to Rady: díky, mohol si kľudne aj moj príspevok odstrániť
ku SC-Duke: práve je to krásna fotomontáž, ale je jasné, že sa netaja príbuzenstvom s RC-8
pravdepodobne bude dosť dielov zhodných...narozdiel od BMW ktoré je zbrusu nový..síce u KTM-ka nie je vidieť predné svetlo ale podľa bočného profilu to bude rovnaké ako u ostatných súrodencov kategorie streetfighter, no otázkou zostáva kam to monštrum zaradiť? Najpravdepodobnejšie do kategórie "ani ryba, ani rak" tam kde patrí Aprilia Mana, ktorá napriek predpokladom a zbožnému prianiu tvorcov sa nestala bestselerom..pretože "ortodoxný" motorkár potrebuje radiť natvrdo a na skúter je dosť neobvykle málo úložných priestorov a chýba klasický a konvenčný dizajn.
Takže asi tak..motor a ľahká kapota..zaradí tento výtvor medzi "superšporty" zo sekvenčným radením kam už dospela Honda VF 1200, s tým rozdielom, že nebude na tom klasický motocyklový posed, určite osloví skupinku nadšencov, ktorý sedlajú GP 800 a T-Max, ale v očiach cestovateľov Burgmanistov to bude len rýchla strela, neopakovateľným zážitkom bude zanechávať prelňované motory o obsahu amerického traktoru napr. Audi Quasimodo 7 hlboko v zabudnutí v spätnom zrcátku s napisom "Objekty sú bližšie než sa zdajú"
čo asi potom nebude platiť...za mňa otázka kam povedie zvyšovanie obsahu motoru na skútru a motoriek, možno sa dožijeme trebárs BMW LT s 3litrovým motorom
nič v zlom, len ma to napadlo keď som videl nové LTéčko 1600, je síce pravda, že do GW 1800 má ešte stále rezervy, ale to nebude dlho trvať..akurát že Honda poskočí na 2,5