Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
21 říj 2008, 16:26
Ahoj.. Chtěl bych trochu oponovat všem těm co přímo opovrhujou 4t skútry a na jinej než 2t by nesedli... Já bych osobně celou tu dobu pod sedačkou nevydržel poslouchat 2t motor cirkulárku a eště k tomu za chvilku 2t zakážou, já to jenom vidim jak na tom jede kámoš a za nim modro a smrad.. A když se čtyřtaktu dá větší objem - aspon tak 70cc tak to jede úplně v pohodě, taky EXISTUJOU lidi, kteří nechtí padesátku zvedat na zadní, ale chtí pohodovou jízdu a ne ohluchnout při jízdě! a když má 4t stejnej výkon jako 2t -- osobně sem to zkoušel -- tak je 4t rychlejší, takže neni pravda že 2t sou v zásadě rychlejší, ale je pravda že mají při stejné technice vyšší výkon - většinou tak 1,5x. Ale 4t jsou zase plynulejší, a celkově ta jízda s nima je pohodlnější. Např na každodenní ježdění do školy určitě 4t - 2t by se pěkně prodražil:-) mam yuki new speedy, zatim jenom novej varec+svíčka, na jaro příde válec naraku 80cc, jsem s nim spokojenej, táhne dobře, do kopce ale jedině na plnej, ale i tak držim do veškerýho kopce tachometrovejch 40km/h. Tak ted očekávam že mě vynadáte do blbečků, ale já si nepomůžu.. Je to můj názor, ale nevěřim že se nenajdou lidi, který nemaj stejnej, kterým nejde o to zrychlit z 0-80 za já nevim kolik sekund ale o pohodovou ale i vcelku rychlou jízdu! JInak má někdo 4t s válcem Naraku 80cc?? Jak jede??
21 říj 2008, 17:38
ja si po zaruce necham taky zvednout na 70ccm....Uvazoval jsem i o 85ccm, ale pak rikaji, ze by se mel koupit i novy vetsi karbec a tolik penez do toho vrazet nebudu
21 říj 2008, 17:55
to Marin: to BMC je pěkný, je velkej, jak tě to jede?? to 85cc to už je myslim moc, záleží na to pro co to chceš, je to drahý to 85, Naraku 72cc myslim je tak ideál, ale hlavně nezapomen na variátor, ten základní tomu motoru strašně ubírá, je tam velká výkonová stráta a neumí tolik reagovat na plyn a do kopce motor potom strácí otáčky, jestli tě můžu doporučit já mam tuten
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... -50cc-q4t/ jinak máme stejnej motor - myslim 139QMA nebo tak nák - 2,2 kW, takže to bude totožný. A nedej na ty dvoutaktní kecy, jenom v krátkodobym výkonu jsou lepší, jinak všechno hraje pro 4t, akorát se musí trochu upravit. A jak tě to tahne do kopce?? ve dvou??
21 říj 2008, 18:12
chci to vidět
21 říj 2008, 19:10
tak asi sem divny ale 2-takt nesmrdi a ma krasny zvuk!!! jinak tady k tomu tematu radsi nic psat nebudu !! snad jen tolik ze kazdy kopec 40tacho, tak to je tak 30 real a ja na kolobezce 25!!
21 říj 2008, 19:22
to neni pravda, když je na mym tacho 55 tak je real 50, to mam vyzkoušený, takže tak 40 tacho je 37 GPS, tak nemel a krásný zvuk, tak to jj, větší ječení sem neslyšel, kdyby to mělo převodovku, tak jj ale variátor to žene jenom do otáček a to je hnus u 2t
21 říj 2008, 20:19
asi si nebyl na zavodech skutru ze? to je parada!!
21 říj 2008, 22:17
TO Generic: No ve dvou jsem jel jen malicko a kousek, zadne kopce...asi by to moc netahlo....JJ, 70ccm a variator budou stacit.....to bmc ma podvozek ze 125ccm, proto je to velke....ale jede to fajn. Ale tachometr to ma jen do 60km/h a jezdim porad pres....kdyz uberu na odchylce, tak to muze jet i neco pres 60, ale po vetru
Ja si na 4t nestezuji....nechci z toho mit zavodniho kone....akorat chci trosku silnejsi motor, hlavne na ty kopce....
Naposledy upravil
Martin85 dne 21 říj 2008, 22:17, celkově upraveno 1
21 říj 2008, 23:51
můj první 4t byl Runner 200. Úsporný a výkonný čtyřtakt. Ale po 2t se mi stýskalo. Proto jsem si teď koupil motorovou pilu Stihl. Má obsah 32 ccm a dva koníky výkon. Má krásný zvuk, jde rychle do toček a vůbec netuším kolik žere. Jak to nakopneš, je to paráda, prostě živelná síla. Na druhou stranu musím občas posekat trávu čtyřtaktní padesátkou Tekumseh - sekačka s pojezdem, no - hrozná nuda, votrava. Hlavně ten motor - když je tráva vysoká, tak je to asi jak když na Yuki jedeš do kopce.... tady asi končí můj příspěvek na toto téma :p
22 říj 2008, 07:45
v malým obsahu je 4T naprd.Už když jen vezmu složitost 4T motoru a jeho následná udržba.To je asi jako by jsi řešil vzduchem a nebo vodou chlazený motory.Pokud chceš jednoduchej a spolehlivej systém tak nic jednoduššího a vzduchem chlazenej 2T motor neexistuje.
Tvůj názor ,že do kopečka jedu všude 40 km/h a na plnej plyn ????? to je trochu magořina ne?mě seriovej 2T nejde nikde pod 50 a to plnej plyn používám vyjmečně.
Další věc pokud chce někdo kdo má jen AM řidičák nějaký letadlo tak 2kW 4T motor určitě volit nebude.
Ale je to jen můj názor mysli si o tom co chceš.
22 říj 2008, 13:54
Naprostej souhlas B) Nejenom tvůj názor.
22 říj 2008, 19:19
nj ale uvědom si že sou lidi, který nechtí letadlo!!! To sem já, já mam rád pohodovou, plynulou a tichou jízdu, ROZUMÍTE??!! NE NA ZÁVODY, to já fakt neuznávam, na to skútr neni
22 říj 2008, 19:41
Já taky nechci letadlo, ale proč to neupravit, když to je možný. Lépe řečeno jinou možnost nemám, páč nemám noty na velkou moto tj. na velkýho scoota a dělat si je nebudu, protože bych toho scoota stejně neměl kam dát. No když na tom ujedu za den 500km, tak jo, pak už to pohodlný není, ale když se denně vejdu do 200km, rozhodně mě z toho nic bolet nebude, takže na to mi pohodlí mýho scoota stačí. Jízda je krásně plynulá, na to nějakej 4T nepotřebuju. No a k tichý jízdě - tu fakt nechci už jenom z toho důvodu, že chci bejt slyšet, kvůli bezpečí jiných, např. cyklistů, který já sice vidím, že je za chvilku budu předjíždět, ale on v tu chvíli nevidí mě a když mě ani neslyší, to už může bejt problém. No, že mám spotřebu na 3,8L/100km mi nevadí, stejně se rád projedu. Ne že poletím, ale plazit se nechci. :rolleyes:
22 říj 2008, 19:44
to je jasný:-) vždycky si najdeš na všechno odpověď, a 4t se fakt neplazí, ty si asi myslíš že mi na tom předjede i hlemýžd vid?? Tk já tě něco řeknu zatim sem nedělal žádnou úpravu a jede to REAL 67,3km/h, až nákou udělam tak to pojede tak 85 a to MĚ bohatě stačí, a ty kopce fakt zas tak hrozný nejsou, ani ve dvou, to už potom neni takovej rozdíl, a ten 4t slyšet je to se neboj, ale poslouchá se dobře než to 2t bzzzzz... bože proč sou ty lidi tak umíněný...