Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
05 bře 2011, 14:37
Teď jsem z toho zmatenej, tak se asi protáčela jen spojka bez kola a brzda na to neměla vliv, to je logický... Zkrátka variátor bez nářadí nerozebereš a myslím, že spojku taky ne... Uvidíš, jak pochodíš, když se na to chystáš...
05 bře 2011, 20:46
ja to delal jen tim puleyem , a ty pružžinky dou vyndat a pak dat z5 v pohode Kleštema
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
06 bře 2011, 10:59
Tak problem vyresen
kdyz jsem se dal do opravy sundal prvni plast tak jsem jsi vsimnul ze fajfka na svice je nejaka volna tak jsem ji poradne zatlacil a ono to zase frci normalne. Tak takovou zavadu jsem necekal
07 bře 2011, 15:44
gunit4:
tenhle přípravek je dobrej ale jde to i bez něj..na povolení zvonu mám udělanou pásovinu se dvě šroubama který sednou do děr ve zvonu spojky pásovinu zaspřu do jednoho šroubu od deklu variatoru a klíčem povolim.
na sundání spojky kvůli vyměne kontrastky používám starej řemen...za matici chytim do svěráku..kolem spojky otočim řemen..nafest ho chytnu sikovkama a zaberu jako když se povoluje a povolim..s montáž je obrácenej postup
PITBULL:
mě se na neosu jednu dobu stávalo to ,že mi hrot ve fajfce vydřel do svíčky drážku a fajfka tam pak nedržela.
07 bře 2011, 16:29
Kluci mám jiný problém, nějak mi Neos nechce za studena nastartovat,když k němu prijdu tak startne, ale po chvilce chcípne a pak už se mu nechce...jen par taktu a zase chcipne...po nějaké době zase naskoci bez problemu,reaguje i na plyn, ale pak zase chcipne:-(baterka nová,svíčka je nová a bez problému háže jiskru, jak by byl problém s dodávkou benzinu...
Když už ho někdy rozchodím tak za tepla bez problému, šlape jak hodinky
Neměl někdo podobný problém?
Díky
07 bře 2011, 19:12
Mnel jsem stejny problem a nekde to tu je popsane seridit otacky a smes byl klid ted startuje i v -15C ale mozna je chyba nekde jinde ale za pokus to stoji.
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/
08 bře 2011, 08:24
No včera jsem to komplet rozebral, vypral molitanový filtr, vyčistil spodní díl karburátoru, přešistil hlavní trysku uprostřed karbecu, a trosku povolil lanko od plynu u řidítek,vzpomínám že jsem ho přemístil do místa kde patří, tak mi přišlo, že je více napnuté,tak to dneska vyzkouším:-)
08 bře 2011, 13:53
no doufám,že jsi nečistil jen hlavní ,ale volnoběžnou trysku stejně tak i kanálek seřízení bohatosti volnoběhu..jinak jsi udělal polovinu práce..projdi si ovládání palivovýho ventilu v nádrži jestli ti někde nepřisává vzduch a nejde ti tam málo benzínu přes kohout.
08 bře 2011, 14:01
No do karbecu z toho ventilu jdou dvě hadičky, hrubší a tenčí,když jsme ústy nasál tu tenčí tak mi z té hrubší začal proudem nachvilku téct benzin.
A co se týče těch trysek, tak jsme tam našel jen jednu,která je přímo pod jehlou, zevnitř karbece..jinak nedokázal jsme karbec celý vytáhnout a procistit,nedokázal jsme odpojit nějakou gumovou trubičku,která jde do boku do motoru...tak jsem to jen profouk v těsnosti kompresorem
08 bře 2011, 14:54
no tak ho koukej vyndat celej protože vevnitř jsou trysky tři..hlavni u jehli hned vedle malá na volnoběh a ještě tam je tušim na sytič.ta hadička co ti tam tak držela je od olejového čerpadla a má na sobě kovovej kroužek proto jde hůř dolu ale jde to..pokud ti benzín teče a zapojil jsi hadičky správně tak máš trabl v karbecu a to konkrétně nejspíš ve volnoběhu když ho to neudrží.
13 bře 2011, 13:06
Dneska pekne pocasi tak projizdka 60km trosku boli pr.. Kontralni otazka kolik vam jede neos ja mam 50 2T r.v 2002 dnes jsem ho poladil a tachometr sel pres 80km/h vic na budiku neni gps mi ukazalo 79km/h to bylo max vic uz jsem sneho nedostal.
13 bře 2011, 13:57
Zdravím všechny Neosáky.
Jsem čerstvým majitelem tohoto skůtra,potřeboval jsem něco na ježdění po městě a do práce cca 10km.
Vybral jsem podle recenzí a zkušeností na netu.Koupen v lednu,takže dneska první vyjížka.
Super volba,naprostá spokojenost
.
Jede jako drak, na rovině 70-75km,v práci jsem za 7min,spotřeba oproti mému Rencku Scenic úplná sranda.
Měl jsem trochu obavu, bo sem 90kilový ogar,ale je to v klidu,hlavně ve městě na světlech se bavím
.
Takže zatím zdar a at nám to rynčí!
14 bře 2011, 01:05
Já mám 195cm a 105 kg no jezdí mi to dle tacho jenom 65Km/h mám odstraněný kroužek na variátoru a to sání na výfuku.Co je potřeba ještě udělat aby to jezdilo těch 80Km/h?Nebo při moji váze a výšce to bude maximum.
14 bře 2011, 07:20
Tak ja mam 176/80 a koupil jsem ho minuly rok a po 14 dnech jsem sebou placnul
Motor jsem zatim nerozdelal kdyz to jezdi vymnenil jsem jen olej,svicku,filtr,vyfuk-(byl na sracky) a samozrejmne predni vsechny plasty. Pri koupi jsem se ho ptal co je treba vymnenit atd tak mi rekl ze mneni olej jednou za rok ale jinak ze lije benzin a jen jezdi. Mnelo to jen odstranenou restrikci na vyfuku a jel 70km/h jinak jsem si niceho nevsimnul na prvni pohled.
14 bře 2011, 08:52
mě tachometr při -10°C ukazuje i 90
ale pevnej radar ve městě ukazuje pořád stejně..tachometr je dost labilní na teplotu
..jinak mě jede tak nějak kolem 70-75 po rovince dle radaru