Yamaha Neos 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 17 led 2012, 21:17

Ano to je normální,některé karburátory mají tento system místo šroubku. Neměl by s tím být problém,max to zkus znovu vyndat zda jsi vše dobře složil a třeba někde neskřípnul těsnění a vše pořádně dotáhnul a někde to třeba neprolíná.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Neos50 » 19 led 2012, 20:03

TUNER píše:Povolíš ten imbus a vyndáš kluzák z těla tlumiče. Pokud by jsi chtěl rozebrat i ten kluzák,tam je pružina,tak zamáčkneš to víčko dolu a vyndáš tu "drátěnou" pojistku.

Děkuji..myslel jsem si to,ale přišlo mi ,že když se ten imbus povoluje ,že se vevnitř něco protáčí tak jsem to zatim nechal bejt..zkusim to díky za radu.
ještě dotaz musim nutně vyndat i tu prachovku a neni pod ní nějaká další drátěná pojistka jako na velkejch motorkovej vidlic když se chtěj rozebrat?
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod johny82 » 19 led 2012, 20:28

Dovolím si zde prezentovat jeden zlepšováček, na skůtru jezdím celoročně i ve srajdě a soli, což moc nesvědčí trubkám předních vidlic, většinou se někde naruší chrom a vyleze pupínek rzi a není daleko k protržení gufera a olej jde ven. V Yamaze jsem se ptal jestli ej možné sehnat klasické prachovky (harmoniky) jako na enduro, našli mi jen na BWS za 1200,- :-( masakr.
Když koupíte prachovky na pionýra kus 50kč, před instalací je namočíte do vařící vody tak tam jdou taky, na kluzák to jde docela fest, ale mám je tam vypadaj jako originál a je pokoj:-)
johny82

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 06 kvě 2010, 21:57

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 19 led 2012, 20:30

Ne,stačí povolit ten imbus dole a mělo by to jít rozebrat,nic jiného to tam nedrží. Je tam ta horní "prachovka" a pod ní je ještě jedno gufero.

http://www.easyparts.nl/showdrawing/629 ... _fork.html
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Neos50 » 23 led 2012, 13:44

no ja to resim z duvodu ze do me nacouval frajer s dodavkou a obe vidle plus brejle jsou hnuty.vidle pujdou srovnat ale krk je na vyhozeni.o ostatnich vecech z plastu ani nemluvim.
Tunerovi dik za radu.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod PITBULL » 23 led 2012, 15:58

Tak jestli je to chyba od nejakeho frajera tak bych to neresil hodil bych to do servisu a pojistovna az to zaplati
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Neos50 » 23 led 2012, 20:35

jasne a zbytek doplatis..tak tuhle cestu uz znova neabsolvuju.

TUNER píše:Ne,stačí povolit ten imbus dole a mělo by to jít rozebrat,nic jiného to tam nedrží. Je tam ta horní "prachovka" a pod ní je ještě jedno gufero.

http://www.easyparts.nl/showdrawing/629 ... _fork.html

jo jo tenhle odkaz jsem taky našel na partsdepot..problem je v tom ,že ten vnitřek se fakt protáčí..i když jsem to rozebral z vrchu a zkusil to nečim podržet tak se mi ten imbus povolit nepovedlo...někde je chyba.
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 dub 2013, 19:09, celkově upraveno 2
Důvod: Citování posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod TUNER » 23 led 2012, 21:47

Mě se taky jeden protáčel,chvilku jsem točil a nakonec povolil,nějakej ten sajrajt na závity,brzdovku,či trochu poklepat ...?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Neos50 » 24 led 2012, 18:30

to si myslim že nepomůže když je to v oleji takže zareznout to nemá šanci...spíš budu muset vymyslet něco čim to zevnitř podržim..u velkem motorek stačí násada od koštěte..tady je to tak maly že nevim co tam vrazim :-D
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod johny82 » 25 led 2012, 21:19

Všechno z tý trubky vysyp, mělo by vyjet minimálně péro, který je tutově zvrchu nějak zajištěný, protože dá rozum že by jinak za jízdy vyběhlo. Nějakou ledkou posviť dovnitř a Yamaha tam má většinou velkej šestihran, já u XJ 900 měl šestihran 22mm, takže jsem na kus trubky navařil matku na 22klíč, zvrchu ještě kolmo nějakej jeklík a udělal takový hlouhý téčko imbus 22mm, tim jsem to bez problémů podržel a imbus povolil. U skůtra to bude tutově podobný.
johny82

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 06 kvě 2010, 21:57

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Neos50 » 26 led 2012, 20:01

tohle co píšeš už jsem všechno udělal jenže vevnitř to neni za co chytit.měl jsem nabroušenej hodně pozvolnej kužel kterej jsem tam naklep pak jsem na něj nabrousil i čtyřhran aby se to zařizlo a stejně ne...ještě se na to podívám až bude čas.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod johny82 » 26 led 2012, 20:21

Zdar, denska mi volal kámoš, měl stejný problém u Suz.GS 500, svítil jsem do toho baterkou a zdálo se to kulatý, pak jsem to propláchl odmaš'továkem a teprve potom se ukazálo drobný zoubkování po obvodu, takže nakonec tam nebyl šestihran ale "půlmilionu hran", ale pasovala tam ta moje dvaadvacítka. Vem si nějaký pořádný světlo, vnitřek vypláchni od oleje a uvidíš že tam nějakej záchynej bod najdeš.
johny82

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 06 kvě 2010, 21:57

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Neos50 » 27 led 2012, 08:34

no nec tam bejt urcite musi jinak by se to rozebrat nedalo.jen jsem to vic nezkoumal.Banditu tam stacilo vrazit nasadu od smetaku a povolit to slo:-)

edit:
Hmm tak tam nic neni..včra jsem to rozebral a vyčistil a nic tam vidět neni jen ten šroub zespodu...takže nevim.i jsem to zkoušel zmáčknout v lisu a zespoda to povolit a ani prd tak nevim jak to rozeberu...uvidim kolik pošle pojištovna peněz a podle toho se zařidim
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod johny82 » 01 úno 2012, 12:02

a jde ti tim imbusem zespodu otočit??? Co jsem zatím viděl tak imbus šel těžko otáčet, když jsi kluzák za spodní oko chytil do svěráku, posvítil dovnitř tak jsem viděl jak se to uvnitř protáčí. Musí to jít rozdělat, ani Japones neumí odlít ocel s hliníkem najednou :D
johny82

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 06 kvě 2010, 21:57

Re: Neos 50 - Neos 50

Příspěvekod Neos50 » 01 úno 2012, 21:02

právě že s tim točit jde a točí se to přes ten šroub celý vevnitř.no japonec nevim je to made in Spain :-D montujou to v připravkách tak jim to nedělá problém :-D
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků