Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
28 říj 2010, 07:08
Tak ja koupil starsi vyfuk a trosku jsem si ho predelal a upravil atd a zni hodne dobre
http://www.q3.cz/view.php?filename=32Foto282.jpg
31 říj 2010, 23:00
s pribyvajicim tuningem mi nastal problem - digi tachometr ukazuje maximalne 80km/h, dalo by se to nejak upravit aby ukazoval 99km/h?
01 lis 2010, 16:47
jedině jiný. jsou modely sigmy, která ukazuje maximálku podstatně výš
02 lis 2010, 10:52
ten stavajici se mi libi, tak se na to vyprdnu - myslel jsem jestli by nestacilo prepnout nakej jumper
nebo vymenit epromku
08 lis 2010, 11:25
Ahoj lidicky jsem tu novej muzete mi nekdo poradit??? koupil jsem neose r.v. 2005 skutr ma najeto 23tis. kilaku mylsite ze je to tak pred generalkou motoru??? nerad bych na jare misto jezdeni zjistil ze je to na GO skutra jsem koupil za 15 tis. coz asi jde ne??, a jeste bych chtel jestli nekdo nemate nejaky starsi ladak diky moc
08 lis 2010, 13:26
To je otazka, zalezi na zachazeni a na tom co tam ten pred tebou mel. Klikovka vydrzi bez zasahu klidne 30t km, v pripade ze tam mel neco silnejsiho, muze byt uz vymenena. Vybrus valce bych neresil, az bude k nicemu, kup si cely kit. Je to lepsi nez cekat na vybrus a cena o moc vyssi nebude. Vybrousit si to kdyztak muzes nechat potom a mas to pripraveny na priste. Vymena je prace na 2h to te v jezdeni moc nezdrzi. Bud k tomu muzes pristupovat preventivne - v tom pripade si pres zimu motor rozpul, vymen loziska na klice a zkontroluj celkovy stav a nebo se na to vybodni a res az nasledky... Nema cenu pulit motor jenom aby ses kouknul. Na stav valce se samozrejme podivat muzes.
Bejt tebou vymenim akorat brzdovku, remen a valecky pokud to je potreba a na zbytek se vybodnu.
Naposledy upravil
j3nda dne 08 lis 2010, 13:37, celkově upraveno 1
08 lis 2010, 13:32
diky za odpoved ...... muzes jeste poradit kde sehnat manual ke stazeni ???
Naposledy upravil
KYBLOS dne 19 bře 2013, 23:43, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
08 lis 2010, 13:53
diky co dodat je videt ze se vyznas vazne diky......... jen jeste poradis mi jaky tam davas olej ??
Naposledy upravil
KYBLOS dne 19 bře 2013, 23:44, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
08 lis 2010, 14:44
no to nevim, mam neose 2mesice, stale se ucim, ale zatim vse jsem si na tom udelal sam - ac jsem to nikdy predtim nedelal, je to jednoduchy a na vsechno se daj najit navody
olej pouzivam Shell Advance VSX 2T, ale kdyz jsem menil valec, tak byl trochu zakarbonovany, tak zvazuju az ho dojedu prechod na Repsol Scooter
zbytek se pry ma napred vypustit
09 lis 2010, 08:09
Jak jsem zacal skladat skutra do kupy byli tam jine dily celkem zvlastne pridelane atd tak jsem si nasel stranku obchodu
http://www.piaggiospares.co.uk/spares/e ... delID=7612 abych priblizne vedel kde co je a celkem to slo slozit a dopasovat manual mi byl celkem na h.....
http://www.q3.cz/view.php?filename=97Foto299.jpghttp://www.q3.cz/view.php?filename=43Foto300.jpg Jeste trochu laku a frcime
09 lis 2010, 08:34
ja mam novejsi model a co se motoru tyce, ten manual sedi porad dobre - ovsem pokud si koupis skutra tuningoveho, nemuzes si byt jisty nicim
10 lis 2010, 12:16
Ahoj borci mozna se ma otazka na vas moc nehodi ,presto doufam ze mi odpovite mam neose r.v. 2005 ,ale porad zvazuji jestli nemam skocit do piaggio NRG moc se v tom nevyznam muzete mi nekdo pisnou co je lepsi atd .... diky moc
10 lis 2010, 18:26
myslim, ze NRG je trochu stylovejsi, ma vodni chlazeni, otackomer atd.
neos je krasne jednoduchy, coz ocenis zejmena az se ti neco na nem podela
nevidim nejaky zasadni duvod proc kupovat NRG kdyz uz mas neose, ale delej jak myslis
co se tyce tuningu, u neose narazis na limit vzduchoveho chlazeni, ale pokud nechces z toho delat vylozene zavodni stroj a staci ti rychlosti kolem 90km/h tak neni problem ani u neose, navic 70ccm kit na vzduchace je za polovinu
18 lis 2010, 14:33
Poradi mi nekdo kde nejlevneji koupim na neose 2T 70ccm valec a jestli mi staci vymenit pouze jen valec a nebo vcetne valce musim menit jeste spoustu dalsich veci diky