Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
08 čer 2016, 20:49
Čím viac odpovedí tym viac otázok, čím viac odpovedí tym vačší orgazmus na strane úchyla.
08 čer 2016, 23:02
100kmzah ani omylom, tp bude cinska 50 4t, takze gy6, a tusim tam ide osadit max 100ccm
08 čer 2016, 23:20
Na to stačí 70ccm litina (hodně vydrzi) , lepsi variátor, větší karburátor a pořádný výfuk. A ke 100km/h to nebude mít daleko.
Ale o tom bude vědět nejvíce náš největší tuner Tuner
09 čer 2016, 00:36
do takeho skutra 4 taktnejj cinskej 50ke motoru som daval 2x vacsi valec raz 72ccm tusim a potom hlinnikovy airsal 80ku a prevod 17% a islo to tak okolo 70 real max a aj to na veeelmi dlhej rovinke
je to škoda penazi aj ked ten valec je velmi lacny a robota rychla. Na 100kmh real zabudni tolko ledva ledva chodia vodniky 125ky a aj to uz je velmi blizko ich max rychlosti. V mojej poladenej 50ke 2T je cez 1000e a kopu dni a tyzdnov mesiacov ladenia a prisposobovania a sice aj ked mam 93kg tak nieco cez 100km/h idem ale nieje to ziadna sranda a musi byt dlha rovinka a bezvetrie.
09 čer 2016, 07:09
Přesne tak. Z 50ccm 4T 100km/h nedostane ani kdyby se zbláznil. Tunit tenhle motor se nevyplatí, nikdy to nepojede jako 50ccm 2T, ani jako 125ccm. Jestli chceš víc výkonu, tak to prodej a kup si 125ccm. Jestli chceš tunit, tak to prodej, kup něco s 2T 50ccm motorem Minarelli, nebo Piaggio, hlavně vodou chlazenej a s tím už se pak něco dělat dá. Ale připrav si kupu peněz, času a nervů - člověka to musí bavit. Zapoměň na to, že bys prostě nakoupil díly, za jeden den je namontoval a pak už jen jezdil. Jsou to desítky hodin strávený laděním, vylepšováním, kupováním dalších trysek, válečků, pružin, pružinek... řešením problémů proč to nejede jak má apod.
09 čer 2016, 07:37
Bostav píše:Na to stačí 70ccm litina (hodně vydrzi) , lepsi variátor, větší karburátor a pořádný výfuk. A ke 100km/h to nebude mít daleko.
Ale o tom bude vědět nejvíce náš největší tuner Tuner
Nechci se někoho dotknout, ale tady se pořád bavíme o 50 ccm 4T, pokud ji překituješ na 70 nebo 80 ccm, tak nepojede líp jak originál 125 ccm 4T, je to pořád 4T, pokud by to byl 2T motor, tak bych souhlasil, že po překitování a dalších úpravách to pojede líp jak čínské 125 ccm 4T.
09 čer 2016, 07:57
Pánové, ujišťuji vás, že tu mrháte volným časem i zkušenostmi. GawneR, pokud si z vás nedělá prdel, tak je úplně mimo. Mám nějaké jeho otázky ze SZ a věřte, že to je jak píšu. Nicméně kdo chce ať radí