co sa tyka ciny, pokial date dole stojanky a tak tak aspon uvydite ci budete jazdit dalej alebo pojdete na klavir, ono stavbou zavodaka na "znackovom" skutri si vela veci ulachcite ale stale nevylucite moznost ze budete bezpecne zatvarat startovne pole, v keeway cupe s mojimi 100kg bez vystroje nemam problemi dat kolo NRG (overrange, 17.5dellortho, open filter, gianelli next, malossi 50ccm sport, malossi HPC, spojka stage6) a Beta ARK (rovnaky setup jak NRG) a to tam je len motoforce 17.5 kvoli manual syticu a Stage6 street vyfuk.
ist cestou cinana v startovom poly je cesta neustaleho vymyslania a vyrabania, kto na to nema prostriedky a znamosti je to velky boj, ale mna to bavi, takze buducu sezonu vymienam 96ccm 2T za 282ccm 4T v tom istom rame, hlavne kvoli tomu ze uz ma nebavi zhanat nezohnatelne diely motora ktoreho su v europe len dva kusy, a ze nieje tak narocny na udrzbu a pocasie
co sa tyka AC vs. LC tak je to viac menej jedno len AC straca vykon po cca 4roch kolách ale ak vie clovek jazdit defenzivne tak si to vie ustrazit
kazdopadne si ist skusit jazdu na trati je uplne iny zazitok ako v premavke a je jedno na com clovek zacne, kamarata som presvecil nech si to skusi, jazdil na viacmenej seriovom KEEWAY Focus ktory sme mu zapozicali, na nom sa naucil a dalsiu sezonu si zaobstaral vlastne NRG a je uz niekolkonasobnzm majstrom SK v triede street a dalsi rok planuje posun o kategoriu/dve vyssie.