Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
14 úno 2009, 15:16
proboha taková lama zas nejsem
ale ty si psal že pokud si to někdo zvedne na 70ccm tk by měl přidávat olej do benzinu a to mi hlava nebere
chtěl bych vidět skútr u kterýho se mění po 10 tisících olej!
ten motor by asi musel vypadat
Naposledy upravil
xanta dne 14 úno 2009, 15:32, celkově upraveno 2
Důvod: Sjednoceny příspěvky, používej upravit
14 úno 2009, 20:59
Je to tak čína je čína taky mám jednu doma ale pokud pár (hlavně motorových) dílů postupem času obměňuješ za kvalitní tak i ta čína může nalítat dost kilometrů i když to něco stojí, co ušetříš při koupi skútra to do něj zas narveš postupem času ale i tak mám svou kentoyu rád jedu si svejch 60 a sem spokojenej neni pro me dulezity jak ale hlavne ze to jede.
14 úno 2009, 21:00
naprosto přesně vyjádřeno...
14 úno 2009, 21:05
Dave Krčmik píše:Je to tak čína je čína taky mám jednu doma ale pokud pár (hlavně motorových) dílů postupem času obměňuješ za kvalitní tak i ta čína může nalítat dost kilometrů i když to něco stojí, co ušetříš při koupi skútra to do něj zas narveš postupem času ale i tak mám svou kentoyu rád jedu si svejch 60 a sem spokojenej neni pro me dulezity jak ale hlavne ze to jede.
na těch 60 je to určitě v pohodě ale jiný je potom jet na vyjíždku a dát za den 300
14 úno 2009, 21:20
no to jo ale to u mě nehrozí, já jezdim po okolí maximálně tak 40-50km když je to fakt dlouhej výlet nebo někam jedu, víc určitě ne. a ze školy to je domů 15km a sem doma za 20min.. sem absolutně spokojenej, jen do kopce bych mohl mít maličko tu rychlost vyšší ale jinak spokojenost
14 úno 2009, 21:31
to je jen otázka času kdy se chytneš party co jezdí víc
taky jsem začínal popojížděním po praze potom jsem se chytil party na skutrforu a už to začalo nejdřív jen opatrně kolem prahy tak 60-80 km a končilo to severníma čechama a německem nebo jižní čechy nebo i brno
14 úno 2009, 21:34
jo já neřikam no.. ale tedko žádnou motorku neplánuju a tohle využívam na plno a na svůj účel - krátká vzdálenost
14 úno 2009, 22:06
Co se kvality čín týká tak tohle je nekonečná diskuse. Každopádně tyto stroje občas trpí nevylečitelnýma problémama a horším dílenským zpracováním (podvozek, plasty... ) méně tuzing dílů, ale určitě se najdou světlé kusy, které vydrží! Ale tohle už je trochu OT
14 úno 2009, 22:33
to jo no, uvidíme co přinese čas, ale co se rozsype tak to koupim nový až z toho původního nic nezbyde a bude to celý značkový
ne.. ?
15 úno 2009, 09:27
Souhlasím s Krakenem, já sem si padesatku koupil kvůli řidičáku protože mám jen B,C ale na Ačko si chci počkat do 21 a pak to vidim na B400 a to budou vyjížďky! Ale i ta projížďka po okolí na padesátce má něco do sebe.
15 úno 2009, 19:43
Co není jasný nad litím oleje do benzínu? Prostě i u čtyřtaktu se dá cmrndnout olej rovnou do benzínu. Je to taková jistota, že když to neudělá olejový film od spodu tak ho to udělá odshora (myšleno nad pístem - pod pístem) Při zajíždění jsou na mazání trochu vyšší nároky a taky tam nejsou takové vůle,...
15 úno 2009, 20:43
tk to sem nedělal že bych přidával do benzínu olej o tom sem eště neslyšel..
16 úno 2009, 03:04
Vždyť to psal i scooter83 "přimazávat benzín olejem"
16 úno 2009, 07:48
no jo no, ale to už je pozdě a v servisu o tom nic neřikali
16 úno 2009, 08:30
Dave Krčmik píše:Souhlasím s Krakenem, já sem si padesatku koupil kvůli řidičáku protože mám jen B,C ale na Ačko si chci počkat do 21 a pak to vidim na B400 a to budou vyjížďky! Ale i ta projížďka po okolí na padesátce má něco do sebe.
na B400 nenusíš čekat do 21 let. Má výkon pod 21kW