Airbox je většinou taková matná, černá krabička, ve který je vzduchový filtr a přes hadici vede vzduch do karburátoru
Co musíš sundat, nevím, páč neose nemám,ale většinou to bývá přístupný bez toho, abys musel něco sundavat...
Jinak já si myslím, že spíš než sytičem, to bude tou svíčkou, když ti nahřátá svíčka nastartuje v pohodě jinak STUDENEJ motor.
Tu starou očisti, a jestli to máš dát míň nebo víc, ti neporadíme když to nevidíme
Zkus se podívat po eshopech, kde prodávaj svíčky, jestli tam u těch nových ten odtrh nepíšou, popř. zapátrej jinde...
Každopádně když nic nenajdeš - pokud se ti to bude zdát moc blízko, trochu odtrh zvěč a naopak
Můžeš to zkoušet navíckrát, abys našel tu správnou míru...
Ještě mě napadá u toho sytiče - sytič po nastartování studenýho motoru zvyšuje otáčky, po chvíli se otáčky ustálí níž. Můžeš eventuelně nahřát svíčku, nastartovat a poslouchat, jestli se tak děje... Pokud ano, sytič by měl fungovat správně
(takhle bych jeho funkčnost zjišťoval já, páč jsem o zacpávání airboxu neslyšel)