od Tomulátor » 23 říj 2008, 15:29
[quote=generic]no vidíš to jak ukazuješ svojí blbost, páč já sem tu psal, že sem na 2t jel, radil sem se s prodejcem, zkoušel sem si Yuki Rally II (mimochodem verze new speedy akorát 2t a trochu jiná kapota) a pak sem sed na New speedyho 4t a vyzkoušel sem a žádnej rozdíl to nebyl, akorát že 2t se moc nechtěl vytáčet, 4t na mě zapůsobil lepšim dojmem, prodejce mi ho taky doporučil, je to kravina kupovat si 2t když je stejně za chvíli kvůli emisím zakážou, ale komu de u skútra jenom o zrychlení a rychlost tak prosim:-) a chudák ten kdo s tim jede dál - věčně u pumpy, bolení hlavy v důsledku zvuku motoru a eště kupovat oleje, kde to žijete, holt to tolik nepoletí já se z toho nepo---- mě o tuto fakt nejde, a jezdim s kámošem kterej má simsona, do kopce mi stačí, ale jakmile je rovinka tak mu ujíždim, asi takhle, když budu mít trat 10km tak tam holt dojedu o 5 min. dýl než 2t a co já s tim?? mě je todle fakt jedno, o těch 5 minut se fakt nezbláznim a nechte si to že sem na ničem jinym nejel, rozhodoval sem se docela dlouho, pak sem měl možnost se taky svezt na 2t Peugeot, to bych asi vydržel jet tak 5 min páč sem se na tom cítil jak na vibrátoru:-D to se fakt nedalo jak ty řidítka vibrovaly a celý se to nák tráslo, zrychlení to mělo good, ale to je všechno[/quote]Jo, Yuki začala dělat 2t, jeden známej si ten padersátkovej dvoutakt koupil a bylo to líný jak prase, což z toho plyne, že Číňani prostě neuměj udělat pořádnej motor ani ten 2t a nikdy se to značkovýmu nevyrovná. Jinak co se týče toho Peugeota, měl jsem necelý 3 roky Peugeota SF a vybracema opravdu netrpěl, náhodou to byl na 50 pohodlný a živý scoot. Potom k tomu oleji, na 1l se najelo 1500 km za 200 Kč Repsolu, což není zase taková částka.
SUZUKI Burgman 200 K8
Tydlifón: 604 401 940
Suzuki Burgman prodán, nahrazeno Honda CB500F 2016
Skútr Klubu Ústeckého Kraje www.skuk.cz