Yamaha Neos 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod šámot » 25 lis 2013, 18:35

ahoj, měl bych na vás dotaz.
víceméně z ničeho nic mi začal neosek před cca 14 dny zlobit. Netáhne a působí jakoby uvadle. Dřív jsem vzal za plyn a rozjel se jako střela, teď se mu prostě nechce, přitom cítím, že by klidně mohl. Když přijde větší kopec, tak nejede skoro vůbec. Minulý týden jsem musel dojet do práce na sytič, jakmile jsem ho vypnul, začal se dusit, až by chcípnul.
Vyčistil jsem tedy vzduchový filtr, vyměnil svíčku a rozebral a vyčistil karburátor, resp. trysky. Válečky měněny na jaře.
Trochu se to zlepšilo, ale furt to není ono.
Tak už nevím co s tím. nebo že by to bylo tou zimou?

díky za rady, tom.
Obrázek
šámot

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 07 dub 2011, 07:07
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Neos 50

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod Vargas » 27 lis 2013, 19:03

Ahoj :)
Nevím jestli ti dobře poradím...
Nemohla by to dělat slabá kontrastní pružina ?
Jednou sám vidět je lepší, než stokrát slyšet....
------
Řekni mi a já zapomenu.
Ukaž mi a já si zapamatuji.
Nech mne to dělat, a já pochopím...
-----------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Vargas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 371
Registrován: 26 bře 2011, 12:17
Bydliště: Čáslav, okres Kutná Hora, Středočeský kraj
Skútr / moto: zatím bez skútra
Tuning / úpravy: bez tuningu

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod šámot » 27 lis 2013, 19:11

podle mě ta ztráta výkonu je od motoru. prostě to nejede tak dobře, jak před tím. jede to a najednou to přidá nebo se to začne jakoby dusit, ne a ne jet, pomůže až když přidám sytič.
Obrázek
šámot

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 07 dub 2011, 07:07
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Neos 50

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod Vargas » 27 lis 2013, 19:51

Nevím no :/ :?
Skontroloval bych komplet zapalovací soustavu, pak palivovou a pak se komplet mrknul na ten variátor...
Jednou sám vidět je lepší, než stokrát slyšet....
------
Řekni mi a já zapomenu.
Ukaž mi a já si zapamatuji.
Nech mne to dělat, a já pochopím...
-----------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Vargas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 371
Registrován: 26 bře 2011, 12:17
Bydliště: Čáslav, okres Kutná Hora, Středočeský kraj
Skútr / moto: zatím bez skútra
Tuning / úpravy: bez tuningu

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod šámot » 27 lis 2013, 20:36

jo, zapalování to mě nenapadlo. vyměnil jsem jen svíčku.
nemám s tím žádnou zkušenost, co a kde bych měl zkontrolovat?

díky tom.
Obrázek
šámot

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 07 dub 2011, 07:07
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Neos 50

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod Vargas » 27 lis 2013, 22:00

Tak v technice se nevyznám, :(
Může být vadná fajfa svíčky nebo CDi...
Určitě poradí někdo odbornější :)
Jednou sám vidět je lepší, než stokrát slyšet....
------
Řekni mi a já zapomenu.
Ukaž mi a já si zapamatuji.
Nech mne to dělat, a já pochopím...
-----------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Vargas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 371
Registrován: 26 bře 2011, 12:17
Bydliště: Čáslav, okres Kutná Hora, Středočeský kraj
Skútr / moto: zatím bez skútra
Tuning / úpravy: bez tuningu

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod Neos50 » 27 lis 2013, 22:12

šámot píše:podle mě ta ztráta výkonu je od motoru. prostě to nejede tak dobře, jak před tím. jede to a najednou to přidá nebo se to začne jakoby dusit, ne a ne jet, pomůže až když přidám sytič.

Držel bych se ty palivový soustavy a začal už od nádrže..tedy sítko..podtlakový ventil a pak znovu ke karbecu ještě jednou znova rozebrat a pořádně vyčistit..zkontroloval bych i gumovou přírubu mezi karbecem a motorem jestli v ní neni trhlina..podle toho co píšeš to neni v elektro a ani varec bych netypoval,ale zkotrolovat ho můžeš.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod tydeet » 28 lis 2013, 10:22

