23 črc 2009, 20:52
23 črc 2009, 21:34
23 črc 2009, 22:34
23 črc 2009, 23:06
24 črc 2009, 07:04
Horvy píše:tak to poznáš jednoduše pokud se ti skútr blokne při určitých otáčkách tak je to CDI a když to jede jenom 45 tak je to určo bloklý
jinde to je taky blobklý prostě stačí ten drátek přestřihnout hodně lidí to tady dělalo zeptej se jich oni se zachvíli ozvou
24 črc 2009, 08:03
24 črc 2009, 10:47
Jikonek píše:Jediná restrikce u 4T je kroužek na variátoru,potom ti už pomůže jen 70ccm válec,karburátor,výfuk a hlavně variátor a neurážej čínu,mám už druhou a nedám na ně dopustit.
25 črc 2009, 07:07
Neos50 píše:Jikonek píše:Jediná restrikce u 4T je kroužek na variátoru,potom ti už pomůže jen 70ccm válec,karburátor,výfuk a hlavně variátor a neurážej čínu,mám už druhou a nedám na ně dopustit.
přečti si ještě jednou co napsal v prvním příspěvku a pak si dojdi vypláchnout hubu :-D
25 črc 2009, 07:50
25 črc 2009, 17:01
28 črc 2009, 10:43
28 črc 2009, 12:49
Jikonek píše:Neos50 píše:Jikonek píše:Jediná restrikce u 4T je kroužek na variátoru,potom ti už pomůže jen 70ccm válec,karburátor,výfuk a hlavně variátor a neurážej čínu,mám už druhou a nedám na ně dopustit.
přečti si ještě jednou co napsal v prvním příspěvku a pak si dojdi vypláchnout hubu :-D
Čínské šmejdy,stačí ?
21 dub 2010, 14:56
21 dub 2010, 15:17
21 dub 2010, 16:11