S6 street se na neose vubec nehodi. Dotyka se plastu a ty se pak roztejkaj. Touring mu i celkem slusi a vykon je se 70ccm slusnej, na AC tak akorat. Levnejsi slusnej varec je pry motoforce.
ahoj, včera mi během jízky přestalfungovat rychloměr. rozebral jsem přístrojovku, odpojit bowden od budíku a náhon se netočí při otáčení kola. máte s tím někdo zkušenosti, mohl by to dělaj ojetý náhon od kola nebo převodka na kole? díky tom.
Mně to jednou taky přestalo fungovat, tak jsem to rozdělal a tu vazelínu dal pryč z toho šneku a oklo něj, vyčistil dal novou a funguje bez problémů V té staré vazíleně byli totiž jakési malé kousičky čehosi a to byl ten problém.
Fotoalbum | Motorkáři | Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Ahoj,,,vyndej přední kolo a šnekové soukolí ti vypadne do ruky,neznám tvé bydliště ,takže kde prodávaj yamahy zam ti bědnaj každý potřebný díl, Já obědnávám KIS Litoměřice,,,,
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Tak je doma trochu jsem to projel ale rozjezdy nic moc zitra budu testovat valecky za lechci a vyhrajem si z krouzkama. Ta restrikce mne trochu potrapila ale do 10minut byla venku. Trysku mam 96 ta si myslim mohla stacit???? Vzadu mam bilou tak uvidime jeste ze jsem koupil celou sadu