Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
11 kvě 2009, 12:31
No já mám teda jinej scoot, ale ono se dá jet bez motoru a přitom svítit? No u mě to nejde no, u mě musí motor běžet. Takže pokud to nejde ani u něj, tak tím, že chcípne nahoře motor a jede dolů bez motoru, jede taky bez světel. Baterku teda sice neždímá, ale porušuje tím předpisy
No a jestli si myslí, že tak ušetří benzín - nějak jinak si neumím představit důvod proč to vlastně dělá - tak to ušetřený potom zaplatí na pokutě
11 kvě 2009, 17:42
Když dám klíček do startovací polohy, ale nestisknu startér, tak všude proud z baterky jde, i do světel, a motor běžet nemusí. Nemám ale tušení jak dlouho by to vydrželo svítit jen na baterku, každopádně bych se bál, že pak už nebudu mít dost proudu na nastartování. Takže takhle "šetřit" taky nehodlám.
11 kvě 2009, 18:42
No autor puvodniho prispevku pak objasnoval, ze to nemyslel kvuli uspory benzinu, ale kvuli tomu aby nechal po nějaké době schladnout motor, protoze jej ma jeste v záběhu, ale zároven aby nemusel čekat a mohl jet dál. No nicméně tohle bych nikdy nedělal, ani by mě to nenapadlo něco takového provádět.
Měl bych ale jiný dotaz, mám pocit že dokonce v manuálu jsem kdysi četl, že kdyz stojim napriklad na zavorach a to stani je delsi nez 2 minuty, tak ze mam vypnout motor kvuli chlazeni.. no nevim, nikdy jsem to nejak neresil, vzdyt to musi vydrzet i v mestskem provozu co chvili krizovatka a na semaforech porad cervena (a taky ze vydrzelo).. ale je na tom neco pravdy, ze se může motor přehřát? (mám 2T)
11 kvě 2009, 18:59
a k čemu by tam teda byl ventilátor (alternátor,radiátor,tomulátor...) kdyby se to nestačilo chladit???
11 kvě 2009, 19:15
No ja si rikal to same a proto sem to nikdy neresil, ale kdyz uz se to tady načalo tak sem se chtel zeptat
Jo a nekde si ztratil jelena z avataru
11 kvě 2009, 21:34
hele,když vyjedeš kopec a motor je horkej a chcípneš ho,tak mu víc uškodíš,protože přestaneš chladit./přestane se ti točit ventilátor
/ nehledě na to ,že jízdou z kopce bez zátěže chladíš dál čerstvou směsí ve které je velmi málo benzínu takže klidně jezdi s motorem.do kopce nejezdi plnej ale jen tolik plynu,kolik pobere varec/neklesá ti rychlost/a nemusíš jet nejvyšší možnou rychlostí a bude to redy.kde bydlíš,já taky vysočina u vel mezu
13 kvě 2009, 08:15
to pajapaja :Hele ale ja na vode zadnej vetrak nemam
..ale vypínat motor je pěkná hovězina
13 kvě 2009, 10:41
není to vubec tak blbej dotaz jak píšou někteří.Problém je že je neproveditelnej nebot zastavit vždy na kopci a vypnout motor a znova se rozjíždět samospádem je blbost.Nehledě na to že nastartovat za jízdy skutr je blbost.Ale je pravda pokud by tam byla volnoběžka byla by to paráda.Brzdící učinek motoru 50 tky je nula nula nic.Ale pokud by byla ta volnoběžka tak jsou menší emise podstatně menší spotřeba a i větší rychlost.A to nemusí bejt i kopce stačí i popojíždění po městě a dojezd ke křižovatce.
13 kvě 2009, 11:12
je to naprostá hovadina
a za jízdy to nastartovat jde, jen musíš trochu polechtat brzdu
13 kvě 2009, 15:06
Martenz píše:to pajapaja :Hele ale ja na vode zadnej vetrak nemam
..ale vypínat motor je pěkná hovězina
To platí pro Stoupův Kingvay nebo jak se to jmenuje.Tobě by se naopak pravděpodobně zapnul.Jinak jak píše Aumirek,volnoběžku bych bral.U trabíka a varťana to bylo kuprospěchu.
13 kvě 2009, 15:41
kiwi v pořádku tak teda jde to nastartovat a pokus se o to párkrát a až ti to ukroutí kliku nebo něco jiného tak dej vědět asi nevíš o čem mluvíš
13 kvě 2009, 18:40
No až mi to u Hondy ukroutí kliku, to se na to těším a ozvu se
jak píšu, vypínat motor je hovadina a to vím o čem mluvím. Myslím, že k tomuto tématu již není co dodat, teda aspoň z mý strany.