Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
22 říj 2008, 20:02
jo to bzzzzzzzzz je děsný..mě jela Yuki Rally 50 4T do kopce 30
ale z kopce lítala pěkně, nechala se dobře přetáčet, což 2T moc neumí...
22 říj 2008, 20:06
tak new speedy má jinej motor, trochu silnější, ale ne o moc, a taky záleží do jakýho kopce,
ale na stupně to fakt neim, ale tak do mírnýho držim tacho 60, já neim ale mě na tom tolik nezáleží já mam rád prostě 4t, i když sou línější a když mají objem a lepší variátor tak jedou good
22 říj 2008, 20:11
Protože věděj o čem mluvěj. Mě to už jako 50ccm jelo 80km/hod. No nic, já se tu o něčem bavit nebudu, když druhá strana pořád nadnáší 50 4T :rolleyes:, což je samozřejmě nic proti značkový 50 ccm 2T, ale to si druhá strana nepřipustí, protože to 50ccm 4T už koupila. Já chci prostě jezdit, proto mám to co mám a proto taky v úpravě. Jak už sem psal, nebudu si kupovat velkýho scoota, ani dělat noty na velkou. Nevím jestli ta druhá strana projede na scootu šumavu jako já, nebo bude jezdit do německa na výlet, nebo k moravě, nebo na Ještěd atd..., protože to bych si na 50ccm 4T v životě nedal. No jestli si to druhá strana dá, tak to je borec. Já bych do toho nešel. :rolleyes:
22 říj 2008, 20:13
No je fakt, že u padiny je asi lepší dvoutakt, ale záleží na osobních preferencích. Já měl dvoutakty dva, fechtla a Malaguti a je fakt,že jsem také pak zatoužil po 4T, hlavně me nabavilo kupovat dražší oleje, ale ikdyž to je celkem fuk..a když jsem pak vybíral padesátku, tak jsem se taky koukal na zvuk , ale je fakt, že záleží na tom, jak to jezdí...ono někde jsem slyšel, že prý snad kvůli emisním normám EURO je to s 2T motory do budoucna na kahánku...nevím no, ovšem co jsem viděl nová Kymca 50 čtyřtakty, tak ty už jsou poladěné a jezdí vcelku pěkně..holt vše jde kupředu...
22 říj 2008, 20:14
přesně to je asi tak muj názor, neřikam že to je rychlejší ale má to svý výhoda a do budoucna určitě:-)
22 říj 2008, 20:16
[quote=KYBLOS]Protože věděj o čem mluvěj. Mě to už jako 50ccm jelo 80km/hod. No nic, já se tu o něčem bavit nebudu, když druhá strana pořád nadnáší 50 4T :rolleyes:, což je samozřejmě nic proti značkový 50 ccm 2T, ale to si druhá strana nepřipustí, protože to 50ccm 4T už koupila. Já chci prostě jezdit, proto mám to co mám a proto taky v úpravě. Jak už sem psal, nebudu si kupovat velkýho scoota, ani dělat noty na velkou. Nevím jestli ta druhá strana projede na scootu šumavu jako já, nebo bude jezdit do německa na výlet, nebo k moravě, nebo na Ještěd atd..., protože to bych si na 50ccm 4T v životě nedal. No jestli si to druhá strana dá, tak to je borec. Já bych do toho nešel. :rolleyes:[/quote]
Ale připustíme, teda já jo. Ono není problém na tom jet někam na větší výlet. Jedna věc je rychlost, to ano, ale druhá i pohodlí a k čemu mi bude skútr, kterej poletí 120, ale bude mě z něho bolet zadek, což mám i takovou zkušenost. Holt né každý skútr je komfortní. Každopádně pokud bych viděl značkovýho skútra za rozumnou cenu, tak do něj jdu. Ale když jsem vybíral skútr, než jsem si koupil Generica XOR, tak jsem viděl docela nic moc kousky. Jo měl jsem vyhlídnutého Runnera od nějakýho kluka v tuningu, teda jen motorovém, ale prostě mi nebral telefony, což mě moc mrzelo. No a nakonec po peripetii s odflaknutě opraveným Trekerem po bouračce, jsem šel raději do číny, ale již do dváci...a zatím jsem prostě spokojen..
23 říj 2008, 07:44
Hmmm koukám debata o hovně..stejně se přetahujete jen ve svejch názorech.
P.S.Nejde ani tak o to kolik to pojede maximálně,ale za jak rychle se tam dostanu....pokud ti ta Juki jede 70 ,ale trvá jí to kilometr a zhruba minutu tak je to o ničem to není skůtr do města.Tohohle skútra co ti má i můj kolega...hroznej lenoch ujedu mu kdy si vzpomenu
Abych se ve městě cejtil bezpečně ,že mě zezadu nic neveme tak to musím prostě mít trochu odpich.
23 říj 2008, 08:20
Pokud nechceš být zastřelen, musíš být rychlejší než protivník...
23 říj 2008, 11:48
ja jen napisu to ze panove kteri tady obhajuji 50 4-takt tak jeste nejeli na nicem jinem!! a ze chcou pomalou klidnou jizdu a ze jim to staci tak to podle mne se nechcou zhodit stim ze uz si takoveho lenocha koupili ! jo a urcite jezdite na vylety sami nebo z nekym kdo ma stejnou linou mrchu ,ponevadz kdyby ste jeli z nekym jinym tak by vas to prestalo bavit furt na sebe nekde cekat! ale je fakt ze 50 4-takt je dobry pro dedka nebo babku na ryby respektive do obchodu cca 2-5km!!
23 říj 2008, 13:26
no vidíš to jak ukazuješ svojí blbost, páč já sem tu psal, že sem na 2t jel, radil sem se s prodejcem, zkoušel sem si Yuki Rally II (mimochodem verze new speedy akorát 2t a trochu jiná kapota) a pak sem sed na New speedyho 4t a vyzkoušel sem a žádnej rozdíl to nebyl, akorát že 2t se moc nechtěl vytáčet, 4t na mě zapůsobil lepšim dojmem, prodejce mi ho taky doporučil, je to kravina kupovat si 2t když je stejně za chvíli kvůli emisím zakážou, ale komu de u skútra jenom o zrychlení a rychlost tak prosim:-) a chudák ten kdo s tim jede dál - věčně u pumpy, bolení hlavy v důsledku zvuku motoru a eště kupovat oleje, kde to žijete, holt to tolik nepoletí já se z toho nepo---- mě o tuto fakt nejde, a jezdim s kámošem kterej má simsona, do kopce mi stačí, ale jakmile je rovinka tak mu ujíždim, asi takhle, když budu mít trat 10km tak tam holt dojedu o 5 min. dýl než 2t a co já s tim?? mě je todle fakt jedno, o těch 5 minut se fakt nezbláznim a nechte si to že sem na ničem jinym nejel, rozhodoval sem se docela dlouho, pak sem měl možnost se taky svezt na 2t Peugeot, to bych asi vydržel jet tak 5 min páč sem se na tom cítil jak na vibrátoru:-D to se fakt nedalo jak ty řidítka vibrovaly a celý se to nák tráslo, zrychlení to mělo good, ale to je všechno
23 říj 2008, 13:46
jenom taková technická: JESLIŽE ZAKÁŽOU 2T MOTORY - TAK UŽ SE NEBUDOU VYRÁBĚT ALE STÁVAJÍCÍ BUDOU MOCI DOŽÍT
23 říj 2008, 14:14
reakce na technickou: Jestliže něco zakážou, tak to nebude tak, že budou jezdit eště 100 let a akorát se nebudou prodávat, ale zakážou jejich provoz! jako třeba zakázali ve většině zemí auta bez katalyzátorů, u nás teda eště bohužel ne ale do těch zemí nesmí auto bez katalyzátoru ani pláchnout a to samý to bude s 2t
23 říj 2008, 14:39
No u čín je fuk, zda je to 2T či 4T. To by si zde pánové museli projet. Dokonce je paradoxní to, že u padiny ten 4T jel opravdu lépe...v té době jsem to porovnával s Whipem..ovšem je fakt, že značkové padesátkové skútry jsou převážně 2T a ty opravdu jedou podobně, jak čínské stopětadváci. Porovnával jsem to se Speedfightem, který do kopce jel stejně jak můj XOR. Ano, zde to jde vidět, že číňani dělají motorky slabé, ale proto jsou tak levné. Třeba Sandero od Dacie má také starý typ motoru, proto je také levný a na svůj účel postačí. Ony levné skútry jsou přesně to samé, jako dnešní vlna levných nových aut. Na určité ježdění to prostě stačí a kdo chce létat 200km/h po dálnici, tak si zřejmě nekoupí Thálii nebo HTP. Jiná věc jsou ojetiny, ale bavme se tu jen o nových věcech. Mě osobně je fuk, když mě dohání značková padesátka, klidně i zpomalím a nechám ho, ať si mě předjede, mě jde o zrychlení, které na XORu je ucházející s tím, že do kopce jedu tak, že si mě dovolí předjet jen mladé hovádko ve starém BMW a pokud jsem jel na dálnici, tak po staré do Brna mi to celou dobu jelo kolem stovky. Samozřejmě, že foukal příznívý vítr, že nazpět už to jelo kolem osmdesátky, je to také trošku do kopce, ale zatím to neřeším. Každý se na číně učil a má s nimi určité zkušenosti. Ten kdo jí měl jako mezistupeň k velké motorce ji nechválí, ale také neplive. Ten, kdo do ní sypal peníze za opravy na ní nadává. To nikomu neberu. Já odjezdím XORa co to půjde a pak jdu do autoškoly a bude R6 :cyclops: :cyclops:
23 říj 2008, 15:29
[quote=generic]no vidíš to jak ukazuješ svojí blbost, páč já sem tu psal, že sem na 2t jel, radil sem se s prodejcem, zkoušel sem si Yuki Rally II (mimochodem verze new speedy akorát 2t a trochu jiná kapota) a pak sem sed na New speedyho 4t a vyzkoušel sem a žádnej rozdíl to nebyl, akorát že 2t se moc nechtěl vytáčet, 4t na mě zapůsobil lepšim dojmem, prodejce mi ho taky doporučil, je to kravina kupovat si 2t když je stejně za chvíli kvůli emisím zakážou, ale komu de u skútra jenom o zrychlení a rychlost tak prosim:-) a chudák ten kdo s tim jede dál - věčně u pumpy, bolení hlavy v důsledku zvuku motoru a eště kupovat oleje, kde to žijete, holt to tolik nepoletí já se z toho nepo---- mě o tuto fakt nejde, a jezdim s kámošem kterej má simsona, do kopce mi stačí, ale jakmile je rovinka tak mu ujíždim, asi takhle, když budu mít trat 10km tak tam holt dojedu o 5 min. dýl než 2t a co já s tim?? mě je todle fakt jedno, o těch 5 minut se fakt nezbláznim a nechte si to že sem na ničem jinym nejel, rozhodoval sem se docela dlouho, pak sem měl možnost se taky svezt na 2t Peugeot, to bych asi vydržel jet tak 5 min páč sem se na tom cítil jak na vibrátoru:-D to se fakt nedalo jak ty řidítka vibrovaly a celý se to nák tráslo, zrychlení to mělo good, ale to je všechno[/quote]Jo, Yuki začala dělat 2t, jeden známej si ten padersátkovej dvoutakt koupil a bylo to líný jak prase, což z toho plyne, že Číňani prostě neuměj udělat pořádnej motor ani ten 2t a nikdy se to značkovýmu nevyrovná. Jinak co se týče toho Peugeota, měl jsem necelý 3 roky Peugeota SF a vybracema opravdu netrpěl, náhodou to byl na 50 pohodlný a živý scoot. Potom k tomu oleji, na 1l se najelo 1500 km za 200 Kč Repsolu, což není zase taková částka.
23 říj 2008, 16:03
já neřikal, že to byl zrovna SF.. asi proto sem si vybral new speedyho 4t, ale oni by to uměli, jenže pak by to bylo drahý, existujou dneska i kvalitní číňani, ale ty sou někdy dražší než evropa nebo japonsko, yuki nepatří mezi nejhorší, záleží na tom od jaký značky tento združovatel asijských výrobců motocykl veme, yuki new speedy je třeba origoš Qungqui QT50 nebo nák tak, ale je to předělaný, jak design trochu, tak ten motor, protože v orig. uvádí 1,9kW ale má to 2,3kW pod značkou Yuki, ten motor je předělanej, ae jak řikam mě to vyhovuje ten 4t a neměnil bych, musí se s nim taky naučit jezdit, ne že se mu dá plnej a jedem, to moc rád nemá.