4T vs 2T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

4T vs 2T

Příspěvekod keder » 19 úno 2014, 17:22

Pokud mám 4t, tak je lepsí do toho investovat nebo to prodat a koupit si 2t a do toho investovat ?
keder

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 17 úno 2014, 20:19
Skútr / moto: golc fenix 50

Re: 4T vs 2T

Příspěvekod 942004 » 19 úno 2014, 18:22

Na tuning je lepší 2T,ze 4T už toho moc navíc nedostaneš :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: 4T vs 2T

Příspěvekod TUNER » 19 úno 2014, 18:33

Nejlepší je koupit něco,co už nebude potřeba "tunit".
Pokud ale i přes to chceš mermomocí vyší spotřebu,hluk a další provozní náklady,tak jednoznačně 2T vodou chlazenej motor.....žádný čínský vzduchem chlazený bláto a podobný nesmysle ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)


Zpět na Čínské skútry

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků