Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

139 qma/b 80ccm

06 kvě 2009, 08:32

Zdravim vsechny majitele cinskych skutriku, docela by me zajimaly vase zkusenosti s kitovymi sadami pro tyto motory, tzn. slozitost popr. jednoduchost montaze (hlavne nestaveni rozvodu), jake jste pouzili trysky do karburatoru, doladeni variatoru, uprava airboxu, jak to startuje s puvodni hlavou, jestli je schopne se to uchladit, zmena spotreby a hlavne jestli si myslite, ze to je dobra investice. Piste prosim vase zkusenosti...

Re: 139 qma/b 80ccm

08 kvě 2009, 11:40

tak já mám úplně stejný skútr jako ty, včera jsem ho dal do servisu a už přišly díly, počítám tak že si ho v sobotu vyzvednu. Celková úprava i s prací 9770,- . Díly: válec Naraku 80ccm, větší tryska, svíčka o stupen menším teplotním k. , variátor Malossi multivar, kevlarový řemen. odkazy: http://www.scootland.cz/zbozi/ngk-svicka-cr7hsa/ http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-sada-trysek-m4-1/ http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-va ... aku-80ccm/ http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-r ... -kevlar-9/ http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... -50cc-q4t/ ... už se těším :D

Re: 139 qma/b 80ccm

08 kvě 2009, 13:16

Tak to doufam, ze se podelis o zkusenosti jak to jede... Premyslel jsem jestli koupil ten valec 72ccm nebo 80ccm, ale zatim to vypada na tu 80ku... jen aby to vydrzela klika:)

Re: 139 qma/b 80ccm

08 kvě 2009, 13:34

jj já se tky rozhodoval mezi těma dvouma, ale prý ta 80ccm je nová lépe provedená, vyšší výkon a točivý moment jsou samozřejmostí :) podělím se, určitě, v sobotu to snad dostanu zpět tk uvidíme :D ale bojím se o starty potom, protože už takhle to musím startovat za studena nakopávačkou a za extrémního tepla tky :D :D ale to bude spíš baterkou, budu jí muset asi vyměnit + zkontrolovat start. segment, prostě to startuje chvilku a pak ten pastorek zas zaleze a startér točí naprázdno, po dobití se to na chvíli spraví ale pak znovu... asi baterka no.. :cry: jo a na tu kliku sem se ptal a prý že je to zbytečná investice, že by to měla v pohodě vydržet.
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 10:58, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: 139 qma/b 80ccm

08 kvě 2009, 13:47

klucí,tady máte nějakej odkaz.v diskusi tam o tom něco píší a mají i nabýdku.jinak nejlevnější 70ku válec mají přímo v Kentoya-necelý dva tácky.Pište a dělte se http://www.baotianmotors.cz/

Re: 139 qma/b 80ccm

09 kvě 2009, 09:52

to generic: je to určitě baterkou... nic rozdelavat nemusis:) mne startuje uplne perfektne, zatim nevim co nakopavacka je:) (po zime samo jo:))

Re: 139 qma/b 80ccm

09 kvě 2009, 11:45

tak hotovo!! :D :D zrovna sem přijel s tim domů.. musím to zajíždět prvních 500km znova, takže to nemůžu nijak zkoušet ale rozdíl je celkem brutální :!: je hlavně poznat vyšší krouťák, rozjezdy sou i na těch půl plynu co jsem zatím zkoušel ucházející, rychlost je po rovince na půl plynu 75 tacho. už nejsou poznat tolik ty kopce, dynamika do kopců je parádní - když jedu na těch půl plynu do kopce tk pod 50 nejdu, v servise mi řekli že jestli to nebudu dřít, tak by to mělo vydržet déle než základní válec, který tam byl. Spotřeba by prý měla dokonce mírně klesnout. Jediné negativum zatím co mám jsou slabé vibrace nad 50km/h, které u sériového neexistovaly, ale je to opravdu jenom trošku. Stroj se jinak celkově velmi zklidnil -- když sem jel se sérií 60, tak motor hulákal, celý se to nějak třáslo.. když jedu tedko 60 tak motor je stále v nízkejch otáčkách jako při 30km/h a skútr jede velmi klidně. Zatim sem spokojen :wink: ještě dneska odpoledne asi vyzkouším maximálku.. :D jj a baterku mám novou - nějakou japonskou za 1300.- tak sem to vyřešil :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 10:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: 139 qma/b 80ccm

09 kvě 2009, 12:53

tak at ti to slape:) na tu spotrebu sem zvedavej, ale myslim, ze nahoru by mela jit rozhodne... urcite ti tam hodili vetsi trysku a upravili airbox... myslis, ze nebude problem s chlazenim?

Re: 139 qma/b 80ccm

09 kvě 2009, 13:03

děkuju.. :wink: no mě řikali že by měla být dokonce nižší ale nechám se překvapit :D větší trysku tam mam tkže asi o trošku jj, i když ted zase ale dávam všude zatim o půl plynu mín než předtím.. :) no a chlazení prý je na tento skútr předimenzované, určitě až bude 35°C tk nebudu moct jet na plný plyn půl hodiny ale v běžných podmínkách to uchladí bez problémů. A navíc tam mám o stupeň chladnější svíčku.

Re: 139 qma/b 80ccm

09 kvě 2009, 14:45

no chladnejsi svicka ti motor asi nezchladi:) myslim, ze spotreba by se mela pohybovat na hranici 3 litru, ale uvidis sam... A ten airbox?

Re: 139 qma/b 80ccm

10 kvě 2009, 14:47

ale jj něco v tom smyslu mi tam řikali, že se dávají chladnější svíčky kvůli chlazení.. no a s airboxem mi nic nedělali.. :)

Re: 139 qma/b 80ccm

10 kvě 2009, 18:31

generic píše:jj a baterku mám novou - nějakou japonskou za 1300.- tak sem to vyřešil :D
Cožeee, ty jsi dal 1300,- za nějakou 4Ah baterku ? Za tu cenu mám 44Ah bezúdržbovku do auta, to si někomu nacpal zbytečně prachy.

Re: 139 qma/b 80ccm

10 kvě 2009, 20:27

no opravdu, stála 1300.- , chtěl sem opravdu nějakou pořádnou - je to japonská YUASA , prý lepší než VARTA, která stála mimochodem 1200.- ... :) já toho nelituju, když už to tedko bude v pohodě.. a hlavně na roztočení 80cc je ta baterka dobrá opravdu zapotřebí.

Re: 139 qma/b 80ccm

10 kvě 2009, 20:54

tak co ja vim, tak baterku sezenes za 4kila jak nic... za 1300 sem kupoval minulej rok do auta:)

Re: 139 qma/b 80ccm

10 kvě 2009, 21:38

ono záleží s tou cenou jak na co mě třeba na majdu stojí kolem 3000,- ale třeba na starší typ už je za polovinu :(
Odeslat odpověď