úpravy: Tryska M4 88, válečky variátoru Stage6 5,5g, svíčka NGK, odstraněná restrikce v airboxu, demontovaný snímač z krytu variátoru, vyndaný šroubek z víčka karburátoru, jehla zvednutá úplně nahoru (nejvyšší 5. pozice), reflexní proužky na kolech, samolepky


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků