4T vs. 2T + Naraku

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

4T vs. 2T + Naraku

Příspěvekod generic » 21 říj 2008, 16:26

Ahoj.. Chtěl bych trochu oponovat všem těm co přímo opovrhujou 4t skútry a na jinej než 2t by nesedli... Já bych osobně celou tu dobu pod sedačkou nevydržel poslouchat 2t motor cirkulárku a eště k tomu za chvilku 2t zakážou, já to jenom vidim jak na tom jede kámoš a za nim modro a smrad.. A když se čtyřtaktu dá větší objem - aspon tak 70cc tak to jede úplně v pohodě, taky EXISTUJOU lidi, kteří nechtí padesátku zvedat na zadní, ale chtí pohodovou jízdu a ne ohluchnout při jízdě! a když má 4t stejnej výkon jako 2t -- osobně sem to zkoušel -- tak je 4t rychlejší, takže neni pravda že 2t sou v zásadě rychlejší, ale je pravda že mají při stejné technice vyšší výkon - většinou tak 1,5x. Ale 4t jsou zase plynulejší, a celkově ta jízda s nima je pohodlnější. Např na každodenní ježdění do školy určitě 4t - 2t by se pěkně prodražil:-) mam yuki new speedy, zatim jenom novej varec+svíčka, na jaro příde válec naraku 80cc, jsem s nim spokojenej, táhne dobře, do kopce ale jedině na plnej, ale i tak držim do veškerýho kopce tachometrovejch 40km/h. Tak ted očekávam že mě vynadáte do blbečků, ale já si nepomůžu.. Je to můj názor, ale nevěřim že se nenajdou lidi, který nemaj stejnej, kterým nejde o to zrychlit z 0-80 za já nevim kolik sekund ale o pohodovou ale i vcelku rychlou jízdu! JInak má někdo 4t s válcem Naraku 80cc?? Jak jede??
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Příspěvekod Martin85 » 21 říj 2008, 17:38

ja si po zaruce necham taky zvednout na 70ccm....Uvazoval jsem i o 85ccm, ale pak rikaji, ze by se mel koupit i novy vetsi karbec a tolik penez do toho vrazet nebudu
Martin85

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 67
Registrován: 14 črc 2008, 21:37
Bydliště: Otrokovice
Skútr / moto: BMC 50QT-10

Příspěvekod generic » 21 říj 2008, 17:55

to Marin: to BMC je pěkný, je velkej, jak tě to jede?? to 85cc to už je myslim moc, záleží na to pro co to chceš, je to drahý to 85, Naraku 72cc myslim je tak ideál, ale hlavně nezapomen na variátor, ten základní tomu motoru strašně ubírá, je tam velká výkonová stráta a neumí tolik reagovat na plyn a do kopce motor potom strácí otáčky, jestli tě můžu doporučit já mam tuten http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... -50cc-q4t/ jinak máme stejnej motor - myslim 139QMA nebo tak nák - 2,2 kW, takže to bude totožný. A nedej na ty dvoutaktní kecy, jenom v krátkodobym výkonu jsou lepší, jinak všechno hraje pro 4t, akorát se musí trochu upravit. A jak tě to tahne do kopce?? ve dvou??
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Příspěvekod jel.en » 21 říj 2008, 18:10

a já tam narvu 180ccm a budu jezdit z Práglu až do Brna po dálnici na zadnim kole :cyclops: ;) :D :D :o B)
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Příspěvekod generic » 21 říj 2008, 18:12

chci to vidět
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Příspěvekod petridas » 21 říj 2008, 19:10

tak asi sem divny ale 2-takt nesmrdi a ma krasny zvuk!!! jinak tady k tomu tematu radsi nic psat nebudu !! snad jen tolik ze kazdy kopec 40tacho, tak to je tak 30 real a ja na kolobezce 25!!
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Příspěvekod generic » 21 říj 2008, 19:22

to neni pravda, když je na mym tacho 55 tak je real 50, to mam vyzkoušený, takže tak 40 tacho je 37 GPS, tak nemel a krásný zvuk, tak to jj, větší ječení sem neslyšel, kdyby to mělo převodovku, tak jj ale variátor to žene jenom do otáček a to je hnus u 2t
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Příspěvekod petridas » 21 říj 2008, 20:19

asi si nebyl na zavodech skutru ze? to je parada!!
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Příspěvekod Martin85 » 21 říj 2008, 22:17

TO Generic: No ve dvou jsem jel jen malicko a kousek, zadne kopce...asi by to moc netahlo....JJ, 70ccm a variator budou stacit.....to bmc ma podvozek ze 125ccm, proto je to velke....ale jede to fajn. Ale tachometr to ma jen do 60km/h a jezdim porad pres....kdyz uberu na odchylce, tak to muze jet i neco pres 60, ale po vetru :D :D Ja si na 4t nestezuji....nechci z toho mit zavodniho kone....akorat chci trosku silnejsi motor, hlavne na ty kopce....
Naposledy upravil Martin85 dne 21 říj 2008, 22:17, celkově upraveno 1
Martin85

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 67
Registrován: 14 črc 2008, 21:37
Bydliště: Otrokovice
Skútr / moto: BMC 50QT-10

Příspěvekod WeCo » 21 říj 2008, 23:51

můj první 4t byl Runner 200. Úsporný a výkonný čtyřtakt. Ale po 2t se mi stýskalo. Proto jsem si teď koupil motorovou pilu Stihl. Má obsah 32 ccm a dva koníky výkon. Má krásný zvuk, jde rychle do toček a vůbec netuším kolik žere. Jak to nakopneš, je to paráda, prostě živelná síla. Na druhou stranu musím občas posekat trávu čtyřtaktní padesátkou Tekumseh - sekačka s pojezdem, no - hrozná nuda, votrava. Hlavně ten motor - když je tráva vysoká, tak je to asi jak když na Yuki jedeš do kopce.... tady asi končí můj příspěvek na toto téma :p
Derbi Atlantis 50 2T AC + black devil Gilera Runner 180 FXR 2T LC
historie: Keeway Hurricane 50@70ccm, Gilera Runner VXR 200, Suzuki BURGMAN 400 K8
Uživatelský avatar
WeCo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: ZLÍN
Skútr / moto: Gilera Runner 180 FXR SP 2T LC

Příspěvekod Neos50 » 22 říj 2008, 07:45

v malým obsahu je 4T naprd.Už když jen vezmu složitost 4T motoru a jeho následná udržba.To je asi jako by jsi řešil vzduchem a nebo vodou chlazený motory.Pokud chceš jednoduchej a spolehlivej systém tak nic jednoduššího a vzduchem chlazenej 2T motor neexistuje.
Tvůj názor ,že do kopečka jedu všude 40 km/h a na plnej plyn ????? to je trochu magořina ne?mě seriovej 2T nejde nikde pod 50 a to plnej plyn používám vyjmečně.
Další věc pokud chce někdo kdo má jen AM řidičák nějaký letadlo tak 2kW 4T motor určitě volit nebude.
Ale je to jen můj názor mysli si o tom co chceš.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Příspěvekod KYBLOS » 22 říj 2008, 13:54

Naprostej souhlas B) Nejenom tvůj názor.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod generic » 22 říj 2008, 19:19

nj ale uvědom si že sou lidi, který nechtí letadlo!!! To sem já, já mam rád pohodovou, plynulou a tichou jízdu, ROZUMÍTE??!! NE NA ZÁVODY, to já fakt neuznávam, na to skútr neni
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Příspěvekod KYBLOS » 22 říj 2008, 19:41

Já taky nechci letadlo, ale proč to neupravit, když to je možný. Lépe řečeno jinou možnost nemám, páč nemám noty na velkou moto tj. na velkýho scoota a dělat si je nebudu, protože bych toho scoota stejně neměl kam dát. No když na tom ujedu za den 500km, tak jo, pak už to pohodlný není, ale když se denně vejdu do 200km, rozhodně mě z toho nic bolet nebude, takže na to mi pohodlí mýho scoota stačí. Jízda je krásně plynulá, na to nějakej 4T nepotřebuju. No a k tichý jízdě - tu fakt nechci už jenom z toho důvodu, že chci bejt slyšet, kvůli bezpečí jiných, např. cyklistů, který já sice vidím, že je za chvilku budu předjíždět, ale on v tu chvíli nevidí mě a když mě ani neslyší, to už může bejt problém. No, že mám spotřebu na 3,8L/100km mi nevadí, stejně se rád projedu. Ne že poletím, ale plazit se nechci. :rolleyes:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod generic » 22 říj 2008, 19:44

to je jasný:-) vždycky si najdeš na všechno odpověď, a 4t se fakt neplazí, ty si asi myslíš že mi na tom předjede i hlemýžd vid?? Tk já tě něco řeknu zatim sem nedělal žádnou úpravu a jede to REAL 67,3km/h, až nákou udělam tak to pojede tak 85 a to MĚ bohatě stačí, a ty kopce fakt zas tak hrozný nejsou, ani ve dvou, to už potom neni takovej rozdíl, a ten 4t slyšet je to se neboj, ale poslouchá se dobře než to 2t bzzzzz... bože proč sou ty lidi tak umíněný...
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Další

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků