Yamaha Neos 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod PITBULL » 26 lis 2012, 17:31

Tak mam sadu bile,cervene,cerne mam mnenit ve spojce i kontasku??? Ktere pruziny nejdriv vyzkouset spojkove nebo kontrastku mnel jsem to jen jednou rozdelane a nebyla to zadna sranda :(
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 27 lis 2012, 10:20

Nic to neni. K laďáku je základ spojkový pružinky a pak když to bude ztrácet otáčky,tak kontrastka. Je potřeba na startu zvednout otáčky tam kde už bude mít laďák sílu.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod PITBULL » 27 lis 2012, 11:46

Dik za radu ale asi uz to bude zbytecne rano dojedu z prace a skut chcipne u dveri najel jsem 16km :(
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 27 lis 2012, 15:20

Vylítla segrovka ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod PITBULL » 27 lis 2012, 17:22

Je to tak no proste se zadarilo :? Hodim tam tu pajdu valec na jare asi tohle http://skutry-levne.cz/nahradni-dily/25 ... -10mm.html
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 28 lis 2012, 08:58

To už by v kombinaci s tím výfukem chtělo lepší kliku.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod PITBULL » 28 lis 2012, 09:24

Tak zatim tam hodim 50cm valec a jak budou nejake prasule budu pokracovat dal no. Kterou by jsi mi doporucil za rozumnou cenu k tomuhle valci http://skutry-levne.cz/nahradni-dily/25 ... -10mm.html
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 28 lis 2012, 12:03

Když už budeš měnit válec i kliku,pořídil bych kliku s 12 mm pístnim čepem a k tomu patřičný válec. Pokud by jsi chtěl pak někdy osadit 10 mm verzi,dělají se redukční ložiska......obráceně z 10 mm na 12 to nejde.
Kliku nějakou plnou,víceméne je jedno jaká to bude,nebude to zase žádnej extremní výkon + ložiska SKF nebo KOYO.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod j3nda » 28 lis 2012, 12:07

jenom jestli si to nezadrel kuli ty replice, ja to s ni taky rychle pridrel, nastesti to stacilo jen prebrousit 400 smirglem
ale replika sla z baraku, neos je vzduchac a replika je uz na nej moc...
neda se s ni jezdit porad na plnej, chce to pak cit v ruce a ten ja nemam :D
mel sis tam dat touringa, ten je bez starosti a vykon slusnej
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 28 lis 2012, 13:06

Tohle ale už podle fotky neni přidřený kvůli směsy. Je tam hluboká rýha,to znamená že tam vlítla nějaká malá část něčeho. To něco mohlo být segrovka z čepu,prasklej kroužek a nebo kousek z ložiska. :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod j3nda » 28 lis 2012, 13:22

ovsem je otazka co byla puvodni pricina a co je az nasledek
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod PITBULL » 28 lis 2012, 15:13

Tak chybi kus segerovky to je pricina o nejakem toceni motoru na max je blbost ujel jsem asi 16km a sama zatacka a same blbe cesty zadna rovinka to rozjet a stalo se to z kopce motor bublal jel jsem asi 60km pak se na sekundu vypnul a naskocil dojel jsem domu cca 300m a vypnul se jinak tam byli vsechny nove loziska (klika,valec) a nove gufera atd

Porad mi vrtá hlavou kde se stala chyba a proč vylitla ta segerovka a jestli to bylo tím vejfukem?
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 30 lis 2012, 08:35

Výfuk za to určitě nemůže. Může za to buďto špatná montáž a nebo vada materiálu....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod j3nda » 30 lis 2012, 11:16

by me zajimalo kde beres tu jistotu, kdyz se ti to teplem sevre, tak se zvysi namahani uplne vseho, vcetne ty segrovky a ta pak snaze vyleti
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod PITBULL » 30 lis 2012, 11:35

Tak laděný vyfuk jsem mnel i předtím a dával jsem skutru pořádně zabrat a na tom válci jsem jezdil rok tak spíš to bude vada te segerovky.
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron