Dik s tim olejem si me uklidnil, myslel jsem si ze tam musi byt rezerva, ale trochu jsem se bal... Michat olej nebudu, vsichni me od toho dostatecne odradili, ale v navodu zrovna o tomhle ze by se nesmelo neni ani slovo. Mam tam od zacatku Shell Advance VSX 2T, tak ho holt budu kupovat dal, nastesti ta prvni pumpa co jsem nasel byla zrovna Shellka
Co se tyce tuningu jsem se radil s borcem co na padesatkach zavodi a doporucil mi variator Polini HI SPEED a k tomu Leo Vince ZX + pretryskovat karbec. Varec mam uz objednanej, o fucku porad premejslim - prijde mi dost drahej, ale zavareni stavajiciho vejvuku taky neni zadarmo, tak do toho mozna pujdu. Puvodni veci si budu moct nechat kdyby byl za 6let problem na technicky.
Dej pak vedet co ti doporucili.
edit:
Poradil by mi prosim nekdo jak nastavit spravne karburator? Jedna se mi konkretne o zaverecny krok - nastaveni volnobehu. Karburator mam Gurtner PY12. Chcipalo mi to na krizovatce, volnobeh byl velmi nizko, tak jsem ho zkousel zvednout bocnim sroubkem (ten co neni schovanej s pruzinkou), pri zasroubovavani se otacky zvedli, ale chcipalo to dal. Tak jsem zkousel i ten druhej sroubek (snad je to vzdusnik) a zjistil, ze byl skoro uplne zasroubovanej. Tak jsem to zkusil poladit za tepla podle navodu na scootlandu a dostal se na pekny a pravidelny chod - vzdusnik otevren na cca 1ot a druhym sroubkem pak volnobezne otacky snizeny aby byly co nejniz, ale spolehlive i pri startovani za tepla, dalsi otvirani vzdusniku uz ani chod nezlepsilo ani nezhorsilo, scooter jde nyni pri rozjezdu krasne za plynem (predtim to bylo dost gumove), jenze zase mi prijde, ze maximalka uz neni to co byvala a je o nekolik par nizsi. Tak se radsi ptam abych tomu neublizil, zdali se pridanim vzduchu timto sroubkem neda smes ochudit tak aby se to zadrelo a mohu to tak nechat. Je mi totiz velmi divny ten obrovsky rozdil mezi puvodnim nastavenim vzdusniku. Na trysku ani jehlu jsem nesahal, svicku jsem kontroloval, na stredu je hnedorezava, u zavitu dost zakarbonovana/cerna.