Yamaha Neos 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod _Mimo_ » 11 zář 2010, 19:28

Ahoj,

s tim ladenim skutru bych se asi obratil na odborniky. V utery jde muj Tauris do Scootlandu na motorovou brzdu. Asi dame jine valecky popr. vymenime pruzinky a domluvime se co dal ladit aby to moc nestalo a bylo to znat. (Vyfuk, karbec, airbox).

Ohledne toho oleje. Vetsinou ti nadrzka vydrzi na celou sezonu. Ja na nadrzku vidim. Kontrolka obcas poblikne, ale oleje je tam jeste dost. Odhaduju tak na cca 300-400km urcite. Zalezi to ale jak ktery scooter. Urcite bude lepri olej dolit, nez si pak trhat vlasy za zadrenej valec. Kazdopadne nemichej oleje ruznych znacek. Ja tam mel od vyrobce nejakou tu decku buh vi ceho. Smichal jsem ho s Motorexem (plna systetika) a ono to udelalo v nadrzce takou vrstvu usazenin (vysrazenin). Nalepilo se to i na to cidlo, tak jsem musel kontakty radne obrousit a vycistit aby to zase fungovalo.
Tauris Samba, najeto 3000km a prodano.
Honda Rebel CA125, najeto 4000km, taky prodano.
Jawa 21 - zrenovovano, najel jsem zatim jen 30km
ČZ 477 (Růženka) - opravuje se.
Gilera Typhoon 125 2T alias Jitrnice - nikdo ji nechce, tak na ni jezdim.
Uživatelský avatar
_Mimo_

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 448
Registrován: 07 črc 2010, 13:00
Bydliště: Škvorec - 602295065
Skútr / moto: Typhoon 125
Tuning / úpravy: zatim opravy

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod j3nda » 13 zář 2010, 23:25

Dik s tim olejem si me uklidnil, myslel jsem si ze tam musi byt rezerva, ale trochu jsem se bal... Michat olej nebudu, vsichni me od toho dostatecne odradili, ale v navodu zrovna o tomhle ze by se nesmelo neni ani slovo. Mam tam od zacatku Shell Advance VSX 2T, tak ho holt budu kupovat dal, nastesti ta prvni pumpa co jsem nasel byla zrovna Shellka :D
Co se tyce tuningu jsem se radil s borcem co na padesatkach zavodi a doporucil mi variator Polini HI SPEED a k tomu Leo Vince ZX + pretryskovat karbec. Varec mam uz objednanej, o fucku porad premejslim - prijde mi dost drahej, ale zavareni stavajiciho vejvuku taky neni zadarmo, tak do toho mozna pujdu. Puvodni veci si budu moct nechat kdyby byl za 6let problem na technicky.
Dej pak vedet co ti doporucili.

edit:
Poradil by mi prosim nekdo jak nastavit spravne karburator? Jedna se mi konkretne o zaverecny krok - nastaveni volnobehu. Karburator mam Gurtner PY12. Chcipalo mi to na krizovatce, volnobeh byl velmi nizko, tak jsem ho zkousel zvednout bocnim sroubkem (ten co neni schovanej s pruzinkou), pri zasroubovavani se otacky zvedli, ale chcipalo to dal. Tak jsem zkousel i ten druhej sroubek (snad je to vzdusnik) a zjistil, ze byl skoro uplne zasroubovanej. Tak jsem to zkusil poladit za tepla podle navodu na scootlandu a dostal se na pekny a pravidelny chod - vzdusnik otevren na cca 1ot a druhym sroubkem pak volnobezne otacky snizeny aby byly co nejniz, ale spolehlive i pri startovani za tepla, dalsi otvirani vzdusniku uz ani chod nezlepsilo ani nezhorsilo, scooter jde nyni pri rozjezdu krasne za plynem (predtim to bylo dost gumove), jenze zase mi prijde, ze maximalka uz neni to co byvala a je o nekolik par nizsi. Tak se radsi ptam abych tomu neublizil, zdali se pridanim vzduchu timto sroubkem neda smes ochudit tak aby se to zadrelo a mohu to tak nechat. Je mi totiz velmi divny ten obrovsky rozdil mezi puvodnim nastavenim vzdusniku. Na trysku ani jehlu jsem nesahal, svicku jsem kontroloval, na stredu je hnedorezava, u zavitu dost zakarbonovana/cerna.
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod _Mimo_ » 18 zář 2010, 15:05

Asi bych se tim vic zabyval po vymene variatoru a toho vyfuku co jsi psal. Taky to muzes dat do scootlandu na motorovou brzdu.
Tauris Samba, najeto 3000km a prodano.
Honda Rebel CA125, najeto 4000km, taky prodano.
Jawa 21 - zrenovovano, najel jsem zatim jen 30km
ČZ 477 (Růženka) - opravuje se.
Gilera Typhoon 125 2T alias Jitrnice - nikdo ji nechce, tak na ni jezdim.
Uživatelský avatar
_Mimo_

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 448
Registrován: 07 črc 2010, 13:00
Bydliště: Škvorec - 602295065
Skútr / moto: Typhoon 125
Tuning / úpravy: zatim opravy

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod j3nda » 18 zář 2010, 16:04

vyfuk nakonec nebude - alespon zatim, nechci aby me to sezralo
tak jsem se vrhnul na upravu, rozhodl jsem se to po zavareni uvest do puvodniho stavu aby nebylo na skutru nic poznat, takze slepe koleno bude nakonec opravdu slepe (ovsem z druhe strany), tu tlakovou hadici na to zase napojim, je to uplne fuk
mam to pripravene, zitra se bude varit - sroubovak ukazuje na tu vec co do vyfuku rozhodne nepatri :-D zabiralo to v potrubi vice nez polovinu vyrezu...

a po zavareni je skoro jako novej, po ruce byla sice akorat zelena, ale uz se to stejne vypalilo do cerna

Menili jste nekdo hlavni trysku po odstraneni restrikci? Po odstraneni restrikce vyfuku a vymene variatoru mi to jede 75km/h po rovince se 100kg zatezi, ale prijde mi podle barvy svicky, ze by to mirne vetsi trysku sneslo. Jakou trysku pouzivate? A co se vsechno musi udelat aby se hlavni tryska dala vymenit? Prijde mi, ze k tomu neni zrovna dobry pristup, asi by to chtelo karbec natocit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod _Mimo_ » 25 zář 2010, 13:12

Pokud ostranis jen restrikce z vyfuku, tak to myslim neni nutne. Pokud chces laborovat, kup si sadu trysek a zkousej.

Navod ja tady http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/ladime-karburator-krok-za-krokem/
Tauris Samba, najeto 3000km a prodano.
Honda Rebel CA125, najeto 4000km, taky prodano.
Jawa 21 - zrenovovano, najel jsem zatim jen 30km
ČZ 477 (Růženka) - opravuje se.
Gilera Typhoon 125 2T alias Jitrnice - nikdo ji nechce, tak na ni jezdim.
Uživatelský avatar
_Mimo_

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 448
Registrován: 07 črc 2010, 13:00
Bydliště: Škvorec - 602295065
Skútr / moto: Typhoon 125
Tuning / úpravy: zatim opravy

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod j3nda » 25 zář 2010, 14:05

nutne to neni ale mohlo by to jeste par km/h pridat, podle barvy svicky to sice vylozene chude neni, ale jista rezerva pro vetsi trysku tam je (pripadne i nejaka ta dirka do airboxu se da navrtat)
je mi divne, ze po odstraneni restrikci jsem se dostal na 65km/h a po vymene variatoru na 75km/h, ale o starsich neosech bez restrikci se psalo, ze jezdili 80 v zakladu, tak hledam kde dal to je priskrcene
nehledam maximalni vykon, tak ani netouzim po ladaku, ale chci maximalni vykon pri rozumne spotrebe, proto by me zajimalo s jakou tryskou kdo jezdi
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod _Mimo_ » 25 zář 2010, 19:13

A to jsi si to menil sam? Mysim, ze 75km/hod je na 50ccm velky uspech.

Mas znackovy skutr, takze muzes uvazovat o 70ccm kitu. Otazkou je, zdali se ti chce tolik investovat. Budes k tomu potrebovat pravdepodobne novej karbec, airbox, vyfuk.
Tauris Samba, najeto 3000km a prodano.
Honda Rebel CA125, najeto 4000km, taky prodano.
Jawa 21 - zrenovovano, najel jsem zatim jen 30km
ČZ 477 (Růženka) - opravuje se.
Gilera Typhoon 125 2T alias Jitrnice - nikdo ji nechce, tak na ni jezdim.
Uživatelský avatar
_Mimo_

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 448
Registrován: 07 črc 2010, 13:00
Bydliště: Škvorec - 602295065
Skútr / moto: Typhoon 125
Tuning / úpravy: zatim opravy

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod gunit4 » 25 zář 2010, 20:14

j3nda : pokud maš svičku rezavou tak bych trysku nemnenil pokud si nechceš rozladit smes , poud chceš jezdit rychleji tak si kup ladeny vyfuk , vyfuk nezvedne o nejak moc spotřebu daš maximalne o 5 čisel vetši trysku a to neni žadna hruza
Valec .Motoforce sport . Karbec 17.5.Vyfuk S6 replika .variator S6proSport . vmax real 110km/h
Uživatelský avatar
gunit4

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 192
Registrován: 30 zář 2009, 16:28
Bydliště: karvina
Skútr / moto: yamaha jog RR
Tuning / úpravy: vario vyfuk karbec

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod j3nda » 26 zář 2010, 00:59

Zatim vsechno jsem si delal sam, vymena variatoru neni problem, s kontrastkou ve spojce jsem se trochu vyradil, ale za to muzou kluci italsky od Polini, pac si to nejak blbe zmerili a musel jsem ubrousit vnitrni cast toho stribrnyho krouzku EVO Slideru. Akorat jsem si musel nakoupit drzak spojkovyho zvonu a piston stoper, bez toho se to neda, ale z dlouhodobyho hlediska se to myslim vyplati.
Nejsem si jisty jestli ma ladak smysl, nejsem zadne pericko a tak se mi spis hodi kroutak. Byl mi doporucen LeoVince ZX a stale o nem premyslim, jenze nenasel jsem verzi pro Neos, co jsem hledal na forech, tak snad by verze 4575 mela byt ta prava, ale ruku do ohne za to nedam. Rovnez jsem se setkal s nazorem, ze ladak pro 50ku je nesmysl, nic moc nepomuze a hodi se spis az pro 70ku.
Pohrani si s karburatorem prijde na min, tak sonduju moznosti, vetsi vyplach valce pomuze vykonu kazdopadne, samozrejme umerne tomu stoupa i spotreba. Klidne se muze dat velka tryska, ale pak se musi nalezite upravit i prisun vzduchu. Zkousel to uz tady na neosovi nekdo?

gunit4:
jeste jsem premejslel o 70ccm litinovem valci
http://www.scootland.cz/zbozi/motoforce-valec-kit-70ccm-sport-minarelli-(10mm-cep)/

http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/gu ... ml#content
muzu se zeptat v jake to mas presne konfiguraci ty? myslim trysku, valecky atd.
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod gunit4 » 26 zář 2010, 21:22

mam tam vyfuk S6 repliku karbec 17.5 a tryska 70 valečky 4.1g , ale u tee to bude asi jine bo vzduchač bude mit asi jine nastaveni velikosti trysky a vahy valečku ja ma LC a jede mi to 110kmh GPS jednou sem jel s kopce 119kmh GPS ale myslel sem že pujdu dom pešky jak se to třepalo :D
Valec .Motoforce sport . Karbec 17.5.Vyfuk S6 replika .variator S6proSport . vmax real 110km/h
Uživatelský avatar
gunit4

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 192
Registrován: 30 zář 2009, 16:28
Bydliště: karvina
Skútr / moto: yamaha jog RR
Tuning / úpravy: vario vyfuk karbec

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod j3nda » 26 zář 2010, 21:53

myslim, ze v tom zas takovy rozdil nebude spis de o to co jeste dokazu uchladit, tak se radsi budu drzet mene vykonnych verzi sport a spravne nastaveni bych pak hledal nekde mezi tim co mam ted a co pouzivas ty... tak dik za info neco pres zimu vymyslim :D
radsi bys vzal motoforce a nebo S6? pokud bych zvolil S6 tak bych k tomu vzal asi i repliku
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod gunit4 » 26 zář 2010, 21:58

ja mam teš ten motoforce sport ale v LC verzi a S6 replika je k nemu asi nejlepši a trochu mam vybroušene a zvetšene kanalky
Valec .Motoforce sport . Karbec 17.5.Vyfuk S6 replika .variator S6proSport . vmax real 110km/h
Uživatelský avatar
gunit4

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 192
Registrován: 30 zář 2009, 16:28
Bydliště: karvina
Skútr / moto: yamaha jog RR
Tuning / úpravy: vario vyfuk karbec

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod j3nda » 26 zář 2010, 22:02

kolik si na nem uz najezdil?
karbec si myslis ze je lepsi vymenit? ja bych rad jen pretryskoval puvodni
a co starter, ten to uz asi neutoci, co?
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod gunit4 » 26 zář 2010, 22:06

najezdil sem kolem 600km samo se to zvedalo na pr.el
ty maš vzduchače taam by bylo lepši vetši karbec 17.5 aspon bude se to lepe chladit
a starter v pohode utoči
Valec .Motoforce sport . Karbec 17.5.Vyfuk S6 replika .variator S6proSport . vmax real 110km/h
Uživatelský avatar
gunit4

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 192
Registrován: 30 zář 2009, 16:28
Bydliště: karvina
Skútr / moto: yamaha jog RR
Tuning / úpravy: vario vyfuk karbec

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod j3nda » 27 zář 2010, 09:48

jo delal si naky upravy na vzduchu? myslim tim navrtavani direk do airboxu, pouziti pruchodnejsiho filtru atd...
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků