Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
16 čer 2010, 15:29
No tenhle Yamalube 2S přímo doporučuje Yamaha, a mám to dokonce přímo v manuálu Neose...
Ale seženu ho jen přes net, takže jsem zakoupil Motul 510 :
http://motobazar.miramoto.cz/motorky/mo ... t-1l/9452/Jinak z jiného soudku - skůtr startuje krásně, výborně akceleruje, do kopce 50-55 ( mám 100kg ), a po rovině tak 65, ale to už mám pocit, že ho trápím na otáčky. Je bez ladění, jen odblokovaný , je to OK ?
Dík...
17 čer 2010, 08:05
No mně to jezdí úplně stejně, mám 80kg ale rychlostí mam nachlup stejné:-)je to prostě dravec:o)
17 čer 2010, 08:18
seriovka tak jede..teda mě je po rovině 70 ,ale mám o 20 kg míň..ted jsem tam dal laďák a drží 60-65 i do kopce
a z kopečka dá 80
17 čer 2010, 14:16
Ono by to po rovině taky jelo 70 , ale otáčky jsou dost vysoký, a je mi ho pak líto...
17 čer 2010, 14:56
to tě časem přejde
17 čer 2010, 15:32
No to je možný
, ale zatím je to mazlík. Ještě pár dotazů:
1. Musím mu dát základní vybavení, pojistku 7A koupím normálně v mototechně?
2. Jsou zde dva oleje, jeden motorový dávkovaný do benzínu, a převodový do koncového převodu. To je veškeré mazání?
3. Z kolene výfuku mi vede někam do prostoru pod sedlo ( k motoru? ) jakási hadička, co je to?
Díky za Váš čas...
Naposledy upravil
wathers dne 17 čer 2010, 16:31, celkově upraveno 1
17 čer 2010, 16:01
1. Pojistky koupíš leckde, v Mototechně nebo i na benzínce.
2. Ano, 2t skútr má motorový olej v benzínu a převodový ve finálním převodu. Co víc by jsi chtěl intenzivně mazat ?
3. Tak tohle netuším, snad poradí někdo jiný.
17 čer 2010, 23:00
ta 3. to bude restrikce to je kvuli te ekologicke norme nebo neco tak nejleme uřezat na vyfuku a zavařit
jo a ten olej YAMALUBE nedoporučuje moc karbonuje ja mel pist uplne totalne černy vic než od normalniho oleje
tento olej je dobry do 2taktu
http://www.scootland.cz/zbozi/repsol-ol ... er-1-litr/
Naposledy upravil
gunit4 dne 17 čer 2010, 23:08, celkově upraveno 1
17 čer 2010, 23:07
To na tom výfuku je toto ."Separátní přisávání vzduchu do výfukového potrubí"
Možná kvůli emisním normám.(Euro 3).
Mám to na svém taky už jsem to tu řešil v jiném vláknu.Psal tam člověk co mu po zavaření vzrostla maximální rychlost o 5 km/h.
18 čer 2010, 08:26
ad. 3) já to teda na svym Neosu nemám,ale je to rok 98 asi se to dávalo až od 00 bude to určitě něco jako je PAIR system u suzuki...tedy okysličování výfukových plynu pro dodatečné dohoření směsi..prostě eko věc...Na Banditovy jsem to vyhodil a hotovo a tady bych to řešil stejně
.
S timhle repsolem nemám zkušenosti ale ten o něco levnější stojí za prd..taky dost karbonuje
18 čer 2010, 08:59
Repsol používám a zatím spokojenost má stejnou specifikaci jako je v manuálu.V případě potíží mi nemohou říct že jsem tam lil něco co tam nemá být.Kupoval jsem nový tak ho mám v záruce.Proto jsem zatím zachoval i to sepáratní přisávání.Hned jak skončí záruka měním výfuk nebo to zavářím,ale spíš to druhé výfuk je to pěkný.
18 čer 2010, 13:50
Asi to opravdu bude nějaké přisávání, je to trubka navařená asi 20cm za výusť výfuku z válce, poté vedena mezi kolem a výfukem nahoru, nad výfukem napojena na gumovou hadici, která vede někam do plastů pod sedlo, asi na úrovni tlumiče z. kola naproti, ne k motoru, jak jsem mylně uvedl. Myslíte tedy, že je lepší to zrušit?
Jinak je to r.v.2007. Díky..
18 čer 2010, 14:04
to je restrikce kvuli ekologicke norme je to vedene pod kapotaž do takove krabičky z vyfuku to uřež a zavař
to je ono
http://motofaktor.cz/i/Image/2009-Neos- ... 269391.jpg
18 čer 2010, 15:22
Jo, takhle to vypadá, když to uřežu, bude to mít vliv na výkon?
Po případném odstranění navařené trubky pak stačí hadici z kapotáže jen vytrhnout? Nebo ještě něco seřídit? Díky...
18 čer 2010, 16:21
vykon pujde o neco malo nahoru . vytrhnout to nemužeš:D musiš sundat sedadlo abys to sundal ale ta hadička tam muže klidne bit nebo stači když ji uřežeš u kapotaže seřidit možna to bude chtit pak tvrdši pružinky do spojky