Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
26 lis 2012, 17:31
Tak mam sadu bile,cervene,cerne mam mnenit ve spojce i kontasku??? Ktere pruziny nejdriv vyzkouset spojkove nebo kontrastku mnel jsem to jen jednou rozdelane a nebyla to zadna sranda
27 lis 2012, 10:20
Nic to neni. K laďáku je základ spojkový pružinky a pak když to bude ztrácet otáčky,tak kontrastka. Je potřeba na startu zvednout otáčky tam kde už bude mít laďák sílu.
27 lis 2012, 11:46
Dik za radu ale asi uz to bude zbytecne rano dojedu z prace a skut chcipne u dveri najel jsem 16km
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
27 lis 2012, 15:20
Vylítla segrovka ?
27 lis 2012, 17:22
Je to tak no proste se zadarilo
Hodim tam tu pajdu valec na jare asi tohle
http://skutry-levne.cz/nahradni-dily/25 ... -10mm.html
28 lis 2012, 08:58
To už by v kombinaci s tím výfukem chtělo lepší kliku.
28 lis 2012, 09:24
Tak zatim tam hodim 50cm valec a jak budou nejake prasule budu pokracovat dal no. Kterou by jsi mi doporucil za rozumnou cenu k tomuhle valci
http://skutry-levne.cz/nahradni-dily/25 ... -10mm.html
28 lis 2012, 12:03
Když už budeš měnit válec i kliku,pořídil bych kliku s 12 mm pístnim čepem a k tomu patřičný válec. Pokud by jsi chtěl pak někdy osadit 10 mm verzi,dělají se redukční ložiska......obráceně z 10 mm na 12 to nejde.
Kliku nějakou plnou,víceméne je jedno jaká to bude,nebude to zase žádnej extremní výkon + ložiska SKF nebo KOYO.
28 lis 2012, 12:07
jenom jestli si to nezadrel kuli ty replice, ja to s ni taky rychle pridrel, nastesti to stacilo jen prebrousit 400 smirglem
ale replika sla z baraku, neos je vzduchac a replika je uz na nej moc...
neda se s ni jezdit porad na plnej, chce to pak cit v ruce a ten ja nemam
mel sis tam dat touringa, ten je bez starosti a vykon slusnej
28 lis 2012, 13:06
Tohle ale už podle fotky neni přidřený kvůli směsy. Je tam hluboká rýha,to znamená že tam vlítla nějaká malá část něčeho. To něco mohlo být segrovka z čepu,prasklej kroužek a nebo kousek z ložiska.
28 lis 2012, 13:22
ovsem je otazka co byla puvodni pricina a co je az nasledek
28 lis 2012, 15:13
Tak chybi kus segerovky to je pricina o nejakem toceni motoru na max je blbost ujel jsem asi 16km a sama zatacka a same blbe cesty zadna rovinka to rozjet a stalo se to z kopce motor bublal jel jsem asi 60km pak se na sekundu vypnul a naskocil dojel jsem domu cca 300m a vypnul se jinak tam byli vsechny nove loziska (klika,valec) a nove gufera atd
Porad mi vrtá hlavou kde se stala chyba a proč vylitla ta segerovka a jestli to bylo tím vejfukem?
30 lis 2012, 08:35
Výfuk za to určitě nemůže. Může za to buďto špatná montáž a nebo vada materiálu....
30 lis 2012, 11:16
by me zajimalo kde beres tu jistotu, kdyz se ti to teplem sevre, tak se zvysi namahani uplne vseho, vcetne ty segrovky a ta pak snaze vyleti
30 lis 2012, 11:35
Tak laděný vyfuk jsem mnel i předtím a dával jsem skutru pořádně zabrat a na tom válci jsem jezdil rok tak spíš to bude vada te segerovky.