to šamot: To samý jsem s neosem prožil před dvěma lety, prakticky den ze dne ztratil výkon při rozjezdu a do kopce, po rovince svých 70 udělal celkem bez problému. Variátor do kopce nepustil motor do vyšších otáček a dusil ho, při rozjezdu na přidání plynu reagoval motor se zpožděním a s krátkodobým poklesem výkonu při zrychlování. Nejsem kutil a tak neos putoval po servisech, kde v něm postupně vyměnili úplně všechno - pružinu, řemen, válečky ... Pokud došlo k nějaké změně, po ujetí cca 50 km se neos vrátil do svého líného režimu. Nakonec až ve třetím servisu došli k závěru, že variátor je v pořádku, ale chyba je ve ztrátě výkonu motoru v nízkých otáčkách (najeto 20 tisíc). Místo generálky jsem ho nechal překitovat na 70 ccm a je po problému vyjet kopec, tam, kde jel 20 jede 55. Problém se zpožděním přetrval, ale když s tím počítám, tak díky vyššímu výkonu to ani nevadí. Po rovince se teď rozjede i na 85, výraznější zvýšení spotřeby jsem nezaznamenal, ale se studeným motorem starter nehne (s najetými kilometry se to zlepšuje a možná jednou bude i startovat ...). Celková cena všech oprav cca 8 tisíc. Tak třeba Ti něco z toho pomůže v diagnostice ....
Uživatelský avatar
tydeet

100+
 
Reputace: 58
Příspěvky: 141
Registrován: 23 srp 2012, 13:34
Bydliště: Praha
Skútr / moto: yamaha neos 50, honda pcx 125

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod šámot » 02 pro 2013, 11:42

zajímavé, moc děkuji.

teď mám najeto 20 25 0km, což by odpovídalo tvému popisu, ale zároveň píšeš, že ta ztráta při zrychlování je tam pořád. tak nevím.
Obrázek
šámot

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 07 dub 2011, 07:07
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Neos 50

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod tydeet » 02 pro 2013, 15:29

Neřekl bych, že je to ztráta výkonu při rozjezdu, ale prodleva. Popíšu : přidám plyn - motor jde vteřinu do otáček, pak se cca na vteřinu zvyšování otáček zastaví a pak už normálně zrychluje. Před překitováním se mu do otáček vůbec nechtělo a dusil se ... jakmile se rozjel (na rovině), jel jak urvaný ....
Uživatelský avatar
tydeet

100+
 
Reputace: 58
Příspěvky: 141
Registrován: 23 srp 2012, 13:34
Bydliště: Praha
Skútr / moto: yamaha neos 50, honda pcx 125

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod Mr.Voza » 02 pro 2013, 21:52

šámot: Podle toho, co popisuješ, že se to začne dusit a pomůže, když zapneš sytič, tak to může bejt buď zahnojenej karbec (ten píšeš, že jsi čistil, tak doufám, že pořádně), nebo to může někde přisávat falešnej vzduch a pak to jede na chudou směs - zapnutím sytiše směs obohatíš, proto se to zlepší. Zaměřil bch se na přírubu karbecu, nebo netěsnost mezi přírubou a karbecem, pak netěsnosti mezi karbecem a airboxem, případně samotnej airbox netěsnící, nebo pak gufero pod váriem, nebo pod zapalkem - tam to může taky přisávat. Pak mě ještě napadaj klapky, ale podle těch příznaků se spíš přikláním k bordelu v karbecu, nebo přisávání falešnýho vzduchu.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod šámot » 03 pro 2013, 08:21

díky moc, jak to bude možné zkusím to prověřit.
Obrázek
šámot

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 07 dub 2011, 07:07
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Neos 50

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod dzin » 20 dub 2014, 11:08

Ahojte, chtěl bych Vás poprosit o radu. Vlastním dva neosy jeden je 50 a druhej je 100, na tu stovku nemám papíry jen na 50ku. A má otázka je dal by se předělat ten 100 motor na konstrukci z 50ky? jde mi o číslo na rámu. Děkuji Vám za odpovědi
dzin

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 20 dub 2014, 11:03

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod saimon1 » 20 dub 2014, 11:34

Máš papíry na osobák B ? Jestli jo tak je to jedno. :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Yamaha Neos 50

Příspěvekod dzin » 20 dub 2014, 11:50

papíry mám, ale s tím to asi nesouvisí , tak jednoduše nemám velký technický průkaz na neos 100 jenom na tu 50, a stou když jsem byl na technické tak kontrolovali jenom číslo rámu motor ne. Jd e mi o to že ten stovkovej motor dám na rám padesátky a nepotřebuji shánět technyčák velký na tu 100 a 50stkovej motor střelím.
dzin

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 20 dub 2014, 11:03

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků