Yamaha Neos 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod PITBULL » 23 kvě 2012, 09:42

Rozjezdy jsou v pohode zabira hned jak pridas trochu plynu a otacky nevim (nemam otackomer) tak zkusim jeste ty kontrasky vymnenit mam uz jen dve moznosti stredni a mneka. Moc diky za radu :wink:

edit: Moc dekuji TUNEROVY :wink: za rady.Spojkove pruziny a kontrasku jsem dal nejmneksi a uz to frci 80km/h dle gps po rovince asi z toho uz vic nevytahnu co??? Uz bych musel vymneni jen variator a sportovni spojku jinak uz mne nic nenapada. Jeste bych se chtel zeptat koupil jsem otevreny vzduchovy filtr ale nedari se mi to naladit nechce to jit do otacek proste moc vzduchu. Dal jsem zpatky klasicky a jede to normalne muze mi nekdo poradit az mi zbytecne nelezi doma.
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 23 kvě 2012, 11:11

S OF je potřeba změnit trysku za větší,ale jeho montáž nedoporučuji,nemá to žádné výhody,takže pokud nechceš aby ti ležel doma,doporučuju ho prodat ;-)

80 km/h myslim ok,zřejmě nemáš nějakej extra laďák a vyší rychlost by už byla jen s vyšíma otáčkama,nebo jak jsi psal s variátorem.
Spojka - pokud neprokluzuje (neměla by) a nepotřebuješ ladit rozjezdy,nemá cenu ji měnit.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Kaa » 14 čer 2012, 23:41

Ahoj, koupil jsem si teď Neos 100. Je to můj první skutr, dřív jsem jezdil na naháčovi, ale potřeboval jsem něco do města. Koupil jsem ho s laďákem Giannelli Sprint, s variátorem Malossi a válcem polini 110. Letí to jako blázen což je super, ale strašně to žere. Příští rok asi koupím něco novějšího, co tolik nežere. Máte někdo nějáký tip? Nejlépe do 150 ccm.
Pak mam ještě jednu otázku. Neos mi nechce chytat na ele starter. Na našlápnut chytá na první. když startuju ele starterem, tak se otočí tak dvakrát, jako by byl skoro uplně vytlučená baterka, ale tu jsem zkoušel měnit. Je to starter? jak to identifikuju? Díky
Kaa

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 13 čer 2012, 17:58
Skútr / moto: yamaha neos 100
Tuning / úpravy: výfuk, variator, válec

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod PITBULL » 15 čer 2012, 05:55

Tak ja nemam zkusenosti z neosem 100 ale ja jsem dal vetsi valec a muzu klidne zapomenout na elektricky starter taky se 1-2x protoci a nic uz neutahne tu kompresi jinak na nakopnuti chytne hned. A spotrebu mam kolem 4l/100km :roll:Ale urcite ti napise tuner jak bude moc uz mi hodnekrat dobre poradil nebo mu napis na SZ.
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 15 čer 2012, 07:39

Pokud máš jiný válec,je možné že je tam vyší komprese - větší odpor a nárok na starter,který to prostě dostatečně neroztočí aby to chytlo. To je běžný i u padesátek kde se nasadí 70ccm válec. Všechno co se takhle upraví,má pak vyší spotřebu,s tím se musí počítat.
Takže další stroj nejlépe koupit v seriovém stavu. Důležitá věc je kolik do něj chceš investovat,jak dlouhé trasy a kde jezdíš,sám/ve dvou atd....pak se dá něco vyselektovat.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Winterwolf » 15 čer 2012, 10:45

Nemyslím si že 10 ccm by mělo takový vliv :roll: To je spíš chyba ve startéru a nebo jen blbej kontakt a proto to má takový odpor.

Vždyť i čínskej skůtr zvládl nastartovat 72ccm místo 50ccm na elektriku :twisted:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 15 čer 2012, 11:04

Nejde o 10 ccm,jde o kompresy...... Zrovna tak můžeš mít seriovej objem 50 ccm,ale když to bude nějakej racing válec,tak to prostě nenastartuješ.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Kaa » 15 čer 2012, 11:24

Takže mam koupit jiný startér? Existuje vůbec něco jako silnějí startér na neos 100?
Kaa

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 13 čer 2012, 17:58
Skútr / moto: yamaha neos 100
Tuning / úpravy: výfuk, variator, válec

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 15 čer 2012, 13:41

Starter na to silnější asi neseženeš. Smířil bych se s tím a nakopával pákou. Pokud je stroj dobře seřízenej a když píšeš že chytne napoprvé tak asi je,tak to neni problem. Já to u své bývalé 70 ccm měl taky tak,starter to nepobíral,tak jsem ho celej vyndal včetně volnoběžky a zase jsem tim ptochu prospěl motoru a odlehčil rotační hmoty. Taky jsem startoval nakopávačkou napoprvé ať bylo jakékoliv počasí a nikdy mi ele. starter nechyběl. Zvlášť když pokukuješ po novém strojku,bych další investice do stávajícího nepodnikal... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Kaa » 16 čer 2012, 21:53

Asi máš pravdu. Opravim jen ten tachometr. A co by si mi doporučil na příště? Něco tak 2-3 roky starého co by moc nežralo, žádnou čínu. Nemusí to být extra pohodlné, spíš na lítačku mezi autama v koloně. Taková Aprília SR ve 125 ccm třeba :) nebo něco takovýho malýho jako je Neos, ale minimálně těch 125 abych nemusel dělat zase nějákej tunning a tim se zase pral se spotřebou. Díky
Kaa

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 13 čer 2012, 17:58
Skútr / moto: yamaha neos 100
Tuning / úpravy: výfuk, variator, válec

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Pakluc » 19 čer 2012, 14:21

Zdravim mam neosa 50 2t rv.2000

potreboval by som radu ohladom naladenia skutru

aktualne je tam:
vyfuk: http://www.scootland.cz/zbozi/tecnigas- ... i-horiz-1/
spojka: http://www.scootland.cz/zbozi/rms-spojk ... ort-107mm/ , pruziny su tam stredna tvrdost, modre
karbec: areche 17,5mm
vario:seria (valceky 3x3g + 3x4,5g)
kontrastna: biela, malossi

nieco porobil predosli majitel nieco ja..nieje podstatne nemam moc casu ho poriadne vyladit( skoncila mi VS.. nastup do prace ARGH)

preto by som rád vedel ako to pri tomto zlozeni co najlepsie doladit hlavne pomocou: valcekov, kontrastky, pruziniek v spojke

teraz to sice ide tachometrovych 85-90 ale niesom spokojny hlavne s rozbehom a aj stym ako tuto rychlost dosiahnem

vela som cital ze ideal pri valcekoch je niekte pri 5,0-5,5g, neviem co vy nato ?

tak isto spojka neni dobre doladena mam tam tie modre pruzinky(co su vidiet v linku na spojku), rozbieha sa az pri 1/3 plyne

takisto mam dojem ze presmykuje remen k dispozicii mam vsetky tri tvrdosti kontrastky

len som chcel vediet ako to vy neosaci :) mate naladene

diky moc za rady
Pakluc

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 19 zář 2011, 00:51
Skútr / moto: Yamaha Neos 50 2t

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod PITBULL » 09 črc 2012, 17:26

Ma zvlastni dotaz uz behem 14dnu se mi stalo ze mi vypadla-vyskocila jehla v karburatoru plny plyn-vymol a byla venku. Tak rozborka-zborka na silnici a frcelo se dal nevite nekdo co stim? Urcite opetovne poradi TUNER kdyz jsem videl jak na zavodech tam litate pres obrubniky :D :D
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 09 črc 2012, 22:05

Kde jsi viděl jaké obrubníky ? )))

Jak vypadne jehla ? Jako ze segrovky ? Pak jí zkus trochu přimáčknout a nebo nejlépe dej novou. Nad ní je "víčko" na kterou tlačí pružina,takže pokud je segrovka tam kde má a je v pořádku,nemůže jehla vypadnout....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod PITBULL » 10 črc 2012, 10:18

Tak a ted lidi poradte
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 10 črc 2012, 12:02

Samozřejmě musí bejt segrovka pod tim plastovym víčkem,jak už jsem psal....na druhym obrázku to je špatně. O 14 čísel je celkem velkej skok. Segrovku bych dal na prostředek nebo druhý zářez od shora. A pak laboroval dál.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků